עמוד נחיתה ממיר

איך לעשות עמוד נחיתה ממיר שיוצר לידים

עולם הפרסום כיום מתמקד בשיווק באינטרנט, ואחת הדרכים היעילות ביותר להמיר חשיפה למכירות היא על ידי בנייה חכמה של עמודי נחיתה. דף נחיתה שבנוי בצורה יעילה מעביר מסר שיווקי לאלו המביטים בו ומושך אותם לבצע פעולה שתוביל למכירה. דפי נחיתה טובים מתורגמים ישירות ליחס המרה גבוה ויצירת לידים, כלומר לכמות אנשים גדולה יחסית אשר מבצעים פעולה כאשר הם צופים בעמוד נחיתה. כדי שזה יקרה, חשוב לבנות עמוד שיוביל ללידים ושיחס ההמרה שלו יביא למכירות, ואלו הטיפים שיעזרו לכם בבנייה של דפים מהסוג הזה:

  1. בנו כותרת ברורה

כמו בדברים רבים אחרים, הכותרת היא הדבר הראשון שלוכד את עיני הקוראים בדפי נחיתה. הכותרת הראשית בעמוד הנחיתה שלכם צריכה להיות ברורה, להעביר את המסר שאתם רוצים, ולגרום לאנשים להמשיך לקרוא את שאר התוכן בעמוד הנחיתה. הכותרת אמורה להיות קצרה ומדויקת ולא לכלול יותר מ-20 מילים אשר מעבירות את המסר בצורה ברורה ומושכות להמשך קריאה.

  1. ענו על הצרכים של הלקוחות שלכם

המטרה של עמוד נחיתה היא להניע לפעולה שתתורגם למכירות. כדי שזה יקרה, אתם צריכים להכיר את קהל היעד שלכם ולדעת מה הוא מחפש. אם למשל אתם מוכרים ריהוט לגינה, חשבו מה הלקוחות שלכם ירצו ותמצתו את הצרכים שלהם בעמוד הנחיתה. במקרה של ריהוט לגינה למשל, תוכלו לכתוב בנקודות שאתם מציעים ריהוט איכותי, עמיד במים, עם אחריות למספר שנים, וכל דבר אחר שלקוחות פוטנציאלים יהיו מעוניינים בו.

  1. בחרו תמונות מושכות לעין

המוח שלנו מעבד תמונות מהר יותר מטקסטים, ולכן מומלץ שתכניסו לדף הנחיתה שלכם תמונות מושכות. בדפים מהסוג הזה מומלץ להשתמש בתמונות גדולות, איכותיות, וכאלו שקשורות למוצר שלכם. בנוסף, חשוב שתתאימו את התמונה למיקום של המודעה; אם למשל את משווקים מוצרים מחוץ לישראל, התאימו את התמונה לקהל היעד של המדינה שבה אתם מפרסמים את עמוד הנחיתה על פי הרצונות וההעדפות של האנשים באותה מדינה.

  1. השתמשו בפופאפים

דפי נחיתה צריכים להכיל שדה של יצירת קשר, אך לעתים אנשים גוללים מטה בעמוד ולא משאירים את הפרטים שלהם. כדי ליצור לידים בצורה יעילה, מומלץ להשתמש בפופאפים שצצים לפני שאנשים עוזבים את העמוד. הפופאפים צריכים לכלול שדה ליצירת קשר, ומומלץ לגרום להם לצוץ כאשר קוראים עוברים על 60%-70% מעמוד הנחיתה.

  1. הוכיחו את הטיב של המוצר שלכם

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור לידים היא על ידי הוכחה חברתית – כלומר עדות של אנשים שהשתמשו בשירותים והמוצרים שלכם והיו מרוצים מהם. עדויות מהסוג הזה יוצרות תחושת ביטחון בקרב אנשים, ויש סיכוי גדול יותר שהם ישאירו את הפרטים שלהם מאשר במקרים בהם אין לאנשים מושג האם השירות שאתם מציעים הוא טוב או לא.

יצירת לידים יכולה להביא למכירות משמעותיות, ודפי נחיתה יכולים ליצור לידים עבור עסקים מכל הסוגים. באמצעות בנייה חכמה, מחושבת ומדויקת של דפי נחיתה, תוכלו להגדיל את יחס ההמרה שלכם וליהנות מצמיחה מתמדת.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >