קידום ממומן בגוגל - PPC

קידום ממומן בגוגל - PPC

תפוקה מירבית בזמן קצר – המטרה של כל עסק, והתוצאה של קידום ממומן בגוגל; קידום מהסוג הזה בתחום השיווק מתבצע לפי מילות ביטוי רלוונטיות, והוא נקבע לפי תקציב מותאם אישית לכל עסק. מטרתו של קידום ממומן הוא להביא את האתר שלכם לעמוד הראשון במנוע החיפוש גוגל – קידום שנועד להגדיל תנועה לאתר באופן מיידי ואכן עושה זאת.

פרסום מיידי על ידי תשלום בעבור פרסום ממומן בגוגל מהווה את האפשרות המהירה והממוקדת ביותר לשיווק במגוון פלטפורמות. שיווק ממומן במערכת Google AdWords מאפשר לפרסם אתרים עסקיים במנוע החיפוש הגדול בעולם, ולבצע פרסום ממוקד ורפטטיבי לקהל יעד שלא ביצע המרה ולקהל היעד שלכם בכללותו.

פרסום בגוגל מאפשר לפרסם אתרים במגוון פלטפורמות, כמו YouTube, ובאפליקציות השונות תוך שימוש באמצעי פרסום ממוקדים. כדי למקסם את החשיפה שלכם ולהביא לכמה שיותר המרות, אנו נבצע מחקר ופילוח שוק, וכן מחקר של מילות ביטוי רלוונטיות שקהל היעד שלכם מחפש.

בפרסום הממומן ניתן להעלות מודעות, ליצור חשיפה ומיתוג, לאסוף לידים על לקוחות פוטנציאלים, להניע לפעולות, ולהגיע למגוון רחב של יעדים אותם באמצעות תשלום בעבור פרסום ממוקד.

שלבי פיתוח

שלב ראשון - הגדרת מטרות

בשלב הראשון, לאחר אבחון ובחירת המסלול המתאים לעסק שלכם, נתחיל בהיכרות עמוקה עם העסק, השירותים והמוצרים המוצעים בו, נבצע הגדרת כוונות ומטרות, וכן נאפיין ונבין את הציפיות והשאיפות של העסק, את תכלית השיווק וקהל היעד הרלוונטי לכם. ליקוט המידע בשלב הזה הוא חיוני ויתבצע בשיתוף פעולה מלא עמכם - בעלי העסק, על מנת שניתן יהיה להגדיר מטרות לעתיד הקצר וגם הרחוק ולהביא את העסק שלכם ליעדים שהצבתם לעצמכם

שלב שני - מחקר שוק

לאחר היכרות עם המוצרים והשירותים של העסק, צוות המומחים שלנו יחל בניתוח השוק, ינתח את מילות הביטוי שמחפש הלקוח הרלוונטי, ואיזה מוצר או שירות ספציפי יחפש בכדי שנוכל להוביל אותו למציאת האתר שלכם. השלב הזה מתחיל בטרגוט קהל היעד: מי קהל היעד? מה תחומי העניין של קהל היעד שלכם? האם קהל היעד מכיר את המותג? או שמא נצטרך להעלות מודעות לעסק שלכם? אלו יועילו בבניית אסטרטגיית השיווק, עיצוב, ואופטימיזציה של האתר שלכם בשלבים מתקדמים יותר

שלב שלישי - מחקר מילים

מחקר מילים מעמיק ומדויק למילים רלוונטיות שמחפש קהל היעד שלכם. מילות החיפוש והביטויים הפופולריים יאפשרו לטרגט את קהל היעד שלכם לשירותים והמוצרים שהעסק שלכם מספק, והם מהווים את החלק המרכזי והחשוב ביותר בבניית קבוצות של מודעות ואת המודעות עצמן. התשלום עבור מודעת הפרסום הממומן בגוגל של העסק נעשית במספר דרכים כאשר לחיצה בעת חיפוש היא השמישה ביותר. את המודעות נקשור לכלים שמנתחים את התנועה לאתר מכלל המילים הנבחרות, ובכך נייעל את הקמפיין באופן שוטף ומעודכן למילים הרלוונטיות ביותר

שלב רביעי - בניית מודעות

באמצעות בניית מודעות לפי מחקר המילים וטירגוט קהל היעד, נדע כיצד לפנות אל הלקוחות הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם. המידע יסייע לנו לעצב ולבנות מודעות המושכות את תשומת לב הלקוחות, מניעות אותם לפעולה ויוצרות המרות לקמפיין שלנו. המודעות יווצרו לפי הקבוצות השונות של קהל היעד שלכ, ובעבור כל שירות ומוצר שהעסק שלכם מספק. באופן הזה כך ניצור מודעות מדויקות ונחסוך לעסק שלכם וגם ללקוחותיכם זמן יקר - מה שיגדיל את הסיכויים שהם יבצעו פעולות בדף הנחיתה/אתר העסק שלכם.

שלב חמישי - קישור האתר והעלאה לרשת

לאחר בניית האתר, סבבי הסקיצות, התיקונים והגימורים האחרונים, כאשר כולם מרוצים מבניית האתר החדש, ואישורכם הסופי - נעלה את האתר לרשת, נקשר את דף יצירת הקשר למערכת הדיוור, נצא לדרך בשיתוף פעולה עם החזון, המטרות, והכוונות שלכם, ובמוכנות מלאה עבור לקוחות רלוונטיים חדשים באתר ובעסק שלכם.

שלב שישי - עדכונים שוטפים

אופטימיזציה לאתר היא פעולה קבועה שמתבצעת באתרים באמצעות עדכונים שוטפים, פיקוח, ובקרה על הדרישות המשתנות של גוגל. על מנת לשמור על האתר שלכם במצב מיטבי, אנו נקפיד על מערכת אבטחה יעילה, חזקה, ואיכותית ביותר ברשת באתר שלכם בכדי שללקוחות שלכם תהיה חווית גלישה יעילה וכדי שדירוג האתר בגוגל ישתפר באופן תמידי

מחקר מילות ביטוי

ניתוח שוק, ניתוח מילות חיפוש, ומחקר מילות ביטוי פופולריות שיאפשרו לנווט את קהל היעד לאתר שלכם

מודעות קריאייטיב

כתיבת מודעות קריאייטיב המושכות את תשומת לב הלקוחות ומניעות אותם לפעולה

קבוצת מודעות

הקמה של קבוצת מודעות לפי הצורך ולפי דרכי הפרסום שהוסכם עליהן

פרסום ממוקד

עם GDN – Google Display Network, נוכל לפרסם את אתר העסק שלכם בדפים רלוונטיים, באפליקציות שונות, באתרים קשורים, וברחבי הרשת

תקציב לכל כיס

פרסום ממומן כשמו הוא; באמצעות פרסום PPC תוכלו לקבוע בעצמכם את התקציב למודעות לפי היעדים שהצבתם לעצמכם. בעזרת מחקר תוצאות, נוכל לייעל את תקציב הפרסום שלכם באופן מיטבי

רימרקטינג

בדיקת המרה, מקור ההפניה של לקוחות, ניתוח פעולות באתר, בדיקת פעולות בעגלת הקניות, ואפשרות לפרסום חוזר ללקוחות באמצעות מערכת גוגל אנליטיקס

דוחות נתונים

הפקת דוח מצ"ב מדי 30 ימים שכולל הסבר מפורט של נתונים סטטיסטיים ומדדי המרות

פרסום ממומן

באמצעות פרסום ממומן, נפרסם את אתר העסק שלכם לקהל יעד ספציפי עם הנתונים שנאספו עליו מראש. באופן הזה ניצור חשיפה ופרסום לעסק שלכם ולחידושים שבו

שיחת הפקה

שיחה שתאפשר לנו לאפיין את העסק שלכם, לבצע ניתוח של מדדי השוק, ולזהות באופן מדויק את קהל היעד

מעוניינים בשירות שלנו?
יש לכם שאלה?

מוזמנים ליצור איתנו קשר בטופס הבא ואחד מנציגנו יחזור אליכם בהקדם

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >