קידום ממומן בגוגל YouTube

שיווק דיגיטלי מהווה כלי עוצמתי לפרסום שעוזר להזניק עסקים קטנים, בינוניים, וגדולים לגבהים חדשים. כיום, ישנם אמצעים שונים לשיווק העסק שלכם באופן דיגיטלי כשאחד האמצעים היעילים ביותר לפרסום הוא שיווק דיגיטלי ביוטיוב. עם 72% בתי עסק שניסו שיווק דיגיטלי בסרטונים ודיווחו על שיפור אחוזי ההמרה שלהם, גם אתם יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים של שיווק באמצעות פלטפורמת הווידאו הפופולרית ביותר – YouTube.

אתרי קניות דיגיטליים (eCommerce) מכירים את החשיבות של פרסום במודעות וידאו; תוכן ויזואלי מתומצת, ומושך לעין מניע את קהל היעד לפעולה באופן שקשה להשיג לעתים עם תוכן כתוב. במבחן השטח, 96% מהצרכנים דיווחו כי סרטונים דיגיטליים עוזרים להם לקבל החלטה על מוצרים, כלומר סרטונים מהסוג הזה מסייעים לקהל היעד להחליט האם הוא מעוניין לרכוש מוצר מסוים או לא.

פרסום ממוקד ביוטיוב של המוצרים והשירותים שאתם מציעים מאפשר להעלות את המודעות לעסק שלכם באופן יעיל במיוחד, מה שיגדיל את היקף המכירות שלכם במידה ניכרת. על מנת שזה יקרה, חשוב ליצור סרטונים מקצועיים הכוללים לא רק תכנים ויזואליים מושכים, אלא גם מילות מפתח ותכנים רלוונטיים לקהל היעד שלכם, מה שניתן לעשות באמצעות מחקר שוק יסודי ופילוח שוק היעד שלכם.

שיווק דיגיטלי ביוטיוב – שלבי בניית סרטונים

01

הגדרת העסק ומטרותיו

כדי לבנות סרטוני שיווק שיעשו את העבודה, חשוב להגדיר באופן מדויק את העסק שלכם ואת המטרות שלכם עבורו. בשלב הראשוני הזה, אנו נגדיר יחד אתכם את אופי העסק שלכם ומה הדרך היעילה ביותר לפרסם אותו. לאחר הגדרת המסגרת של העסק שלכם, נוכל להתקדם להגדרה חשובה לא פחות – קהל היעד שלכם: לאיזה אוכלוסייה העסק שלכם מכוון, מה הרצונות של קהל היעד, אילו סרטונים מתאימים להם, ועוד. השלב החיוני הזה מאפשר ליצור סרטונים שהם לא רק מושכים, אלא גם מהודקים מבחינת התוכן, מה שיעלה את הדירוג של העסק שלכם.

02

מחקר שוק מעמיק

מדובר בשלב חיוני שמאפשר להפוך את העסק שלכם לפופולרי לא רק בקרב קהל היעד שלכם, אלא גם במנועי החיפוש השונים, לרבות גוגל – מנוע החיפוש החשוב ביותר. יצירת סרטוני תדמית ושיווק ביוטיוב היא מלאכה שאמנם מסתכמת בכמה דקות, אך כוללת לא מעט מחקר ויצירה מאחוריי הקלעים. בשלב של מחקר השוק נבצע בדיקה מעמיקה של מילות החיפוש שילכדו את תשומת ליבו של קהל היעד שלכם וגם של גוגל. בנוסף, נוכל לענות על שאלות חשובות, כמו: מה המדדים הגיאוגרפיים של קהל היעד שלכם? אילו מילות חיפוש רלוונטיות קהל היעד שלכם מחפש? באילו שעות קהל היעד שלכם פעיל במיוחד? ועוד.

03

הקמת ערוץ יוטיוב

הקמת ערוץ ייעודי עבור העסק שלכם ייחד אתכם מעסקים אחרים, ולכן מדובר בשלב חיוני בעת יצירת סרטוני שיווק דיגיטלי ביוטיוב. ערוץ יוטיוב עסקי ימנע מהסרטונים שלכם "ללכת לאיבוד" באתר של ענקית הסרטונים, ואתם תוכלו להעלות אליו את הסרטונים הייחודיים של העסק שלכם. עבור הערוץ שלכם, אנו ניצור מיתוג עם תמונת קאבר של העסק שלכם, פסקה המפרטת על העסק, לוגו של העסק, קישורים לעמודים אחרים של העסק שלכם, וכל פרט אחר שאתם רוצים להדגיש עבור קהל היעד שלכם.

04

בניית עלילת הסרטון

לאחר שנגדיר מה מילות המפתח שאתם צריכים עבור לשלב בסרטון שלכם ומה ההעדפות של קהל היעד שלכם, ניתן לעבור לשלב הבא: בניית הסרטון. כיום, ניתן ליצור סרטון קצר של 2 דקות כדי להעביר באופן תמציתי את המסר שלכם, אך עבור נושאים מורכבים, ניתן ליצור גם סרטונים ארוכים יותר. סרטונים באורך ממוצע של 14 דקות הם לרוב המקודמים ביותר, כך שאתם יכולים לשלב בערוץ שלכם סרטונים קצרים וגם ארוכים שקהל ביעד שלכם יוכל ליהנות מהם. בהסתמך על המחקר המקדים, אנו נבנה את מהלך הסרטון ונצלם אותו באופן מקצועי לפני ההעלאה ליוטיוב.

05

יצירת סרטונים

כאן הפן היצירתי של קידום עסקים נכנס לתמונה; יצירת סרטונים עבור שיווק דיגיטלי ביוטיוב תאפשר לתאר את העסק שלכם ואת המוצרים שאתם משווקים באופן ויזואלי, ותוכלו להכין תכנים מוקלטים שימשכו כמה שיותר אנשים. בסרטונים אתם יכולים להתמקד על מוצר אחד, כמה מוצרים, על האופי הכללי של העסק, ליצור תכנים ממומנים, לצלם חוות דעת של לקוחות, ועוד. בסרטונים שלכם נוכל גם להכניס תמלול, מה שיאפשר לבצע קידום אורגני, ולהוסיף כתוביות שיאפשרו לצפות בסרטונים ללא צורך בסאונד. את הסרטונים עבור העסק שלכם תוכלו ליצור יחד עמנו או בכוחות עצמכם בהתאם לצרכים שלכם. כדי להביא לתוצאות הטובות ביותר, אנו נייעץ לכם ונלווה אתכם בכל צעד יחד עם צוות מומחי השיווק והמעצבים שלנו שיסייעו לכם לקדם את הערוץ שלכם באופן מיטבי.

06

קידום סרטונים ביוטיוב

פתחתם ערוץ יוטיוב משלכם, מחקר השוק התבצע, יש לכם מילות מפתח, וצילמתם סרטונים עבור העסק שלכם. לאחר השלבים הללו מגיע שלב חשוב במיוחד – שלב קידום הסרטונים. על מנת שהסרטונים שלכם יקבלו כמות צפיות גבוהה ויניעו את קהל היעד שלכם לפעולה, חשוב לבצע אופטימיזציה שכוללת הגדרה של מאפייני הסרטון באופן מדויק. העלאת סרטוני שיווק דיגיטלי ליוטיוב כוללת שלבים שדומים להעלאת תכנים לאתרים: כאשר מעלים סרטונים לאתר הפופולרי, יש להכניס במסגרת של הסרטון תיאורים, מילות מפתח, משפט מתאר, ופרטים חשובים נוספים שיגרמו לגוגל לדרג את הסרטונים שלכם. כאשר גולשים יחפשו מילות מפתח שהוגדרו בסרטון, גוגל יציע להם את הסרטונים שלכם. השלב הזה הוא בעצם השיא של המחקר ושל יצירת הסרטונים שלכם. על מנת שהסרטונים שלכם יקודמו וידורגו גבוה במנוע החיפוש הגדול בעולם, עליכם לבצע את כל השלבים המקדימים באופן מדויק – שלבים שאנו נבצע עבורכם באופן מיטבי ועם תוצאות מוכחות בשטח בכל פעם מחדש.

מחקר מילות ביטוי

ניתוח השוק, ניתוח מילות החיפוש, מחקר מילות ביטוי

מודעות קריאייטיב

כתיבת מודעות קראייטיב – המושכות את תשומת לב הלקוחות ומניעות לפעולה

קבוצת מודעות

הקמה של קבוצת מודעות לפי הצורך הכוללות עד מודעות פרסום שונות

פרסום ממוקד

עם GDN – Google Display Network נוכל לפרסם לפי קהל יעד ממוקד בדפים ספציפיים הנוגעים לשירות שלנו, באפליקציות אתרים וברחבי הרשת

תקציב לכל כיס

פרסום ממומן כשמו הוא , תוכלו לקבוע בעצמכם את התקציב למודעות לפי היעדים , עם שיפור ושימור הקמפיין נוכל לייעל את התקציבים לפי מילות ביטוי ולחסוך עם דיוק ומיקוד

רימרקטינג

פרסום חוזר , הטמעת פיקסלים בדף הנחיתה או באתר ע"י גוגל אנאליטיקס המאפשר ניתוח תנועות באתר, יחסי צפיה - המרה,מעין הופנו, פעולות באתר, פעולות בעגלת הקניות ואפשרות לפרסום חוזר ללקוח

דוחות נתונים

דוח מצ"ב מידי 30 ימים הכולל הסבר מפורט של נתונים סטטיסטים ומדדי המרות

פרסום ממומן

בפרסום הממומן תוכלו לפרסם לקהל יעד ספציפי עם נתוני דמוגרפיה נאסוף ובכך ניצור חשיפה ופרסום לעסק שלכם, לשיר חדש או שירות נוסף

שיחת הפקה

אפיון העסק, ניתוח מדדי השוק וקהל היעד

אנחנו כאן לשירותך!

מתלבטים איזו פלטפורמה תתאים לכם? צרו קשר וביחד נבנה לכם אסטרטגיה שיווקית שתרים את העסק שלכם לרמה הבאה!

* עם השארת הפרטים הנכם מאשרים דיוור ופניות מטעם החברה

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >