הגדלת רווחים על ידי בניית אתר

הגדלת רווחים על ידי אתר באמצעות מומחים לקידום אתרים וחנויות מקוונות

אם החלטתם לפתוח חנות מקוונת, בנייה של חנות וירטואלית, תהיה המענה הטוב ביותר למטרת מכירת מוצרים. זו הסיבה שיש להיערך לעבודה ולהכין את התקציב המיועד לכך מראש ובתוך כמה ימים, העסק שלכם ברשת, יתחיל להכניס רווחים. בניית חנות וירטואלית אינה מספיקה, כי אם יש לדעת כיצד לגרום לחנות הגדלת רווחים על ידי אתר. דמיינו לעצמכם שדה של ירקות שאתם מגדלים, יש לזרוע לטפח,כך שתוך כמה חודשים, כבר ניתן ליהנות מהפירות, ממש כשם שחנות וירטואלית קוצרת את רווחיה.

על מנת לפתח נכון את הגדלת רווחים על ידי  אתר בחנות מקוונת ברשת, יש לדעת, כי כמות הרווחים תלויה קודם בכמות הלקוחות האיכותיים שמעוניינים להשקיע ובכמות הלקוחות החוזרים. יש לשמור על לקוחות קיימים. יש לזכור ככל שהאתר שלכם או חנות האתר, תהיה רווחית יותר, כך תוכלו יותר להשקיע בחנות המקוונת. לקוחות שחוויית הרכישה שלהם הייתה טובה, ימליצו עליכם לחברים ומכרים, מה שיגדיל את כמו הלקוחות בחנות האלקטרונית שלכם, ומכאן גם את כמות הרווחים.

כמה חוקים שיש לדעת מהם על מנת להרוויח יותר לקוחות – עשה ואל תעשה

ככל שתבקשו יותר מידע כבעלי חנויות מקוונות ברשת, כך פחות לקוחות יירשמו לאתר שלכם. יש לדעת, כי עודף מידע אינו נחוץ ואינו מוסיף, כי אם נהפוך הוא- עודף מידע יכול לגרוע ולגרום ללקוחות שלכם לנטוש את החנות האלקטרונית שלכם. אם אתם באמת מעוניינים לגרום למצב של הגדלת רווחים על ידי אתר,הורידו שדות של פרטים שיש למלא, כך תרוויחו יותר לקוחות. יש להפעיל קמפיינים של רימרקטינג דינאמי אשר בעצם יחפש את הגולשים הרלוונטיים בגוגל או ברשתות החברתיות כאשר אתם מפרסמים מודעות של המוצרים  הספציפיים שאותם רואים הגולשים כאשר הם שהו בחנות המקוונת שלכם.

 ניווט פשוט בחנות המקוונת שלכם

יש לשמור על ניווט פשוט, באמצעות שימוש בסרגלים נגללים פשוטים שיהיו קריאים. יש לסייע לגולשים באתר המקוון שלכם לצאת מעגלת הקניות בקלות ולרכוש עוד מוצרים. גולש חדש באתר המקוון שלכם, אינו צריך להשקיע זמן בלימוד האתר שלכם. יש להעצים את החיפוש, שפרו את הניווט והוסיפו תוכן לעמודים, מה שיהיה כמובן יעיל לקידום החנות במנועי החיפוש ברשת. יש לדעת כי חנות הינה עסק לכל דבר ועניין ולכן קידום עסק ברשת הינה פעולה נחוצה וחשובה.

גם היררכיה ברורה של התוכן, כך שיציג לגולש מידע חשוב ורלוונטי לקבלת החלטה, כאשר המידע יהיה בראש העמוד, יגרום לגולשים לבחור נכון וממוקד יותר את המוצרים הרצויים להם. היו שקופים לגבי העלויות של המוצרים שלכם בחנות המקוונת. יש לזכור, כי גוגל רואה היטב מי וכמה חוזרים לחנות המקוונת שלכם ונתון זה הינו מדד להשוואה.

שיפור ביחס ההמרה – 5 פעולות חיוניות

יש לדעת, כי שיפור ביחס ההמרה אינו קורה מהר. תהליך זה עשוי לארוך זמן מה ויכול להתחיל להראות רכישה של לקוחות אחדים עד שיתחילו לרכוש מכם בקצב מוגבר יותר. יש לבצע 5 פעולות כגון: תכנים שיווקיים, מקוריים ואיכותיים בכדי לקדם את החנות שלכם ברשת. אל תסתפקו בתיאור קצר של המוצר שלכם באתר ספקו מידע שהוא בעל ערך מוסף לגולשים. הקונים שלכם מחפשים חוויית משתמש טובה ונוחה, ייחודית ואישית.

דאגו, כי הגולשים שלכם יחזרו לאתר שלכם. ניתן לעשות זאת באמצעות מבצעים והנחות לרכישה חוזרת. יש לפרסם באמצעות ניוזלטר חודשי, כאשר בו ניתן יהיה להפיץ מאמרים שיעניינו את קהל הגולשים שמתעניינים במוצרים שלכם. אם תקפידו על הכללים הללו, תוכלו כבר לחוש את הגדלת רווחים על ידי אתר.

הימנעו מקמפיינים לא ממוקדים לקידום החנות המקוונת שלכם

ישנן טעויות נפוצות שבעלי חנויות מקוונות נוהגים לבצע. הראשונה היא הקמת קמפיינים רחבים ולא ממוקדים, כאשר קמפיינים אלה, כוללים המון מילות מפתח. יש לדאוג למילות מפתח ממוקדות ומועטות. גוגל יכול לפגוע בציון איכות המודעות ולזה יש לשים לב. חנויות ברשת, צריכות כמה שיותר חשיפה למודעות הפרסום בקרב לקוחות פוטנציאליים אשר מחפשים מוצרים בגוגל. ככל שתהיה חשיפה, כך תהיה יותר תנועה של גולשים לחנות המקוונת שלכם. דבר זה, כמובן יוביל אל הגדלת רווחים על ידי האתר. הדבר החשוב הוא לבדוק את אחוז החשיפה של מודעות הקמפיין שלכם.

יש להיות עם האצבע על הדופק ולבדוק את כל הפעולות שבוצעו באתר, כניסות של גולשים, רכישות, מדדים ועוד. בדרך זו, תוכלו להתקדם, לשפר ולגרום לחנות המקוונת שלכם להיות פופולארית יותר עם הזמן.

הפעילו מעקב לחנות מקוונת בגוגל אדוורדס

יש להפעיל מעקב המרות בחנות המקוונת שלכם, באמצעות גוגל אדוורדס. יש לפתוח תפריט ראשי במסך חשבון האדוורדס ואז ללחוץ על “המרות”. היכנסו למסך הטמעת המרות בגוגל אדוורדס, כך שתוכלו להגדיר במסך זה פעולות המרה שונות. תוכלו גם לבצע מדידה של כל הפעמים שבהם הגולש ביצע רכישה בחנות המקוונת שבבעלותכם. כאשר גולש ביצע רכישה בחנות המקוונת שלכם, תוכלו להעביר לדף הצמודה לרוכש על ההזמנה שביצע, כך שזה ידווח לגוגל אדוורדס.על מנת להצליח בכל הפעולות הללו, אשר יגרמו בסופו של דבר למטרה שהיא- הגדלת רווחים על ידי אתר, אתם מבינים בעצמכם, כי הפעולות הן רבות ומגוונות ולכן, יש להסתייע בחברת בניית וקידום אתרים וחנויות מקוונות.  יש לפנות אל המומחים בתחום כמו חברת  Shareit אשר מתמחה בבנייה וקידום של אתרים וחנויות מקוונות . חברת שריט בונה עבורכם אסטרטגיה שלימה באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן, משדרת את המסרים הנכונים, תוך כתיבה ועיצוב באלמנטים פסיכולוגיים ושיתוף פעולה תת הכרתי. לחברה מחלקות שונות הכוללות: מחלקת בניית אתרים, מחלקת קידום אתרים, מחלקת שיווק, מחלקת תכנות ומחלקת עיצוב גרפי, מה שייצור עבורכם מערך שלם להצלחה.

על ידי צוות מקצועי והכרות עם העסק ולקוחותיו, בניית משפך צרכים נכון והכוונת מטרות נתכנן ונבנה אסטרטגיה שתוביל מערכת שלמה של תוצרים לקידום העסק שלך.

הנעה לפעולה, יצירת צורך וחשיפה, בביסוס מודעות, ערך מוסף, שידור מסרים תת הכרתיים תוך כדי כתיבה ועיצוב באלמנטים פסיכולוגים ושיתוף פעולה של מחלקת השיווק שלנו, מחלקת התיכנות, ומחלקת העיצוב הגרפי שיצרו בעבורכם מערכה שלמה להצלחה!

SHAREITמתמחה בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי המספקת מעטפת מלאה בתחום הדיגיטלי.
למידע נוסף.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >