קידום ממומן בגוגל PPC

קידום ממומן בגוגל

עולם הפרסום השתנה בצורה חסרת תקדים בעשורים האחרונים, והאינטרנט הפך להיות שחקן מפתח מרכזי בכל הנוגע לקידום ומשיכה של לקוחות חדשים. כיום לא ניתן לקיים עסק מצליח בלי נוכחות ברחבי האינטרנט, החל מאתר בית מוצלח וכלה בעמוד של העסק במדיות חברתיות שונות. כאן נכנס לתמונה הנושא של קידום ממומן בגוגל שעוזר לרבבות של עסקים שונים לצמוח, והוא יכול לעזור גם לעסק שלכם להתחרות בעסקים דומים ולהיות בראש רשימת האתרים בגוגל – המקום הנחשק בו כל עסק רוצה להיות.

לפני הכל – מה זה קידום ממומן בגוגל?

קידום אתרים ממומן, או PPC (Pay Per Click)  הוא כלי קידום בתשלום שעוזר לחשוף מוצרים ושירותים של חברות ועסקים לאנשים המעוניינים בשירותים שהם מציעים. המטרה של קידום מהסוג הזה הוא להגדיל את כמות הגולשים הנכנסים לאתרים של בתי עסק באמצעות אחד מכלי הפרסום היעילים ביותר כיום – מנוע החיפוש Google.

כיצד תיכנסו לעולם הפרסום של גוגל?

כאמור, גוגל היא מנוע החיפוש הגדול בעולם, וכל מי שמופיע במודעות במנוע הזה מקבל חשיפה אדירה לקהל לקוחות נרחב. הכלי באמצעות מתבצע פרסום מהסוג הזה הוא "גוגל אדוורדס" אשר משרת עסקים מכל הסוגים והגדלים. מודל המכירות האהוד ביותר בגוגל אדוורדס הוא ה-PPC שבו אתרים משלמים למנוע החיפוש רק במקרה שבו מישהו הקליק על המודעה שלהם.

פירוש הדבר הוא שבכל פעם שמישהו יקליק על המודעה שלכם, אתם תקבלו חשיפה וגוגל תקבל תשלום לפי התעריף שהיא קבעה. המלכוד בשיטה הזו היא שאתם צריכים שהמודעה שלכם תהיה מדויקת ומושכת דיה כדי לגרום לאנשים להיכנס דווקא אליה ולא למודעות דומות.

כדי שחברות ועסקים לא "יתפזרו" על פני מודלים שונים לפרסום, יש דרכים להקים קמפיין גוגל אדס מוצלח שיגרום לאנשים לבחור במודעה שלכם ואולי גם במוצרים והשירותים שאתם מנסים לקדם. הדבר הראשון שצריך לשים לב אליו הוא גוף המודעה שצריך להכיל כותרת, גוף, כתובת אתר וכתובת לאתר דף נחיתה.

המטרה של המבנה הזה היא ליצור מודעה תמציתית וקולעת שתמשוך אליה גולשים על פי חוקים שנקבעו על ידי גוגל וגם על פי פרמטרים שידועים כמושכים עבור אנשים. לאחר שיהיה לכם את המבנה הכללי של המודעה שלכם, תוכלו לפנות לחלק היצירתי שבו תנסחו את המודעה שלכם עבור קהל לקוחותיהם.

כשאתם מתחילים את השלב הזה, אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לזכור הוא מילות מפתח שאנשים מחפשים. אם למשל אתם מוכרים בגדי איכות לתינוקות, תצטרכו לשלב במודעה שלכם מילות מפתח שאנשים יחפשו, כמו "בגדי תינוקות", "בגדי תינוקות לבנים", "בגדי תינוקות לבנות" וכו'.

לאחר שהמודעה שלכם תעלה יתחיל השלב הבא שהוא דירוג של מנוע החיפוש גוגל. על מנת שגוגל ידע כיצד לדרג את המודעה שלכם, הוא יעניק לה ציון על פי האיכות שלה והאופן שבו היא עומדת בפרמטרים שנקבעו מראש.

גוגל מהווה את אחד מאמצעי הפרסום הגדולים והיעילים ביותר, ואתם יכולים לשלם למנוע החיפוש כדי להציג את המודעות שלכם. כדי שהמודעה שלכם תקבל דירוג גבוה, עליכם לעמוד בקריטריונים של גוגל אדוורדס ולעצב מודעה מושכת שתזניק אתכם ישירות לראש רשימת החיפושים.

סגירת תפריט