קידום ממומן בלינקדאין

פרסום ברשתות חברתיות מגדיל את החשיפה של עסקים מכל הסוגים ומניב תוצאות נפלאות כאשר הוא מתבצע כהלכה. כדי למקסם את הפוטנציאל של העסק שלכם, ניצור עבורכם קמפיין פרסום שייבנה באמצעות אסטרטגיה שלוקחת בחשבון את קהל היעד. מודעת הפרסום תכלול קריאייטיב שיווצר לפי צרכי העסק, יעדי החשיפה, יצירת מיתוג, המרות לרכישה, איסוף לידים, הגדלת השתתפות באירועים שלכם, ועוד. באמצעות פרסום ברשתות חברתיות, נוכל לחשוף את אתר העסק שלכם ולהוביל את קהל היעד לפעולה רלוונטית. הפרסום ברשתות החברתיות מיועל על ידי פרמטרים שמאפשרים לבצע טירגוט קהל יעד ספציפי לפי תחומי עניין, אזור דמוגרפי, ו”צביעה” של גולשים דומים וכאלו שמתעניינים בשיווק חוזר – Look & Like. ההצלחה של העסק שלכם תתאפשר הודות לניתוח ואפיון של קהל היעד, תוך יצירה מודעה רלוונטית עבורו. קריאייטיב הוא פרמטר נוסף שיבוא לידי ביטוי בדפים החברתיים של העסק שלכם, ותפקידנו כמשווקים הוא להעביר מסר שיווקי בדרך היצירתית ביותר; באמצעות אלמנטים פסיכולוגיים ועיצוב מודעה המיועדת לקהל היעד שלכם, נוכל להגדיל את המודעות לעסק שלכם ולהביא אנשים לבצע פעולות רצויות. זקוקים לניהול שוטף של הדף העסקי שלכם ברשתות החברתיות? שירות נוסף שבחרת שריט מציעה הוא שיווק אורגני ברשתות החברתיות הוא ניהול דפים עסקיים ברשתות חברתיות (פייסבוק או אינסטגרם) באופן שוטף, מענה מהיר ללקוחות, וכן העלאות ושיתופים של תמונות ובאנרים מעוצבים. מה המטרה של העמוד שלכם? – לידים? לייקים? קליקים? חשיפה? איך אנחנו מגיעים ליעדים הללו? באמצעות אסטרטגיה שבנויה מכמה שלבים שיניעו לפעולה: חשיפה – משיכת תשומת הלב של הלקוח הרלוונטי במודעה בעלת תוכן שמכוון אליו באופן אישי יצירת צורך – הבאה של הלקוח להבין שהוא צריך את המוצר המשתלם שאתם מציעים עניין ורצון – שלב חשוב בו יבין הלקוח את הערך המוסף של בית העסק שלכם וישאף להשיג את המוצר פתרון – קריאה לפעולה מצד הלקוח ורכישת השירותים או המוצר המוצעים. בשלב הזה קהל היעד ייחשף לאתר העסקי שלכם, ויתבצע קידום דף פייסבוק באמצעות לייקים וקידום פוסטים. בנוסף, נגיע לקהל יעד באמצעות פילוח דמוגרפי, וכן קידום והורדת אפליקציות של בית העסק שלכם אפיון קהל היעד – ניתוח ואפיון של קהל היעד שלכם תוך מיקוד דמוגרפי על יעדי הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם. לפי אותם נתונים דמוגרפיים (גילאים, מיקום, מגדר, מצב משפחתי, עיסוק מקצועי, תחביבים, ועוד) נוכל לנתח את קהל היעד שאליו נרצה להגיע באמצעות מערכת בינה מלאכותית וניתוח אלגוריתם של אופי המשתמשים. המערכת היעילה הזו של הרשתות החברתיות מאפשרת לנתח את קהל הלקוחות באמצעות אנליזה של לייקים, תגובות, דפים, תחומי עניין, קבוצות  ברשתות חברתיות, ועוד. לאחר איסוף המידע, אנו נחלק את קהל היעד לקבוצות מיקוד, ובכך נפרסם לכל קבוצה את הפרסומת הרלוונטית לה. אופן הכתיבה ויצירת המודעה: בשריט ננסח מודעות שונות לקהלי יעד מגוונים שמצאנו לנכון ומיינו לקבוצות לפי נתונים דמוגרפיים. כתיבה תת-הכרתית המשדרת את אופי העסק ומניעה לפעולה מהווה גם היא חלק חשוב ביצירת המודעות המקצועיות לעסק שלכם – כתיבה מקצועית שצוות המומחים שלנו יעשה עבור העסק שלכם. כיום חברות ענק מוציאות הון עתק כדי לשווק את עצמן; לדוגמא: חברת סודה סטרים נמכרה בכמה מיליארדי שקלים הודות לשיווק נכון וניתוח השוק. כיצד? החברה שיווקה את עצמה כחברה בעלת מודעות סביבתית, עם קמפיינים שהראו כיצד באמצעות שימוש במוצריה ניתן לשמור על איכות הסביבה – קמפיין שהזניק את היקף המכירות של החברה הנודעת.

קידום בלינקדאין

איך זה עובד?

01

הגדרת מטרות

בשלב הראשון, לאחר אבחון ובחירת המסלול המתאים לעסק שלכם, נתחיל בהיכרות עמוקה עם העסק, השירותים והמוצרים המוצעים בו, נבצע הגדרת כוונות ומטרות, וכן נאפיין ונבין את הציפיות והשאיפות של העסק, את תכלית השיווק וקהל היעד הרלוונטי לכם. ליקוט המידע בשלב הזה הוא חיוני ויתבצע בשיתוף פעולה מלא עמכם - בעלי העסק, על מנת שניתן יהיה להגדיר מטרות לעתיד הקצר וגם הרחוק ולהביא את העסק שלכם ליעדים שהצבתם לעצמכם.

02

מחקר שוק

לאחר היכרות עם המוצרים והשירותים של העסק, צוות המומחים שלנו יחל בניתוח השוק, ינתח את מילות הביטוי שמחפש הלקוח הרלוונטי, ואיזה מוצר או שירות ספציפי יחפש בכדי שנוכל להוביל אותו למציאת האתר שלכם. השלב הזה מתחיל בטרגוט קהל היעד: מי קהל היעד? מה תחומי העניין של קהל היעד שלכם? האם קהל היעד מכיר את המותג? או שמא נצטרך להעלות מודעות לעסק שלכם? אלו יועילו בבניית אסטרטגיית השיווק, עיצוב, ואופטימיזציה של האתר שלכם בשלבים מתקדמים יותר.

03

בניית אסטרטגיה

לאחר גיבוש של יעד וחזון העסק שלכם, ולאחר שנבין את המטרות והכוונות שלכם, את תנועת השוק, וקהל היעד הפוטנציאלי - נתחיל באפיון הקו השיווקי המנחה של האתר שיעביר את המסרים לגולשים. בנוסף, נתכנן את אופן ההנעה לפעולה באתר וניווט הגולשים למטרתנו: השארת פרטים, התקשרות, רכישה באתר, קריאה נוספת על השירותים באתרכם, ועוד. עם צוות המומחים במחלקת השיווק ומחלקת העיצוב הגראפי שלנו, נמצא את הקו העיצובי המנחה של האתר שישמש כמשפך המוביל את הלקוח לפעולה, עם הגוונים המושכים והמדויקים ביותר, ועם קריאייטיב מדויק ללקוחות הרלוונטיים שיכנסו לאתר החנות שלכם ויגלשו בו.

04

הקמת קמפיין

בניית קמפיין מדויק לפי נתונים דמוגרפים (גילאים, מיקום, מגדר, מצב משפחתי, עיסוק מקצועי, תחביבים, ועוד) שיפנה אל קהל היעד על קבוצותיו השונות. בנוסף, באמצעות ניתוח של תחומי עניין ויצירת קבוצות של מודעות, נוכל לפלח את השוק לתת-קבוצות, ולפרסם לכל תת-קבוצה קמפיין מותאם אישית שיביא לתוצאות מיטביות.

05

בניית מודעות

באמצעות בניית מודעות לפי מחקר המילים וטירגוט קהל היעד, נדע כיצד לפנות אל הלקוחות הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם. המידע יסייע לנו לעצב ולבנות מודעות המושכות את תשומת לב הלקוחות, מניעות אותם לפעולה ויוצרות המרות לקמפיין שלנו. המודעות יווצרו לפי הקבוצות השונות של קהל היעד שלכ, ובעבור כל שירות ומוצר שהעסק שלכם מספק. באופן הזה כך ניצור מודעות מדויקות ונחסוך לעסק שלכם וגם ללקוחותיכם זמן יקר - מה שיגדיל את הסיכויים שהם יבצעו פעולות בדף הנחיתה/אתר העסק שלכם.

06

עדכונים שוטפים

אופטימיזציה לאתר היא פעולה קבועה שמתבצעת באתרים באמצעות עדכונים שוטפים, פיקוח, ובקרה על הדרישות המשתנות של גוגל. על מנת לשמור על האתר שלכם במצב מיטבי, אנו נקפיד על מערכת אבטחה יעילה, חזקה, ואיכותית ביותר ברשת באתר שלכם בכדי שללקוחות שלכם תהיה חווית גלישה יעילה וכדי שדירוג האתר בגוגל ישתפר באופן תמידי.

רימרקטינג

בדיקת המרה, מקור ההפנייה של לקוחות, ניתוח פעולות באתר, בדיקת פעולות בעגלת הקניות, ופרסום חוזר ללקוחות באמצעות מערכת גוגל אנליטיקס

ניתוח שוק

מחקר מעמיק של קהל היעד, השירותים, והמוצרים שהוא מתעניין בהם לצד פילוח קהל היעד לקבוצות

קבוצת מודעות

הקמה של קבוצת מודעות פרסום שונות לפי הצורך

עיצוב וגרפיקה

עיצוב מודעות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם המושכות את העין, תוך שימוש באלמנטים תת-הכרתיים שישאירו חותם

יצירת צורך

יצירת מודעות לפי קבוצות תיצור חשיפה, צורך אצל קהל היעד, ועניין רב שיתורגמו להמרות

Look & Like

צביעת גולשים דומים ומתעניינים בשיווק חוזר

קריאייטיב

כתיבת מודעות באלמנטים פסיכולוגיים המניעים לפעולה ומובילים את קהל היעד הספציפי לביצוע פעולה

דוחות התקדמות

הפקת דוח מצ"ב מדי 30 ימים שכולל הסבר מפורט של נתונים סטטיסטיים ומדדי המרות ברשתות חברתיות

שיפור-שימור

ניתוח עקבי ומעמיק של ביצועי הקמפיינים יאפשר לשמר תוצאות חיוביות ולשפר אסטרטגיות שלא הניבו תוצאות רצויות

אנחנו כאן לשירותך!

מתלבטים איזו פלטפורמה תתאים לכם? צרו קשר וביחד נבנה לכם אסטרטגיה שיווקית שתרים את העסק שלכם לרמה הבאה!

* עם השארת הפרטים הנכם מאשרים דיוור ופניות מטעם החברה

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >