שיווק דיגיטלי

קידום ממומן בפייסבוק ואינסטגרם

ניתן לשווק ברשתות החברתיות בצורות שונות ובעזרת שני פרמטרים נוספים הייחודים למערכת הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם. ניצור בעבורכם בקמפיין הפרסום קבוצת פרסומות לפי אסטרטגיה שנבנה והכרות עם קהל היעד ומודעה בעלת קריאייטיב שתיצור לפי הצורך חשיפה ויצירת מיתוג, המרות לרכישה , איסוף לידים הגדלת השתתפות באירועים שלכם ועוד, נוכל לחשוף את אתרכם ולהוביל לפעולה רלוונטית. הפרסום ברשתות החברתיות מיועל על ידי פרמטרים באמצעות טירגוט קהל יעד ספציפי עלפי תחומי עניין ספציפיים, אזור דמוגרפי ועל ידי צביעת גולשים דומים ומתעניינים בשיווק חוזר –  Look & Like.
ההצלחה מתבטאת כאשר נשתמש באפיון קהל היעד ויצירת מועדה רלוונטית לתחומו, קריאייטיב הנו הפרמטר המושלם לנו כמשווקים ביכולת להעביר מסר שיווקי בדרך היצירתית ביותר באמצעות אלמנטים פסיכולוגים, עיצוב מודעה מיוחדת וספציפית לקהל ספציפי. צריכים ניהול שוטף של הדף העסקי ברשת החברתית? שירות נוסף הוא שיווק אורגני ברשתות החברתיות – ניהול דף הרשת החברתית שלכם, דף עסקי, דף פייסבוק או אינסטגרם שלכם באופן שוטף, מענה שוטף ללקוחות והעלאת ושיתופים של תמונות ובאנרים מעוצבים

אז מה המטרה? – לידים, לייקים, קליקים, חשיפה?

איך אנחנו עושים את זה?! אסטרטגיה שבנויה מכמה שלבים שיניעו לפעולה:

חשיפה – למשוך את תשומת הלב של הלקוח הרלוונטי במודעה בעלת תוכן המדויק בשבילו

יצירת צורך – איך גורמים ללקוח להבין שהוא צריך את המוצר וכמה הוא ישתלם

עניין ורצון – שלב חשוב בו יבין הלקוח את הערך המוסף וישאף להשיג את המוצר

פתרון – קריאה לפעולה מצד הלקוח ורכישת השירותים או המוצר המוצעים. חשיפת האתר, קידום דף פייסבוק, לייקים קידום פוסטים הגעה לאנשים בקרבת מקומך וקידום והורדת אפליקציות.

אפיון קהל היעד: ניתוח אפיון קהל יעד ומיקוד דמוגרפי ספציפי ליעוד הפרסום והשיווק ליעדינו המגוונים ולבסוף השגת מטרותינו. עפ”י נתונים דמוגרפים – גילאים, מיקום, מגדר, מצב משפחתי, עיסוק מקצועי, תחביבים ועוד. בעזרת פייסבוק נוכל לנתח את קהל היעד שאליו נרצה להגיע, פייסבוק יכולה לאפיין ולנתח אופיינו עפ”י בינה מלאכותית וניתוח אלגוריתם של אופי המשתמשים בה בעזרת ניתוח לייקים , תגובות, דפים, תחומי עניין, קבוצות שלנו ועוד. נחלק לקבוצות מיקוד ובכך נפרסם ליעדים את הפרסומת הרלוונטית.

אופן הכתיבה ויצירת המודעה: ננסח מודעות שונות לקהלי יעד מגוונים שמצאנו לנכון ומיינו לקבוצות, עפ”י נתונים דמוגרפיים, כך שיתאימו לקהל. כתיבה תת הכרתית המשדרת את אופי העסק ומניעה לפעולה. שיווק ופרסום כיום חברות ענק מוציאות הון בלתי נמנה בכדי ליצור שיווק, לדוגמא סודה סטרים שנמכרה בxxx  מיליארדים בעזרת שיווק נכון וניתוח השוק כשטענה שעם שימוש במוצריה ניתן לשמור על איכות הסביבה והעלתה את כמות המכירות שלה באיקס שנים לה

שלב ראשון - הגדרת מטרות

בשלב הראשון לאחר בחירה במסלול הקידום הממומן בפייסבוק או קידום ממומן באינסטגרם ובכלל הרשתות החברתיות בו זמנית, נכיר את חזון העסק ונחל בהכרות עמוקה עם העסק, עם השירותים והמוצרים המוצעים, הגדרת כוונות ומטרות , נאפיין ונבין את הציפיות והשאיפות של העסק, את תכלית השיווק וקהל היעד הרלוונטי שנרצה להגיע אליו עם קמפיין המודעות שלנו

שלב שני - מחקר שוק

לאחר הכרות עם המוצרים והשירותים של העסק, צוות המומחים שלנו יחל בניתוח השוק.

איפה נמצא הלקוח הפוטנציאלי ובאיזה מוצר או שירות ספציפי יתעניין במיוחד ממגוון הצעות העסק, ובכך נוכל להוביל את המודעות לקבוצות היעד העיקריות. נחל בטרגוט קהל היעד, מי קהל היעד? מה תחומי העניין? קהל היעד מכיר את המותג? או שמא נצטרך להעלות מודעות, כל מדדי הדמוגרפיה האפשריים, שעות פעילות הלקוח הפוטנציאלי, מיקום ועוד אלו יועילו בבניית אסטרטגיית השיווק הממומן בפייסבוק, רלוונטיות המודעות ויצירת מודעות מעוצבות בשלבים המתקדמים יותר.

שלב שלישי - בניית אסטרטגיה

השלב השלישי קורה בכמה רבדים ומחלקות בו זמנית, מחלקת העיצוב ומחלקת הקופירייטינג בהן לומדים בשיתוף פעולה עם מחלקת השיווק, את תנועות את השוק המיועד ואיך בדיוק לפנות בצורה הספציפית ביותר עם דיבור ישיר ללקוח לפי אופי השיווק במודעות שיעוצבו לעתיד, בתכנון מסלול של מחלקת השיווק בו נחליט עלפי הנתונים של הכרות עם העסק והשוק את האסטרטגיה ליצירת החשיפה ,יצירת הצורך, התעניינות, מיתוג והמרה במודעות רלוונטיות לפי קבוצת מודעות לפי הצורך בחשיפה, יצירת לידים, רכישה באתר, מיתוג העסק וכ"ו

שלב רביעי - הקמת קמפיין

עפ”י נתונים דמוגרפים – גילאים, מיקום, מגדר, מצב משפחתי, עיסוק מקצועי, תחביבים, ננתח את אופי קהל היעד שאליו נרצה להגיע לפי קבוצות, דפים, תחומי עניין וניצור קבוצות מודעות נפלח את השוק ואת לקבוצות מודעות ונפרסם לכל קבוצת מיקוד את התוכן המיועד לה לפי שלבים

שלב חמישי - בניית מודעות

לפי קבוצות המודעות המיועדות לקהלים השונים, בתחומים השונים ניצור ונעצב את מודעות הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם לשווק יעיל "המדבר" אל קהל היעד הרלוונטי באופן המשווק והיעיל ביותר.

 ניצור ונעצב מודעות רלוונטיות לקהלים הספציפיים המוגדרים בקמפיין לפי הטרגוט והפילוח של מחלקת השיווק הדיגיטלי שלנו, בהן נעצב בצבעים מושכים היוצרים רגש ובכתיבה המשלבת אלמנטים פסיכולוגים, מסרים תת הכרתיים, הנעה לפעולה ונפרסם לפי התאמת המודעות לקהל היעד הממוין לפי נתונים הדמוגרפיים והמצב בו הוא מכיר את העסק ולפי אופי השיווק שהותאם לו.

שלב שישי - עדכונים שוטפים

השלב החשוב ביותר לאחר העלאת קמפיין השיווק ברשתות החברתיות, נצבע גולשים מתעניינים, כאלו שיצרו עניין אך לא בצעו המרה ואף כאלו שיצרו המרה, נצבע גולשים דומים לאלו שהתעניינו בפרסום שלנו וניצור קהל יעד אליו נפרסם באופן שיטתי. במידה ובבעלותכם אתר, נוכל להתקין פיקסלים מהאתר ולפרסם למתעניינים באתר ולאלו שעברו באתר ולא הומרו בשיווק חוזר. ביצוע עדכונים בכדי למקד את הקמפיין ולייעל אותו נדרש באופן יומיומי. 

דו"ח יוגש בעבורכם מידי חודש הכולל הסבר מפורט עבור התהליכים ומדדי השיווק ברשת החברתית, התייעלות ותנועות הפרסום הממומן בפייסבוק.

043-folder

רימרקטינג

פרסום חוזר , הטמעת פיקסלים בדף הנחיתה או באתר ובכך ליצור פרסום חוזר בכדי לבצע המרה ללקוחות רלוונטיים אשר התעניינו בעבר

024-magnifier

ניתוח שוק

מחקר מעמיק לקהל היעד השירותים והמוצרים וטרגוט הקהל לקבוצות

007-bar-chart-2

קבוצת מודעות

הקמה של קבוצות מודעות עפ"י קהל יעד והשירות המשווק ובעזרתם נדע כיצד לעצב ולפנות לקהל האינדיווידואלי

044-pawn

עיצוב וגראפיקה

עיצוב מודעות – עיצוב מודעות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם בעיצוב המושך את העין עם אלמנטים תת הכרתיים ומסרים שישאירו חותם

004-cup

יצירת צורך

מודעות בתוך קבוצות המודעות ניצור מודעות פרסום שונות ובהן ניצור חשיפה,יצירת צורך,עניין רצון והמרה מצד הלקוחות

039-rating

Look & Like

צביעת גולשים דומים ומתעניינים בשיווק חוזר

016-web-management

קריאייטיב

כתיבת מודעות באלמנטים פסיכולוגים המניעים לפעולה ומובילים את קהל היעד הספציפי לפעולה

036-growth

דוחות התקדמות

דו"ח יוגש בעבורכם דו"ח מצ"ב מידי 30 ימים הכולל הסבר מפורט עבור התהליכים ומדדי השיווק ברשת החברתית

040-timeline-3

שיפור שימור

ניתוח תמידי נבצע ניתוח מעמיק של ביצועי הקמפיין המודעות באופן שוטף, פילוח השוק

סגירת תפריט