עיצוב ומיתוג עסקי

קופירייטינג - כתיבה שיווקית - קריאייטיב

בשריט אנו מתמחים בכתיבה שיווקית ואיכותית שמניעה את קהל היעד לפעולה, תוך שידור מסרים מדויק. כל התכנים של חברת שריט כוללים מחקר מקדים של מילות וביטויי מפתח, והטמעה שלהם בתכנים כתובים. אותם ביטויים מהווים חלק בלתי נפרד מקידום ממומן/אורגני של עסקים, ותפקידם הוא לבצע אופטימיזציה לאתרים כך שהדירוג שלהם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים יעלה בצורה אופטימאלית.
שידור מסרים תת-הכרתיים לפי אופי וערכי העסק יעניק לו אמינות ומקצועיות בקרב קהל היעד – הגורם החשוב ביותר של כל עסק. בעזרת יצירה של תכנים רלוונטיים הכוללים מילות מפתח, ניתן להגביר את המודעות לעסק שלכם, ולהניע את קהל היעד לבצע פעולות באתר העסק – שני תוצרים חיוביים ורצויים במיוחד של כתיבה מקצועית.

שירות הקופייריטינג שלנו כולל: 
תוכן מקורי הכולל כתיבה של תוכן לאתרים, כתיבה תדמיתית, כתיבת מאמרים, כתיבה המניעה לפעולה, יצירת סלוגנים לעסקים, בחירת שמות אפשריים לעסק, כתיבת פרופיל ו’אודות’ חברה, עיצוב פליירים וברושורים ,כתיבה ועריכה של תוכן קיים, ושכתוב/תרגום של תכנים קיימים לשפות שונות.

איך זה עובד?

01

הגדרת מטרות

סיעור מוחין חיוני שכולל אפיון של העסק, הגדרת שיטות להעברת מסרים ומטרת הקופיירייטינג - מידע שיאפשר לתכנן תכנים מדויקים עבור אתר העסק שלכם. בשלב הזה נכיר גם את המתחרים של העסק שלכם וקהל היעד שלו, ונגדיר באופן מדויק את המסרים שיעברו לקהל שלכם.

02

מחקר שוק

מחקר שוק מעמיק שמאפשר למקד את קהל היעד ולהגדיר רצונותיו וצרכיו. באמצעות פילוח דמוגרפי וגיאוגרפי של קהל היעד נגלה אילו תכנים קורצים לו, מה מילות המפתח שהוא מחפש, ואילו טקסטים עלינו ליצור כדי להגביר את המודעות לעסק שלכם, ואת דירוג אתר העסק שלכם בגוגל.

03

בניית אסטרטגיה

מחקר של מילות וביטויי מפתח יוביל אותנו לפיתוח אסטרטגיית קופירייטינג מדויקת. יחד אתכם נתכנן אילו תכנים יעלו לאתר העסק שלכם ולעמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות השונות.

04

הגשת תוכן

יצירת תוכן כתוב שמותאם לקהל היעד שלכם וגם למנועי החיפוש השונים. כתיבה דינאמית, מעניינת, ומדויקת תנווט תנועה לעסק שלכם באופן אופטימאלי תוך שילוב כלל האלמנטים הנדרשים בסוגי התכנים השונים.

שפות נוספות

אפשרות לשכתוב האתר לשפות נוספות בכדי להרחיב את נגישות האתר לקהלי יעד נוספים

קריאייטיב

כתיבה המניעה לפעולה ומטמיעה בתת המודע את התוכן הרלוונטי שברצוננו להעביר ללקוח באתר

הגהה

כתיבת תכנים מדויקת, מדוקדקת, רהוטה, ובו זמנית נגישה לקהל היעד שלכם

אופטימיזציה

מחקר מילים וכתיבה שתורמים לאופטימיזציה ולקידום של האתר שלכם במנוע החיפוש גוגל בשילוב שיווק אורגני מתוכנן היטב

כתיבה בגובה העיניים

כתיבה מרגשת ומעניינת עבור העסק תתבצע לאחר מחקר מעמיק על התחום הנדון כדי ליצור תכנים מדויקים מבחינת נתונים ומושכים מבחינת ניסוח

שיווק - חמצן לעסק

כתיבה תדמיתית, יצירת מאמרים, כתיבת סלוגנים, ויצירת פרופיל לעמוד העסק תוך שימוש באלמנטים פסיכולוגיים והעברת מסרים תת הכרתיים

אנחנו כאן לשירותך!

מתלבטים איזו פלטפורמה תתאים לכם? צרו קשר וביחד נבנה לכם אסטרטגיה שיווקית שתרים את העסק שלכם לרמה הבאה!

* עם השארת הפרטים הנכם מאשרים דיוור ופניות מטעם החברה

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >