ניהול אתר

מה זה ניהול אתר? כל מה שאתם צריכים לדעת על ניהול אתר מצליח

עסקים רבים היום מקימים אתר חנות ואתרים עסקיים אחרים כדי לקדם את עצמם בשוק התחרותי של המאה ה-21. מלבד בנייה של אתר, חשוב לנהל אותו באופן שוטף כדי לראות תוצאות בטווח הקצר וגם הארוך, וכאן נכנס לתמונה התחום של ניהול אתרים. אם אתם בעלי עסק עם אתר קיים או מעוניינים להקים אתר חנות/אתר עסקי, חשוב שתדעו למה ניהול אתר הוא חשוב כל כך, וכיצד לנהל את האתר שלכם כך שיצליח.

מה זה ניהול אתרים?

ניהול אתרים הוא תפעול אתר האינטרנט באופן שוטף. חברות דיגיטל בשוק מציעות את השירות הזה כחלק מחבילת שירות שכוללת בתוכה הקמת אתר, פיתוח אפליקציות, ניהול רשתות חברתיות, ושירותים נוספים בתחום. למרות שמדובר בשירות נפוץ וחשוב במיוחד, מעטים האנשים שעושים זאת בצורה הנכונה. 

מדוע? מפני שניהול אתר דורש תמרון בין לא מעט גורמים כדי שהאתר יצליח. מלבד שמירה על ויזואליות מושכת, ניהול של אתר דורש הזנה של תכנים באופן קבוע, תקשורת עם הלקוחות, עדכון של האתר באופן קבוע, ועוד. בעלי עסקים אינם פנויים לעשות את הפעולות הללו בעצמם, ולכן הם מפקידים את התפקיד של ניהול אתר בידיהם של מומחים בתחום. אולם, חשוב לבחור את החברה הנכונה כדי לראות תוצאות בשטח וכדי לנהל את האתר שלכם בצורה מוצלחת.

ניהול אתרי תדמית

אתרי תדמת הם אתרים שיש בהם דפי שירות, דף אודות ובלוג. המטרה של אתר תדמית היא שונה מזו של אתר חנות מפני שאין בה תמיד מכירה של מוצרים ושירותים באופן ישיר. אתרי תדמית מספקים מידע על החברה ומציעים שירותים/מוצרים שניתן לרכוש דרך עמוד של השארת פרטים. ניהול אתר תדמית כולל בתוכו ניהול של תכני האתר, הוספת תכנים, שיפור לתכנים קיימים, עדכונים שוטפים, וכמובן גם – שיווק באתר עצמו או באתרים חיצוניים.

ניהול אתרי מכירות

אלו אתרים נפוצים במיוחד שמציעים שירותים או מוצרים פיזיים למכירה, כלומר אתרי חנות. ניהול אתר מכירות, או אתר חנות, כולל ניהול של כל מה שקשור לעולם התוכן. על מנת שאתרי חנות יצליחו, הם צריכים 'לנשום' כל הזמן, כלומר להתעדכן על בסיס קבוע. לכן ניהול אתר חנות כולל בתוכו הזנת תכנים חדשים, תיקונים לתכנים קיימים, עדכון תיאורים של מוצרים, פיקוח וניהול תהליך הרכישה, ועוד. מלבד זאת, חשוב גם לדאוג לשיווק של המוצרים ואתר החנות בגוגל וברשתות חברתיות כדי לעמוד בתחרות עם עסקים שמציעים מוצרים ושירותים דומים.

ניהול אתרים גדולים

מהם אתרים גדולים? אלו אתרים שיש בהם תנועה גדולה במהלך החודש, כלומר כניסה של אלפים ואף מאות אלפים של אנשים. אתרים מהסוג הזה מציעים למכירה מגוון רחב של מוצרים עם שירותי משלוח בארץ וגם מעבר לים. אתרים גדולים הם פחות נפוצים מפני שמרבית בעלי העסקים מעדיפים להתמקד על מגוון מסוים של מוצרים ולא למכור "הכל מהכל". ניהול אתרים גדולים כולל בתוכו את כל מה שנדרש לניהול אתר חנות, אך בקנה מידה גדול יותר. ניהול אתרים גדולים דורש צוותי שיווק ממולחים ומנוסים שיעדכנו אותו באופן שוטף ויפרסמו אותו באופן קבוע בגוגל, רשתות חברתיות ופלטפורמות אחרות.

למה אני צריך שירות ניהול אתרים?

אם אתם תוהים לעצמכם למה אתם צריכים שירותי ניהול אתרים, דמיינו את האתר שלכם כעץ תפוחים. אם תזרעו זרע של עץ ולא תשקו ותדשנו אותו, הוא לא ישגשג. לעומת זאת, אם תשקו את העץ, תעניקו לו את מה שהוא צריך ותטפחו אותו באופן קבוע – תוכלו ליהנות מפירותיו המתוקים במשך זמן רב.

כך זה בדיוק בעולם ניהול האתרים. הקמה של אתר היא רק חלק אחד מניהול עסק מצליח. אם תשיקו אתר, יפה ומעשיר ככל שיהיה, ולא תעשו דבר מעבר לכך – מהר מאוד האתר יישאר מאחור. לעומת זאת, אם תשקיעו בניהול אתרים, אתם תוכלו לקטוף את פירות ההצלחה של ההשקעה שלכם.

ניהול אתרים הוא חיוני מפני שהוא מאפשר לכם להגביר את החשיפה של העסק שלכם, לנהל את העסק באמצעות חברה מקצועית (ובכך לפנות זמן להשקיע בעסק), להעלות את הרווחים שלכם, ולפנות יותר זמן ללקוחות שלכם.

ניהול של אתר הוא עניין שדורש השקעה לא מעטה, ולכן חשוב שתיתנו למומחים בתחום לעשות זאת. באופן הזה אתם, בעלי העסק, תוכלו לפנות יותר זמן כדי לחשוב כיצד לפתח את העסק שלכם, כיצד לשפר את השירותים שאתם מעניקים וכיצד להתפתח בעולם הדיגיטלי.

שיווק דיגיטלי
ניהול אתרים מקצועי עם SHAREIT
הבית שלכם לעסקים מקוונים

עסקים מקוונים רבים נופלים בין הכסאות בגלל ניהול לא מקצועי, בין שמדובר בניהול שמתבצע על ידי בית העסק עצמו או על ידי חברה לא מקצועית. כדי שהאתר והעסק שלכם יצליחו, אתם צריכים גיבוי של מקצוענים בכל התחומים שקשורים לבנייה וניהול של אתרים – משווקים, מעצבים, כותבי תוכן, ומנהלי אתרים. בחברת שריט אנו מספקים חממה מקצועית עבור עסקים מכל הסוגים וכל הגדלים כדי שכל עסק שעובד עמנו יצליח בצורה מיטבית.

בשריט אנו מעניקים שירות משלב הזרע: המתכנים והמעצבים המוכשרים שלנו מעצבים ומקימים אתרים מאפס בהתאמה אישית לכל לקוח. לאחר מכן, אנו מספקים שירותי ניהול אתרים לטווח הארוך כדי שהעסק שלכם יישא פרי.

עם ניסיון רב בתחום השיווק וניהול האתרים, אנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת שתרצו ולספק לכם שירותי הקמה וניהול של אתרים שיאפשרו לכם לשגשג בעולם המקוון.

אל תוותרו על ניהול אתרים מקצועי. הבטיחו את העתיד שלכם עם המומחים של שריט ותיהנו ממעטפת שירות מקצועית ללא תחרות.

אנחנו כאן לשירותך!

חברת שריט מזמינה אתכם לשדרג את העסק שלכם בעזרת השירותים הרבים שאנו מציעים. לשאלות ולקבלת פרטים נוספים, צרו איתנו קשר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

* עם השארת הפרטים הנכם מאשרים דיוור ופניות מטעם החברה

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >