ניהול אתרים

דף עסקי פעיל שווה לעסק פעיל

ניהול רשתות חברתיות הוכיח את עצמו כבעל חשיבות גבוהה במיוחד במיתוג העסק, בכדי לייצר זהות עסקית ולמקם את עסקכם בזיכרונם של לקוחות רלוונטיים וחדשים.

כתיבת מודעות קראייטיב שיפורסמו ברחבי הרשתות החברתיות מוכיחות את יעילותם מבלי עלויות פרסום פר מודעות!

פיתוח דף עסקי ברשתות החברתיות, הוא כלי יעיל מאוד לשיווק העסק שלך בכדי לראות ולהראות ברשתות ובכדי לשמר לקוחות באופן שוטף, ביצירת מודעות לגבי עסקכם, ניהול שוטף של דף הפייסבוק שלכם באופן שוטף שיציג ללקוחות חידושים, התרחבות עסקית, עוד לקוחות מרוצים, מגוון שירותים ומוצרים ואת היחס הטוב בפוסטים ממליצים של לקוחות מרוצים.

בכדי להגדיל את כמות הצופים והעוקבים בדף ללא עליות פרסום באופן “אורגני” ולמתג את העסק באופן שוטף עם שיתוף פוסטים שוטף באופן עקבי ומתוזמן  ברשתות החברתיות, ליצור עניין לעוקבים, ולספק מידע רענן המשמש את הלקוחות בפוסטים מרעננים ואטרקטיביים,

ניהול דף הרשת החברתית שלכם, דף עסקי, דף פייסבוק או אינסטגרם שלכם באופן שוטף, מענה שוטף ללקוחות והעלאת ושיתופים של תמונות ובאנרים מעוצבים שיעצימו את המודעות לעסקכם, ביצירת לקוחות חדשים ושמירה על לקוחות קבועים !

שלבי פיתוח

שלב ראשון - הגדרת מטרות

בשלב הראשון בניהול הרשתות החברתיות, נכיר את חזון העסק ונחל בהכרות עמוקה עם העסק, עם השירותים והמוצרים המוצעים, הגדרת כוונות ומטרות , נאפיין ונבין את הציפיות והשאיפות של העסק, את תכלית השיווק וקהל היעד הרלוונטי שנפרסם לו לעתיד.

שלב שני - מחקר שוק

לאחר הכרות עם המוצרים והשירותים של העסק, צוות המומחים שלנו יחל בניתוח השוק. איפה נמצא הלקוח הפוטנציאלי ובאיזה מוצר או שירות ספציפי יתעניין במיוחד ממגוון הצעות העסק, ובכך נוכל לעתיד לדעת את שפת הלקוח וצורת השיווק היעילה בעבורו. נחל בטרגוט קהל היעד, מי קהל היעד? מה תחומי העניין? קהל היעד מכיר את המותג? או שמא נצטרך להעלות מודעות, כל מדדי הדמוגרפיה האפשריים, מיקום ורגשות הלקוח לגבי העסק שלנו, כל אלו יועילו בבניית אסטרטגיית השיווק והמיתוג של הדף העסקי וביצירת רלוונטיות במודעות ויצירת מודעות מעוצבות בשלבים המתקדמים יותר.

שלב שלישי - בניית אסטרטגיה

השלב השלישי קורה בכמה רבדים ומחלקות בו זמנית, מחלקת העיצוב ומחלקת הקופירייטינג בהן לומדים בשיתוף פעולה עם מחלקת השיווק, את תנועות את השוק הנוכח והמיועד לעתיד לבוא, ואיך בדיוק לפנות בצורה הספציפית ביותר עם דיבור ישיר ללקוח לפי אופי השיווק במודעות שיעוצבו לעתיד, בתכנון מסלול של מחלקת השיווק בו נחליט עלפי הנתונים של הכרות עם העסק והשוק את האסטרטגיה ליצירת החשיפה ,יצירת הצורך, התעניינות, מיתוג ושמירה על לקוחות קיימים בפוסטים אטרקטיביים!

שלב רביעי - הקמת הקמפיין

עפ”י נתונים דמוגרפים – גילאים, מיקום, מגדר, מצב משפחתי, עיסוק מקצועי, תחביבים, ננתח את אופי קהל היעד שאליו נרצה להגיע לפי קבוצות, דפים, תחומי עניין וניצור פוסטים אטרקטייבים בהתחשבות במבצעי החברה, התקופות בשנה והשירות או המוצר המוגדר ליעוד זמן הפרסום הנוכחי.

שלב חמישי - עיצוב מודעות

פרסום העסק ומיתוגו לפי תקופות זמן וקהלים שונים, בתחומים השונים על פי השירותים והמוצרים ניצור ונעצב את מודעות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם לשווק יעיל "המדבר" אל קהל היעד הרלוונטי באופן המשווק והיעיל ביותר, באופן שוטף, ניצור פוסטים מקציפים ומעלי מודעות. ניצור ונעצב בצבעים מושכים היוצרים רגש ובכתיבה המשלבת אלמנטים פסיכולוגים, מסרים תת הכרתיים, הנעה לפעולה ונפרסם לפי פוסטים לפי היעדים שהצבנו והאסטרטגיית השיווק שבנינו מראש להשגת פרסום העסק ומיתוג.

שלב שישי - עדכונים שוטפים

שלב זה הינו אינסופי בפרסום ושיווק העסק ברשת החברתית ועובד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, העלאת פוסטים ותמונות מעוצבות עם לקוחות מרוצים והמלצות, למתג ולהציג חידושים בשירותי העסק. בשילוב עם שלב זה נטרגט ונפלח את קהל היעד למקרה עתידי בו נרצה לפרסם בשיווק ממומן ברשתות החברתיות בשיטת "פוש" בכדי שכל קהל היעד שלנו יחשף למקרה ונרצה להציג שירות או מוצר בעתיד באופן יעיל. נצבע גולשים מתעניינים, כאלו שיצרו עניין אך לא בצעו המרה ואף כאלו שיצרו המרה, נצבע גולשים דומים לאלו שהתעניינו בפרסום שלנו וניצור קהל יעד אליו נפרסם באופן שיטתי. במידה ובבעלותכם אתר, נוכל להתקין פיקסלים מהאתר ולפרסם למתעניינים באתר ולאלו שעברו באתר ולא הומרו בשיווק חוזר. ביצוע עדכונים בכדי למקד את הקמפיין ולייעל אותו נדרש באופן יומיומי. דו"ח יוגש בעבורכם מידי חודש הכולל הסבר מפורט עבור התהליכים ומדדי השיווק ברשת החברתית, התייעלות ותנועות הפרסום הממומן בפייסבוק.

תמונות נושא

עיצוב תמונת נושא לדף העסקי בפייסבוק, על ידי מחלקת עיצוב הגרפי, עם הלוגו וסלוגן

העלאת פוסטים

העלאת פוסטים של לקוחות ממליצים ותמונות של לקוחות שיספקו על ידי המשווק

שיתוף שוטף

שיתוף פוסטים באופן שוטף, שמירה על מיתוג גבוה ויצירת אינטראקציה עם קהל הלקוחות

רימרקטינג

אפשרות לטרגוט קהל היעד פרסום חוזר , הטמעת פיקסלים בדף הנחיתה או באתר ובכך ליצור פרסום חוזר בכדי לבצע המרה ללקוחות רלוונטיים אשר התעניינו בעב

עריכה ועיצוב

נעצב תמונות ונעלה באופן שוטף לפרסום ומיתוג העסק המושכות את תשומת הלב של קהל היעד

הרחבת מודעות

פרסום ושיווק העסק ברשתות ביצירת באז והקצפה שתיצור קהל יעד דומה ואינטראקציה עם עמוד העסק

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >