שיווק דיגיטלי

קידום ממומן בגוגל - PPC

קידום ממומן בעל תפוקה מרבית בזמן הקצר ביותר בתחום השיווק, לפי מילות ביטוי רלוונטיות עפ”י תקציב לקדמת הדף הראשון במנוע החיפוש של גוגל, קידום שנועד להגדיל תנועה לאתר במידיות.

פרסום מידי על ידי תשלום בעבור פרסום ממומן בגוגל היא האפשרות המהירה ביותר והממוקדת ביותר בעבור שיווק במגוון פלטפורמות רחבות ויעילות באמצעות AdWords Google, נוכל לפרסם במנוע החיפוש מילות ביטוי רלוונטיות, ולבצע פרסום חוזר ונשנה לקהל יעד שנוכח באתרכם ולא ביצע המרה ולכלל המתעניינים בכל רחבי הרשת בצורה ספציפית וממוקדת.

פרסום בגוגל מאפשר פרסום במגוון פלטפורמות כגון  youtube , באפליקציות השונות תוך כדי פרסום ממוקד על ידי מחקר ופילוח שוק ומילות ביטוי רלוונטיות על ידי במגוון רחב של קהל יעד ספציפיים, אזורים, מילות ביטוי רלוונטיות אותם תרגט נמקד ונפרסם במודעות ספציפיות.

בפרסום הממומן ניתן להעלות מודעות, ליצור חשיפה ומיתוג, לאסוף לידים כלקוחות פוטנציאלים, להניע להמות כגון רכישה ועוד מגוון רחב של יעדים אותם ניתן לבצע על ידי תשלום בעבור פרסום ממוקד.

 

 

 

 

שלבי פיתוח

שלב ראשון - הגדרת מטרות

בשלב הראשון לאחר בחירה ואבחון במסלול השיווק הממומן בגוגל , נכיר את חזון העסק ונחל בהכרות עמוקה עם העסק, עם השירותים והמוצרים המוצעים, הגדרת כוונות ומטרות , נאפיין ונבין את הציפיות והשאיפות של העסק את תכלית השיווק וקהל היעד הרלוונטי שמגיע לאתר.

שלב שני - מחקר שוק

לאחר הכרות עם המוצרים והשירותים של העסק, צוות המומחים שלנו יחל בניתוח השוק.

מה מילות הביטוי שמחפש הלקוח הרלוונטי ואיזה מוצר או שירות ספציפי יחפש בכדי שנוכל להוביל אותו למציאת המודעה שלנו. נחל בטרגוט קהל היעד, מי קהל היעד? מה תחומי העניין? קהל היעד מכיר את המותג? או שמא נצטרך להעלות מודעות, כל מדדי הדמוגרפיה האפשריים, שעות פעילות הלקוח הפוטנציאלי, מיקום ועוד אלו יועילו בבניית אסטרטגיית השיווק הממומן בגוגל, בחיפוש אחר מילים רלוונטיות ויצירת מודעות בשלבים המתקדמים יותר.

שלב שלישי - מחקר מילים

נבצע מחקר מילים מעמיק ומדויק למילים הרלוונטיות אשר יובילו את המחפשים במנועי החיפוש של גוגל את השירותים המוצרים שהעסק שלנו מספק, מילים אלו הן החלק המרכזי והחשוב ביותר בבניית קבוצת המודעות והמודעות עצמן בשיווק הממומן בגוגל.

התשלום עבור מודעת הפרסום הממומן בגוגל של העסק שלנו נעשית בכמה אופנים לחיצה בעת חיפוש לרוב היא השמישה ביותר, ואין אנו רוצים לחיצות מיותרות כך, שנבצע מחקר מילים שאינן רלוונטיות לפני הפרסום וגם בזמן אמת באופן שוטף.

את המודעות נקשור לכלים המנתחים את התנועות לאתר מכלל המילים הנבחרות ונייעל את הקמפיין באופן שוטף ומעודכן למילים הרלוונטיות ביותר.  

שלב רביעי - בניית מודעות

בניית מודעות לפי מחקר המילים וטירגוט קהל היעד שעשינו נדע כיצד לפנות אל הלקוחות הרלוונטיים ביותר לעסק שלנו ובך נשקיע במעמד כתיבת מודעות קריאייטיב – המושכות את תשומת לב הלקוחות המניעות לפעולה​ וליצירת המרות לקמפיין שלנו.

ניצור את המודעות לפי קבוצת מודעות שניצור לכל קהל יעד ובעבור כל שירות ומוצר אותו אנו מספקים, ובכך ניצור דיוק רב וחסכון בלחיצות מיותרות והגעה ללקוח הרלוונטי ביותר שיבצע עסקה עמנו לעתיד.

שלב חמישי - העלאה לאוויר

בשלב זה לאחר מוכנות מלאה של מחלקת השיווק ומחלקת הקריאייטיב נעלה לאוויר את קמפיין הקידום הממומן שלנו בחיפוש בגוגל בשעות הספציפיות, לקהל הרלוונטי באזורים הרלוונטיים.

פרסום בדיספליי – בצורת באנרים ומודעות טקסו באתרים ואפליקציות עם כלי טירגוט חזק תוסף לפרסום ברשת ה GDN פייסבוק יוטיוב ובכך לטרגט ולפלח את הקהלים להם נרצה לפרסם בערוצים השונים פרסום מיועד קהל ולא רק לפי תוכן.

שלב שישי - עדכונים שוטפים

בעזרת הכלים הסטטיסטים שנתקין לאתר או דך הנחיתה המקושר למודעת הפרסום לעסק בגוגל הממומן, נוכל לנתח את תנועות באתר ובכך נחקור מהן המילים הטובות ואלו המצוינות ולברור את הרלוונטיות ביותר, נייעל את הקידום הממומן של האתר, נבצע עדכונים שוטפים לקמפיין המודעות שלנו ונבצע שיפור שימור מתמיד לקמפיין המודעות שלנו ופרסום העסק בגוגל.

דוח נתונים וסטטיסטיקת התקדמות הקידום האורגני יוגש מדי חודש עם הסבר מפורט על ההתקדמות האתר ברשת, תנועות האתר והקידום האורגני בגוגל בגובה העיניים גם למבינים פחות

רימרקטינג בפרסום ממומן ע”י Google Analytics נטמיע פיקסלים באתר כך בעזרת ניתוח תנועות באתר, יחסי צפייה – המרה, מעין הופנו, פעולות באתר, פעולות בעגלת הקניות ואפשרות לפרסום חוזר ללקוח ללקוחות שהתעניינו בעבר.

 

023-binoculars

מחקר מילות ביטוי

ניתוח השוק, ניתוח מילות החיפוש, מחקר מילות ביטוי

040-concept

פרסום ממוקד

עם GDN – Google Display Network נוכל לפרסם לפי קהל יעד ממוקד בדפים ספציפיים הנוגעים לשירות שלנו, באפליקציות אתרים וברחבי הרשת

005-seo

מודעות קראייטיב

כתיבת מודעות קראייטיב – המושכות את תשומת לב הלקוחות ומניעות לפעולה

045-libra

תקציב לכל כיס

פרסום ממומן כשמו הוא , תוכלו לקבוע בעצמכם את התקציב למודעות לפי היעדים , עם שיפור ושימור הקמפיין נוכל לייעל את התקציבים לפי מילות ביטוי ולחסוך עם דיוק ומיקוד

048-dossier

קבוצת מודעות

הקמה של קבוצת מודעות לפי הצורך הכוללות עד מודעות פרסום שונות

030-search

רימרקטינג

פרסום חוזר , הטמעת פיקסלים בדף הנחיתה או באתר ע"י גוגל אנאליטיקס המאפשר ניתוח תנועות באתר, יחסי צפיה - המרה,מעין הופנו, פעולות באתר, פעולות בעגלת הקניות ואפשרות לפרסום חוזר ללקוח.

035-chart-4

דוחות נתונים

דוח מצ"ב מידי 30 ימים הכולל הסבר מפורט של נתונים סטטיסטים ומדדי המרות

youtube (1)

YouTube

בפרסום הממומן תוכלו לפרסם לקהל יעד ספציפי עם נתוני דמוגרפיה נאסוף ובכך ניצור חשיפה ופרסום לעסק שלכם, לשיר חדש או שירות נוסף

019-phone

שיחת הפקה

אפיון העסק, ניתוח מדדי השוק וקהל היעד

Close Menu