קידום בטאבולה

פרסום בגוגל, פייסבוק ומנועים אחרים עשוי לעלות לא מעט ובסופו של דבר, לא להניב את התוצאות הרצויות.
 כתוצאה מכך נוצר ביקוש אדיר לחלופה שתאפשר לפרסם עסקים אונליין באופן מיטבי ובלי “לשפוך” כסך רב על פרסום, וכך נוצרה פלטפורמת טאבולה.
 כיום יותר ויותר עסקים פונים לפרסום וקידום וטאבולה, ואם אתם לא מודעים לשיטת הפרסום הייחודית הזו, הגיע הזמן להתוודע אליה ואל יתרונותיה.

טאבולה (Taboola) היא שיטת פרסום שבה מאמרים וכתבות על עסקים נחשפים בפני קוראים באתרים גדולים.
 בשיטה הזו, כתבות שיווקיות על העסק שלכם יתפרסמו באופן שייראה אינטגרלי לאתר שבו נוצר הפרסום, כמו אתר וינט, למשל.
כלומר, למרות שמדובר בתוכן שיווקי, הפרסום ייראה טבעי ולא כפוי.

הקהל בעולם ובישראל בפרט התפכח בשנים האחרונות מקידום ממומן שצץ בכל רגע, וישנם אנשים שנמנעים מראש מאינטראקציה עם עסקים מקודמים.
לעומת זאת, קידום בטאבולה נראה טבעי, אינטגרלי ולא מאומץ, כך שהסיכוי שאנשים ייכנסו לתוכן שמדבר על העסק שלכם הוא גדול יותר.

אתם נלחמים לפרסם את העסק שלכם בגוגל, בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות, אבל לא רואים את התוצאות הרצויות.
 עסקים רבים בישראל נאלצים להתמודד עם התרחיש הזה שבו קידום אונליין בשיטות המסורתיות פשוט לא עובד.
 לכן, אם אתם לא רואים בשטח את התוצאות שציפיתם להן, קידום בטאבולה הוא בשבילכם.

בנוסף, קידום מהסוג הזה מתאים לעסקים שפונים לקהל קטן או בינוני שמונה כמה עשרות אלפי אנשים.
 אם לעסק שלכם יש קהל יעד קטן יחסית, פירוש הדבר הוא שמעט קוראים יקליקו על מאמר שמדבר עליכם.
 כלומר, הכסף שתשקיעו בקמפיין לא יתבזבז משום שההשקעה לא הייתה גדולה מלכתחילה.

אולם, אין זה אומר שאתם לא יכולים לצפות לתוצאות מיטביות כתוצאה מפרסום בטאבולה.
 השיטה מוכיחה את עצמה שוב ושוב וברוב הגדול של המקרים, נכנסים לכתבות טאבולה יותר אנשים מהצפוי.
אז, אם אתם רוצים להשקיע יחסית מעט כסף בפרסום ולזכות בחשיפה נרחבת, קידום בטאבולה זו השיטה עבורכם.

כאשר אנשים נכנסים למנועי חיפוש שונים, רשתות חברתיות או אתרי מידע, הם נתקלים במודעות, באנרים ופרסומים מכל עבר.
 יש לא מעט אנשים שהפכו אדישים לפרסום מהסוג הזה ברמה שהם כבר לא שמים לב אליו או נמנעים ללחוץ על פרסומים כאלו מלכתחילה.

כדי למנוע את המצב הזה, ניתן לפרסם מאמרים וכתבות בפורמט טאבולה; כתבות מהסוג הזה בנויות כמו מאמר עיתונאי לכל דבר, וכאן טמון הכוח שלהן.
כתבות בטאבולה הן מושכות, מעניינות ולא כופות על קהל היעד מוצרים כאלו ואחרים. במקום זאת הן מספקות מידע בצורה מעניינת ומביאות אנשים להבין מדוע הם זקוקים למוצר כזה או אחר.

לא רק זאת, כתבות קידום בטאבולה מגיעות ליותר מ-90% מתושבי המדינה, כך שאתם זוכים לא רק בעניין מצד קהל היעד, אלא לחשיפה חסרת תקדים.

באופן הזה תוכלו לחדור לשווקים חדשים ולעורר סקרנות בקרב אנשים שלא היו מוצאים את האתר שלכם באופן אחר.

בניית קמפיין פרסום בטאבולה

השלבים שעליכם לעבור

כדי למשוך את תשומת ליבו של הצרכן הישראלי, שהפך להיות ספקן עם השנים, עליכם לבצע מספר דברים כדי להקים קמפיין טאבולה מהודק ומושך:

01

הצבת יעדים לקמפיין

מה אתם מעוניינים שיקרה כתוצאה מהכתבה? הגדלת מבקרים באתר? הגדלת כמות המרות? הציבו יעדים ובנו קמפיין בהתאם.

02

כתיבת תוכן איכותי

תוכן הוא לב ליבו של כל קמפיין בטאבולה, ועליכם להשקיע בו כמה שיותר. פרסום מאמרים איכותיים יגדיל את מספר הקוראים, כך שתוכלו ליהנות מחשיפה נרחבת ואפילו מפרסום מפה לפה.

03

פתיחת חשבון בטאבולה

כמו גוגל ופייסבוק, גם לטאבולה יש כללי פרסום. לכן, עליכם לפתוח תחילה חשבון בטאבולה – חשבון מפרסם שתוכלו להשתמש בו באופן רציף.

04

הגדרת הפרמטרים של הקמפיין

מה הוא שם הקמפיין, תאריכי הקמפיין, סוג המכשירים שבהם ניתן לצפות בקמפיין, סינון תכנים, מיקום גיאוגרפי לקמפיין, המחיר שאתם מוכנים לשלם עבור כל כניסה למאמר, איזה סכום אתם מעוניינים להוציא על הקמפיין מדי חודש, ועוד.

05

הכנסת המאמר למערכת

הכנסת כתובת ה-URL של המאמר שלכם למערכת טאבולה (מתוך אתר העסק, בלוג העסק, אתר חברה, ועוד).

06

הוספת תמונות

כדי לגרום לאנשים להיכנס לקמפיין שלכם, עליכם לבחור בתמונה ראשית אטרקטיבית. בנוסף, מומלץ לשזור תמונות לאורך הכתבה כדי "לשבור" את רצף הקריאה וליצור תוכן שמושך מבחינה עניינית וגם ויזואלית.

תרצו לדעת עוד?

בסופו של יום, פרסום בטאבולה ובמקומות אחרים תלוי בשאלת התקציב. מבחינת הפורמט הנודע, התקציב המינימלי לפרסום הוא $10 ליום.
אם מדובר בתקציב שאתם יכולים לעמוד בו לאורך זמן, העסק שלכם רק ירוויח. אולם, אם אתם לא בטוחים שאתם יכולים להקדיש את הסכום המינימלי הזה עבור קידום, אתם לא חייבים להתחייב.

כדי לבחון את התוצאות של קידום בטאבולה, הריצו את הקמפיין שלכם למשך שבועיים עד חודש לפחות.
בתקופה הזו עסקים רבים זוכים לחשיפה והצלחה שמביאה לשגשוג, ולכן הם בוחרים להשאיר את הקמפיין שלהם בטאבולה לזמן ארוך יותר.

במדינת ישראל, טאבולה מפרסמת קמפיינים ב- YNETו- WALLA- שניים מהאתרים הפופולריים ביותר במדינה. כאן בדיוק עולה השאלה אם כדאי לפרסום בטאבולה או באאוטבריין – פלטפורמת פרסום דומה. כתבות של אאוטבריין מתפרסות בדה מרקר, מאקו, גלובס, ואתרים נוספים. אם אתם תוהים איפה לפרסם, חשבו על קהל היעד שלכם. כתבות באאוטבריין מתאימות יותר לקמפיינים המיועדים לקהל יעד מצומצם, כמו אנשים המתעניינים בספורט, פיננסיים, ועוד.

לעומת זאת, פרסום בטאבולה מגיע לקהל נרחב ככל הניתן, ולכן אנשים רבים בוחרים בפורמט הזה על פני אאוטבריין.

השלבים שהוזכרו מעלה הם חיוניים כדי ליצור קמפיין מצליח בטאבולה. זכרו, העיקר הוא התוכן, ולכן חשוב שתגישו כתבות מעניינות, מדויקות ומושכות מבחינת הכתיבה. חשוב גם שתדעו כמה העסק שלכם יכול להשקיע בקמפיין כזה או אחר כדי לנהל את התקציב שלכם בחכמה.

וגם – אל תזניחו את נושא העיצוב. כמו בכל מקום אחר, הדבר הראשון שאנשים רואים הוא תמונה מייצגת שיכולה להכריע אם אנשים ייכנסו לכתבה שלכם או לא.
לכן חשוב שתשקיעו בעיצוב החיצוני וגם הפנימי של המאמרים שאתם מעלים לטאבולה.

כמו מרבית בעלי העסקים, הוצאה לפועל של כל הפרטים הללו היא מאתגרת. כדי שתזכו לתוצאות שאתם מייחלים להן, חשוב שיהיה לצידכם צוות של מומחים בקידום בטאבולה שיבצעו את כל הפעולות הקטנות והגדולות שנדרשות להעלאת קמפיין מצליח.

אם אתם רוצים לזכות בחשיפה בטאבולה ולהגדיל את העסק שלכם – חברת SHAREIT כאן עבורכם. אנו בשריט מתמחים בקידום עסקים בפורמטים מכל הסוגים – החל מגוגל, דרך פייסבוק ועד טאבולה. צוות הכותבים, המשווקים והמעצבים שלנו זמין לכם בכל עת, ואיתנו אתם תוכלו להיות בטוחים שכל קמפיין ימריא ויניב את התוצאות הטובות ביותר.

פרסום בטאבולה מהווה חלופה כדאית במיוחד לפרסום לקהל נרחב, ועם תוצאות מדהימות בשטח, העסק שלכם לא יכול לוותר על הפוטנציאל הכרוך בקידום מהסוג הזה.

אנחנו כאן לשירותך!

מתלבטים איזו פלטפורמה תתאים לכם? צרו קשר וביחד נבנה לכם אסטרטגיה שיווקית שתרים את העסק שלכם לרמה הבאה!

* עם השארת הפרטים הנכם מאשרים דיוור ופניות מטעם החברה

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >