SEO - קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל - SEO - פוש קדימה לעסק

לפי סטטסיטקות של מחקרים

94% מההקלקות על תוצאות האורגניות וכ 6% אחוז על תוצאות ממומנות, וכ68% מסך ההקלקות הן של שלושת החיפושים האורגנים הראשונים, בנוסף לאלו קידום אורגני ממיר בכ40% יותר בהשואה לקידום ממומן בנוע החיפוש של גוגל, הצרכן מעריך את האתרים שקודמו באופן אורגני בידיעה כי התוצאה כנראה רלוונטית ונמצאת שם כדי להשאר ולאורך זמן, דבר המצביע על אמינות בעיניי הלקוח.

לאחר השקעה רבה בבנית אתר מושקע בעל מאפיינים רבים שיצרו המרות באתר, ישדרו אמינות ומקצועיות, יביעו את כישוריכם , יעבירו את המסר הרציונאלי ברלוונטיות מושלמת לקהל היעד, בעיצוב מוצלח ככל שיהיה , אתרכם יחל בדף האחורי של גוגל, שם נחל את תהליך השיווק האורגני הדומה ליין המשתבח עם הזמן, בתהליך סבלני וקפדני על ידי אמצעים וכלים סטייסטים תוך אסטרגיית השיווק שלנו, נוביל תנועה לאתר למילות ביטוי רלוונטיות.

וכאשר האתר שלכם יענה לצורכי החיפוש של קהל היעד וצרכיו יענו תוך שימוש נוח למשתמש ואינפורמציה מדויקת באתרכם ואינו יחפש אלטרנטיבה אחרת, גוגל תסיק על איכות האתר, תזהה את התנועה המגיעה לאתר דבר אשר יתרום באופן חד משמעי בקידום האורגני.

לידע הכללי: הזחלן של גוגל קורא מדיי יום את קוד כלל האתרים בעולם ואוסף מידע אודותיהם, רק בעזרת בניית קוד באופן נקי ומושלם, בעל אופטימזציה נכונה, בניה של מבנה ותוכן עם אינפורמציה נכונה ומשפך שיווקי נכון, נוכל להשיג את הערכתם הטובה התוביל לקידום אורגני והצלחת האתר.

ויחל לעבור מחקר וימי של גוגל על ידי “זחלן” הקורא את קוד האתר והאוסף מידע אודות השימוש באתר

המחקרים והסקרים נעשו עפ”י משרד הכלכלה וחברת נילסן.

שלבי פיתוח

שלב ראשון - הגדרת מטרות

בשלב הראשון לאחר בחירה ואבחון במסלול השיווק האורגני בגוגל , נכיר את חזון העסק ונחל בהכרות עמוקה עם העסק, עם השירותים והמוצרים המוצעים, הגדרת כוונות ומטרות , נאפיין ונבין את הציפיות והשאיפות של העסק את תכלית השיווק וקהל היעד הרלוונטי שמגיע לאתר.

שלב שני - מחקר שוק

לאחר הכרות עם המוצרים והשירותים של העסק, צוות המומחים שלנו יחל בניתוח השוק.

מה מילות הביטוי שמחפש הלקוח הרלוונטי ואיזה מוצר או שירות ספציפי יחפש בכדי שנוכל להוביל אותו למציאת האתר שלנו. נחל בטרגוט קהל היעד, מי קהל היעד? מה תחומי העניין? קהל היעד מכיר את המותג? או שמא נצטרך להעלות מודעות,  אלו יועילו בבניית אסטרטגיית השיווק האורגני, מחקר מילות ביטוי הטמעת מילות החיפוש בתוכן האתר ובקוד האתר ובעיקר האופטימיזציה באתר בשלבים המתקדמים יותר לאחר בניית האתר.

שלב שלישי - אופטימזציה

נבצע מחקר מילים מעמיק ומדויק למילים הנבחרות אותן נטמיע בתוכן ובקוד האתר, במאמרים, ונקשור לכלים המנתחים את התנועות לאתר מכלל המילים הנבחרות ונייעל את הקמפיין באופן שוטף ומעודכן למילים הרלוונטיות יותר.  

שלב רביעי - תשתית האתר

בשלב זה נבצע תיקון לינקים שבורים באתר, ניתוח ואופטימיזציה של מיקומים ופרופיל הקישורים,  תיקון שגיאות עלפי תוכנת גוגל סרץ’ קונסול. נטמיע מערך קישורים פנימיים לאתר בכדי שיופץ ברחבי הרשת, הטמעת קישורים חיצוניים יפרסו בכל רחבי הרשת בכדי לתרום לפרסום האתר ולמודעות של הלקוחות וגוגל לאתר הבנוי החדש.

בנוסף הטמעת מאמרים ברחבי הרשת בכדי ליצור הפנית ממקורות חדשים לאתר ולקידום האתר אורגנית בגוגל.

שלב חמישי -

בשלב זה נתקין כלים סטטיסטים באתר ונתחיל במעקב לימוד תנועת הגולשים באתר והתנהגותם כך נוכל לבדוק לעומק בעיות טכניות.

כך נטפל טיפול באחוזי נטישת האתר בעזרת ניתוח תנועות ועדכונים נוספים ושדרוגים נוספים לעליית אחוזי הפניות לאתר והכניסות דרך החיפוש האורגני בגוגל.

ע”י Google Analytics נטמיע פיקסלים באתר כך בעזרת ניתוח תנועות באתר, יחסי צפייה – המרה, מעין הופנו, פעולות באתר, פעולות בעגלת הקניות ואפשרות לפרסום חוזר ללקוח ללקוחות שהתעניינו בעבר.

 

שלב שישי - עדכונים שוטפים

בעזרת הכלים הסטטיסטים שהתקנו לאתר, וניתוח התנועות נוכל לדעת מהם המילים הטובות ואלו המצוינות ולברור את הרלוונטיות ביותר, כך נייעל את הקידום האורגני של האתר, נבצע עדכונים שוטפים ונתקדם בחיפוש של גוגל מעלה.  

דוח נתונים וסטטיסטיקת התקדמות הקידום האורגני יוגש מדי חודש עם הסבר מפורט על ההתקדמות האתר ברשת, תנועות האתר והקידום האורגני בגוגל בגובה העיניים גם למבינים פחות

038-pedestal

בקוד ובתוכן

הטמעת מילות ביטוי בקוד ובתכני האתר בכדי לתרום לאתר להגיע לדף הראשון

013-chart-1

מחקר מילות ביטוי

ניתוח מדדי השוק ומחקר מילים אשר יובילו לאתר את הלקוח הרלוונטי

025-chart-2

אופטימיזציה

קידום שוטף לאתר, תיקון של תשתית האתר ולינקים שבורים להצלחה בקידום האתר אורגנית בגוגל

003-laptop

הטמעת מאמרים

הטמעת מאמרים ברחבי הרשת בכדי ליצור הפנית ממקורות חדשים לאתר ולקידום האתר אורגנית בגוגל

021-hourglass

ניתוח תנועות באתר

טיפול באחוזי נטישת האתר בעזרת ניתוח תנועות ועדכונים נוספים ושדרוגים נוספים לעליית אחוזי הפניות לאתר ובאתר

016-setup

הטמעת קישורים לאתר

הטמעת קישורים חיצוניים ופנימיים ברחבי הרשת בכדי לתרום לפרסום האתר ולמודעות של הלקוחות וגוגל לאתר הבנוי החדש

022-win

תנועות גולשים

נחל במעקב אחר תנועת הגולשים באתר ובכך נוכל לבדוק לעומק בעיות טכניות באתר, מהירות העלאה ואפילו את מצב יצירת העניין של הלקוחות בדפים באתר

020-rise

דוחות וסטטיסטיקה

דוח נתונים וסטטיסטיקת התקדמות הקידום האורגני יוגש מדי חודש עם הסבר מפורט על ההתקדמות האתר ברשת, תנועות האתר והקידום האורגני בגוגל בגובה העיניים גם למבינים פחות

049-place

רימרקטינג

פרסום חוזר , הטמעת פיקסלים בדף הנחיתה או באתר ע"י גוגל אנאליטיקס המאפשר ניתוח תנועות באתר, יחסי צפייה - המרה,מעין הופנו, פעולות באתר, פעולות בעגלת הקניות ואפשרות לפרסום חוזר ללקוח.

Close Menu