קידום ממומן בפייסבוק
מה זה קידום ממומן בפייסבוק?
קידום ממומן בפייסבוק מגדיל את החשיפה של עסקים מכל הסוגים ומניב תוצאות נפלאות כאשר הוא מתבצע כהלכה. כדי למקסם את הפוטנציאל של העסק שלכם, ניצור עבורכם קמפיין פרסום שייבנה באמצעות אסטרטגיה שלוקחת בחשבון את קהל היעד. מודעת הפרסום תכלול קריאייטיב שיווצר לפי צרכי העסק, יעדי החשיפה, יצירת מיתוג, המרות לרכישה, איסוף לידים, הגדלת השתתפות באירועים שלכם, ועוד.
באמצעות פרסום ברשתות חברתיות, נוכל לחשוף את אתר העסק שלכם ולהוביל את קהל היעד לפעולה רלוונטית. הפרסום ברשתות החברתיות מיועל על ידי פרמטרים שמאפשרים לבצע טירגוט קהל יעד ספציפי לפי תחומי עניין, אזור דמוגרפי, ו”צביעה” של גולשים דומים וכאלו שמתעניינים בשיווק חוזר – Look & Like.
ההצלחה של העסק שלכם תתאפשר הודות לניתוח ואפיון של קהל היעד, תוך יצירה מודעה רלוונטית עבורו. קריאייטיב הוא פרמטר נוסף שיבוא לידי ביטוי בדפים החברתיים של העסק שלכם, ותפקידנו כמשווקים הוא להעביר מסר שיווקי בדרך היצירתית ביותר; באמצעות אלמנטים פסיכולוגיים ועיצוב מודעה המיועדת לקהל היעד שלכם, נוכל להגדיל את המודעות לעסק שלכם ולהביא אנשים לבצע פעולות רצויות. זקוקים לניהול שוטף של הדף העסקי שלכם ברשתות החברתיות? שירות נוסף שבחרת שריט מציעה הוא שיווק אורגני ברשתות החברתיות הוא ניהול דפים עסקיים ברשתות חברתיות (פייסבוק או אינסטגרם) באופן שוטף, מענה מהיר ללקוחות, וכן העלאות ושיתופים של תמונות ובאנרים מעוצבים.
מה המטרה של העמוד שלכם? – לידים? לייקים? קליקים? חשיפה?
איך אנחנו מגיעים ליעדים הללו? באמצעות אסטרטגיה שבנויה מכמה שלבים שיניעו לפעולה:
חשיפה – משיכת תשומת הלב של הלקוח הרלוונטי במודעה בעלת תוכן שמכוון אליו באופן אישי
יצירת צורך – הבאה של הלקוח להבין שהוא צריך את המוצר המשתלם שאתם מציעים
עניין ורצון – שלב חשוב בו יבין הלקוח את הערך המוסף של בית העסק שלכם וישאף להשיג את המוצר
פתרון – קריאה לפעולה מצד הלקוח ורכישת השירותים או המוצר המוצעים. בשלב הזה קהל היעד ייחשף לאתר העסקי שלכם, ויתבצע קידום דף פייסבוק באמצעות לייקים וקידום פוסטים. בנוסף, נגיע לקהל יעד באמצעות פילוח דמוגרפי, וכן קידום והורדת אפליקציות של בית העסק שלכם
אפיון קהל היעד – ניתוח ואפיון של קהל היעד שלכם תוך מיקוד דמוגרפי על יעדי הפרסום והשיווק של בית העסק שלכם. לפי אותם נתונים דמוגרפיים (גילאים, מיקום, מגדר, מצב משפחתי, עיסוק מקצועי, תחביבים, ועוד) נוכל לנתח את קהל היעד שאליו נרצה להגיע באמצעות מערכת בינה מלאכותית וניתוח אלגוריתם של אופי המשתמשים. המערכת היעילה הזו של הרשתות החברתיות מאפשרת לנתח את קהל הלקוחות באמצעות אנליזה של לייקים, תגובות, דפים, תחומי עניין, קבוצות ברשתות חברתיות, ועוד. לאחר איסוף המידע, אנו נחלק את קהל היעד לקבוצות מיקוד, ובכך נפרסם לכל קבוצה את הפרסומת הרלוונטית לה.
אופן הכתיבה ויצירת המודעה: בשריט ננסח מודעות שונות לקהלי יעד מגוונים שמצאנו לנכון ומיינו לקבוצות לפי נתונים דמוגרפיים. כתיבה תת-הכרתית המשדרת את אופי העסק ומניעה לפעולה מהווה גם היא חלק חשוב ביצירת המודעות המקצועיות לעסק שלכם – כתיבה מקצועית שצוות המומחים שלנו יעשה עבור העסק שלכם. כיום חברות ענק מוציאות הון עתק כדי לשווק את עצמן; לדוגמא: חברת סודה סטרים נמכרה בכמה מיליארדי שקלים הודות לשיווק נכון וניתוח השוק. כיצד? החברה שיווקה את עצמה כחברה בעלת מודעות סביבתית, עם קמפיינים שהראו כיצד באמצעות שימוש במוצריה ניתן לשמור על איכות הסביבה – קמפיין שהזניק את היקף המכירות של החברה הנודעת.