הקמת דף מסעדה

תחום המסעדנות בישראל חווה צמיחה חסרת תקדים בעשור האחרון בכל רחבי הארץ. המפתח להצלחה של מסעדות, כמו כל עסק אחר, היא להגביר את המודעות אליהן – מה שניתן לעשות באמצעות הקמת דף מסעדה. באמצעות דף מסעדה תוכלו להגיע לקהל הנרחב, אז אם אתם רוצים להביא הצלחה לעסק שלכם, כך תעשו זאת.

בחירת דף מסעדה עבור העסק שלכם

אם אי פעם הזמנתם מקום במסעדה או משלוח של אוכל לביתכם, בטח שמתם לב שיש שני סוגים של דפי מסעדה: אתר מסעדה שלם ודף מסעדה יחיד ותמציתי. כאשר מקימים אתר מסעדה חשוב להכניס פרטים על העסק, כיצד הוא הוקם, להקדיש אתר לתמונות, ובעצם ליצור חוויה של ביקור במסעדה.

דף מסעדה, לעומת זאת, יכול להיות  קצר ותמציתי. דף מסעדה כזה יכיל את שם העסק, כמה משפטים על העסק (אודות), איורים, תפריט וכמובן גם דרכים ליצירת קשר, וירטואלי או טלפוני. כלומר, באמצעות דף מסעדה מקצועי אתם יכולים להציג את העסק שלכם בפני אנשים ולאפשר להם לבחור בכם ובאוכל שאתם מציעים.

דף מסעדה ברשתות חברתיות

מלבד דף מסעדה קצר ותמציתי, חשוב גם ליצור נוכחות באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות. הרשתות האלו מהוות כיום מוקד שבו אנשים מבלים זמן רב בכל יום, ולכן חשוב שתיצרו לעצמכם דף שיתפוס את תשומת ליבם של כמה שיותר אנשים.  כיצד תעשו זאת? באופן הבא:

בניית "קורות חיים" של המסעדה

אם אתם רוצים להגביר את הדירוג של דף המסעדה שלכם, צרו פרופיל מלא. כאשר מקימים דף שכזה, חשוב למלא כמה שיותר פרטים על מנת שהעסק שלכם ייראה חי ונושם, וגם על מנת שרשתות חברתיות ומנועי חיפוש יעניקו לכם דירוג גבוה ככל הניתן. ב"אודות" שלכם אתם יכולים לכתוב על ההיסטוריה של המסעדה, כיצד ליצור אתכם קשר, לספק פרטים על שעות פעילות, ובעצם לסכם את העסק שלכם בעמוד יחיד ונגיש לקוראים.

הקמת דף מסעדה מעוצב

עיצוב ויזואלי הוא מה שמושך לראשונה את עינם של אנשים כאשר הם נכנסים לאתרים ורשתות חברתיות. כדי לבלוט בין דפי מסעדה אחרים, חשוב שיהיה לדף שלכם עיצוב וייחוד משלו, כלומר קו עיצובי שיתקשר ישירות אליכם.

הזמנה של אנשים לעמוד שלכם

מעוניינים לקבל לייקים לעמוד שלכם? הזמינו חברים לדף המסעדה שלכם! כאשר אתם יוצרים עמוד מסעדה אתם יכולים להזמין את כל החברים שלכם שיעשו לייק לעמוד וגם יפרסמו אותו. בנוסף, אתם יכולים לבחון אילו אנשים יהיו מעוניינים בעמוד שלכם באמצעות כלי הניתוח של פייסבוק, כך שאתם יכולים ליצור עדת מעריצים בכמה דרכים שונות.

יצירת נוכחות יומית

דרך נוספת להבליט את הנוכחות שלכם ברשתות חברתיות ואתרים אחרים היא להיות נוכחים מדי יום. העלאה של עדכונים, מנות חדשות, תמונות של האוכל שאתם מגישים, תמונה של אנשים שמבלים בבית העסק שלכם, ועוד לא רק תיצור לכם דף מושך במיוחד, אלא דף שהדירוג שלו גבוה במיוחד.

אינטראקציה עם הקוראים

מסעדות בדרך כלל יוצרות אינטראקציה עם הקהל שלהן רק כאשר הקהל מגיע לסעוד. בעולם הווירטואלי כיום אתם לא צריכים לחכות לסועדים כדי לדבר עמם. דף מסעדה יאפשר לכם להגיע לאנשים רבים כלל הניתן וגם לגרום להם לתקשר עמכם. בדף מסעדה אתם יכולים לבקש מאנשים להגיב על פוסטים, לשלוח לכם הודעות, להשתתף בחידות ומבצעים – מה שיחזק את הקשר בין המסעדה שלכם ובין האנשים שמבקרים בעמוד שלכם.

מה עכשיו?

עכשיו שאתם יודעים את היסודות של בניית דף מסעדה מוצלח, מה צריך לעשות. כדי להפיק את המיטב מהעמוד שלכם, חשוב שהוא יהיה מקצועי, מעוצב ויכלול את כל הפרטים שנכתבו מעלה. כדי לעשות זאת חשוב שיהיה לצידכם צוות מקצועי המתמחה בהקמה של דפי מסעדה עבור עסקים מסוגים שונים, וצוות ייחודי שכזה תוכלו למצוא בחברת SHAREIT.

אנו בשריט מתמחים בהקמה של אתרים ודפי עסקים מסוגים שונים, ואפילו הקמת אפליקציות מקצועיות. הצוות שלנו כולל מעצבים, מתכנתים ומומחים בשיווק בעלי ניסיון ביצירת נוכחות דיגיטלית, כך שאיתנו תוכלו להוציא את המיטב מהעסק שלכם.

יצירת נוכחות עסקית עבור כל עסק, לרבות מסעדות, דורשת השקעה שהיא בהחלט משתלמת. כדי לקדם את המסעדה שלכם, צרו קשר עמנו בשריט, ויחד אתכם נקים דף מסעדה מצליח שיביא אליכם סועדים שיבטיחו את קיומה במשך שנים רבות.

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >