בניית אסטרטגיית שיווק

על ידי הכרות עם העסק הגדרת מטרות וכוונות, נבצע סיעור מוחין ונגדיר מהי הפלטפורמה המנצחת שתוביל אותנו להצלחה, נחליט על העברת המסרים, נעביר איפה שהרושם הראשוני נוצר את האמינות והמקצועיות שלכם, נניע לפעולה ביצירת צורך והנעה לפעולה. שיווק המניב רווחים עבור העסק שלכם הוא ההתמחות שלנו, שיווק בעל אסטרגיה אך בו זמנית דינאמי תגובתי ומקצועי, על ידי הכרות עם העסק ולקוחותיו, בניית משפך צרכים נכון והכוונת מטרות נתכנן ונבנה אסטרטגיה שתוביל מערכת שלמה של תוצרים לקידום העסק שלך. הנעה לפעולה, יצירת צורך וחשיפה, בביסוס מודעות, ערך מוסף, שידור מסרים תת הכרתיים תוך כדי כתיבה קראייטיבית בעלת עיצוב עם אלמנטים פסיכולוגים ושיתוף פעולה של מחלקת השיווק שלנו, מחלקת התיכנות, ומחלקת העיצוב הגראפי שיצרו בעבורכם מערכה שלמה להצלחה! SHAREit מתמחה בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי המספקת מעטפת מלאה בתחום הדיגיטלי. בכלל השירותים שלנו הכוללים בניית אתרים, קידום באופן ממומן ואורגני בגוגל, קידום ברשתות החברתיות, עיצוב וגראפיקה, קופייריטניג ותכנות.

הגדרת מטרות​

נחל בהכרות עמוקה עם חזון העסק, השירותים והמוצרים המוצעים, הגדרת כוונות ומטרות  לפני שנבחר את מסלול השיווק ובניית האתר

אפיון מסלול השיווק ​

נבצע סיעור מוחין בשילוב המטרות שהגדרנו באפיון ערוצי השיווק והפלטפורמות היעילות ביותר לשיווק העסק שלכם

מחקר שוק מוצרים

נחל בטרגוט קהל היעד, מיהו? מה תחומי העניין והיחס שלו למותג שלנו, נכיר את השוק ונאסוף ידע אודות המיתוג העתידי

אסטרטגיה שיווקית

עם חזון העסק, אופי קהל היעד, יחסו למותג ותנועת השוק, נאפיין ונקבע את אסטרטגיית השיווק ופלטפורמות השיווק היעילות ביותר

פיתוח הפרויקט

בשת”פ בין מחלקות שריט, יוקם הפרויקט בעיצוב המניעה לפעולה ובכתיבת קריאייטיב עם ניהול מלא מחלקת השיווק

עדכונים שוטפים

הגשת דוחות וביצוע עדכונים באופן שוטף הוא חלק משיווק מפוצץ – דינאמי וזורם לפי תנועות השוק והכרחי ליעילות הפרויקט

שלב ראשון - הגדרת מטרות

בשלב הראשון לפני שנבחר את מסלול השיווק ובניית האתר המתאים נחל בהכרות עמוקה עם העסק, עם השירותים והמוצרים המוצעים, הגדרת כוונות ומטרות , נאפיין ונבין את הציפיות והשאיפות של העסק את תכלית השיווק וקהל היעד הרלוונטי שברצוננו להגיע אליו ואיפה הוא נמצא בשיווק ממומן, קידום אורגני, בניית אתר או שמא קידום ברשתות חברתיות.

שלב שני - אפיון מסלול השיווק

לאחר הכרות עם חזון העסק, המוצרים והשירותים של העסק, עם צוות המומחים שלנו נחל בסיעור מוחין בשיתוף פעולה בכדי לאפיין את פלטפורמת השיווק הנכונה בעבורכם, מה מילות הביטוי שמחפש הלקוח הרלוונטי ואיזה מוצר או שירות ספציפי יחפש בכדי שנוכל להוביל אותו למציאת העסק שלנו והעדפתו על פני המתחרים ובחירה בהליך שיווק ופרסום במגוון השירותים שלנו שיווק ברשתות חברתיות, בניית אתר, בניית דף נחיתה, קידום ממומן בגוגל או שמא קידום אורגני בכדי להשיג את שאיפות ומטרות העסק.

שלב שלישי מחקר שוק ומוצרים

נחל בטרגוט קהל היעד, מי קהל היעד? מה תחומי העניין? קהל היעד מכיר את המותג? או שמא נצטרך להעלות מודעות, האם יש לו צורך או שיש להכיר את המוצר וליצור את הצורך והפתרון, נבין את מצב השוק, המוצרים והשירותים ביחס למוצר שלנו והמותג שלנו, אלו יועילו בבניית אסטרטגיית השיווק, עיצוב ואופטימיזציה בבניית האתר או עיצוב המודעות והקראייטיב בשיווק מודעות ברשתות החברתיות, בפרסום באתרים או קידום בגוגל.

שלב רביעי - אסטרטגית שיווק

החלק האהוב עלינו, איך דוחפים את המתחרים מטה, יוצרים עוד לקוחות הכנסה וקולעים למטרות שהצבנו, ולבסוף מקבלים המון מחמאות על שיתוף מדהים של שריט. אז יש לנו את חזון העסק כוונות ומטרות  אופי קהל היעד, תנועת השוק,  היחס של קהל היעד אליו נשווק אל המותג שלנו, המוצרים והשירותים שלנו, נקבע את אסטרטגיית השיווק שלנו, באילו פלטפורמות נתחיל לשווק ולפרסם את העסק. נחבר את כל הנקודות שאספנו וניצור את המסלול הנכון והמדויק ביותר, עם כי יש תמיד לזכור שישנן הפתעות ושיווק צריך תמיד להיות דינאמי ומעודכן עם הסביבה, הביקוש הצורך ותנועות השוק.

שלב חמישי - פיתוח הפרויקט

נחל ביצירה, בשני אופנים איסוף חומרים בשיתוף כלל המחלקות שלנו בכדי ליצור קו מנחה אחד בפיתוח להשגת מטרות. לפי הקו המנחה והכרות עם העסק, ניצור את המסרים שיועברו ללקוחות הרלוונטיים אשר יניעו לפעולה והמרה בשיווק העסק. מחלקותינו יעבדו בו זמנית על עיצוב הגראפי , והאלמנטים הפסיכולוגים והטמעת המסרים שיעברו מאחורי המסך.

מחלקת הקרטייטיב – תחל בכתיבת מסרים שיעבור ללקוח, בהגהה רהוטה אך בוזמנית גם בגובה עייני הלקוח הספציפי של העסק.  

מחלקת התכנות – בניית אתרים, זה הם, יצירת קוד נקי והטמעת מילים בקוד האתר ואופטימיזציה מושלמת.

מחלקת העיצוב הגראפי – המעצבות המקצועיות שלנו יצרו בעבור העסק שלכם את העיצובים הכי מושכים ,בולטים וממירים עם תשוקה ואהבה למקצוע.

מחלקת ניהול השיווק – המחלקה – הכל מתחיל ונגמר בה תפקח על הפרויקט בכדי שכל המחלקות יכתבו יצרו יתכנתו ויבנו בצורה הטובה ביותר ויושמו במקום הנכון בכדי להגיע ללקוחות הפוטנציאלים המיועדים שלנו, עם טרגוט השוק, מחקר מילים ותנועות השוק.

שלב שישי - עדכונים שוטפים

כמו הצורה בה העולם פועל, הכלכלה והשוק כך גם השיווק שלנו דורש פיקוח, זרימה ודינאמיות עם תנועות השוק, מצב הביקוש באזורים הנכונים, שדרוגים ועדכונים שוטפים ליעילות הקמפיין והפרויקטים שלנו. שדרוג ועיצוב הקמפיין, שלנו לפי שלבי האסטרטגיה שיצרנו לדוגמא בחשיפה – יצירת צורך – הנעה לפעולת הלקוח וההצלחה שלנו. בנוגע לאתר אופטימיזציה לאתר היא דבר הנעשה באופן קבוע, ביצוע עדכונים שוטפים, פיקוח ובקרה לפי הדרישות של גוגל המשתנות עם התחדשות הטכנולוגיה. נשמור על אבטחה יעילה, חזקה ואיכותית ביותר ברשת באתר שלכם, בכדי שללקוחות שלכם תהיה חווית גלישה יעילה ודירוג האתר בגוגל ישתפר באופן תמידי.

דוחות יוגשו מדי חודש, תלוי מסלול השיווק

Close Menu