קידום בטאבולה
פרסום בגוגל, פייסבוק ומנועים אחרים עשוי לעלות לא מעט ובסופו של דבר, לא להניב את התוצאות הרצויות.
כתוצאה מכך נוצר ביקוש אדיר לחלופה שתאפשר לפרסם עסקים אונליין באופן מיטבי ובלי “לשפוך” כסך רב על פרסום, וכך נוצרה פלטפורמת טאבולה.
כיום יותר ויותר עסקים פונים לפרסום וקידום וטאבולה, ואם אתם לא מודעים לשיטת הפרסום הייחודית הזו, הגיע הזמן להתוודע אליה ואל יתרונותיה.
טאבולה (Taboola) היא שיטת פרסום שבה מאמרים וכתבות על עסקים נחשפים בפני קוראים באתרים גדולים.
בשיטה הזו, כתבות שיווקיות על העסק שלכם יתפרסמו באופן שייראה אינטגרלי לאתר שבו נוצר הפרסום, כמו אתר וינט, למשל.
כלומר, למרות שמדובר בתוכן שיווקי, הפרסום ייראה טבעי ולא כפוי.
הקהל בעולם ובישראל בפרט התפכח בשנים האחרונות מקידום ממומן שצץ בכל רגע, וישנם אנשים שנמנעים מראש מאינטראקציה עם עסקים מקודמים.
לעומת זאת, קידום בטאבולה נראה טבעי, אינטגרלי ולא מאומץ, כך שהסיכוי שאנשים ייכנסו לתוכן שמדבר על העסק שלכם הוא גדול יותר.
אתם נלחמים לפרסם את העסק שלכם בגוגל, בפייסבוק ובפלטפורמות אחרות, אבל לא רואים את התוצאות הרצויות.
עסקים רבים בישראל נאלצים להתמודד עם התרחיש הזה שבו קידום אונליין בשיטות המסורתיות פשוט לא עובד.
לכן, אם אתם לא רואים בשטח את התוצאות שציפיתם להן, קידום בטאבולה הוא בשבילכם.
בנוסף, קידום מהסוג הזה מתאים לעסקים שפונים לקהל קטן או בינוני שמונה כמה עשרות אלפי אנשים.
אם לעסק שלכם יש קהל יעד קטן יחסית, פירוש הדבר הוא שמעט קוראים יקליקו על מאמר שמדבר עליכם.
כלומר, הכסף שתשקיעו בקמפיין לא יתבזבז משום שההשקעה לא הייתה גדולה מלכתחילה.
אולם, אין זה אומר שאתם לא יכולים לצפות לתוצאות מיטביות כתוצאה מפרסום בטאבולה.
השיטה מוכיחה את עצמה שוב ושוב וברוב הגדול של המקרים, נכנסים לכתבות טאבולה יותר אנשים מהצפוי.
אז, אם אתם רוצים להשקיע יחסית מעט כסף בפרסום ולזכות בחשיפה נרחבת, קידום בטאבולה זו השיטה עבורכם.
כאשר אנשים נכנסים למנועי חיפוש שונים, רשתות חברתיות או אתרי מידע, הם נתקלים במודעות, באנרים ופרסומים מכל עבר.
יש לא מעט אנשים שהפכו אדישים לפרסום מהסוג הזה ברמה שהם כבר לא שמים לב אליו או נמנעים ללחוץ על פרסומים כאלו מלכתחילה.
כדי למנוע את המצב הזה, ניתן לפרסם מאמרים וכתבות בפורמט טאבולה; כתבות מהסוג הזה בנויות כמו מאמר עיתונאי לכל דבר, וכאן טמון הכוח שלהן.
כתבות בטאבולה הן מושכות, מעניינות ולא כופות על קהל היעד מוצרים כאלו ואחרים. במקום זאת הן מספקות מידע בצורה מעניינת ומביאות אנשים להבין מדוע הם זקוקים למוצר כזה או אחר.
לא רק זאת, כתבות קידום בטאבולה מגיעות ליותר מ-90% מתושבי המדינה, כך שאתם זוכים לא רק בעניין מצד קהל היעד, אלא לחשיפה חסרת תקדים.
באופן הזה תוכלו לחדור לשווקים חדשים ולעורר סקרנות בקרב אנשים שלא היו מוצאים את האתר שלכם באופן אחר.