חייב לעשות מהפך לדיגיטל?

צור איתנו קשר עוד היום ונדאג לך לחוויה דיגיטלית בסטנדרט הכי גבוה!

התממשקות אתר חנות למערכת ZAP

אינטגרציה / התממשקות בין אתר החנות שלכם ובין מנוע החיפוש של זאפ; האתר הנודע מאפשר לבצע השוואות מחירים, והוא מועיל במיוחד בפרסום המוצרים והאתר שלכם לצד שיפור הדירוג שלכם בגוגל.

עם התממשקות האתר ל- ZAP תוכלו להציג את המוצרים שלכם במערכת ולאפשר לרוכשים עתידיים המתעניינים במוצרים מסוימים להיחשף למוצרים שלכם, להשוות בין מחירים, ולבצע רכישות באופן קל ומהיר. 

בכדי להופיע באתר זאפ יש להירשם אליו תחילה ולעקוב אחר ההוראות לאחר מכן, יש לבצע את ההתממשקות בין האתר שלכם ובין ZAP – חיבור שיתבצע יחד איתנו.

בתוסף השוואת המחירים של SHAREIT תוכלו לא רק להציג את המוצרים שלכם אלא גם ליהנות מניהול מוצרים יעיל דרך אלגוריתם. אותו אלגוריתם מיוחד יציג את מוצרי אתר החנות שלכם, יגדיר סכום מינימלי, יעקוב אחר מוצרים זהים/מתחרים בשוק, ויוריד את המחירים אוטומטית בעת הצורך. 

מעוניינים בחיבור האתר שלכם לזאפ ובתוסף המיוחד של SHATEIT עבור אתר החנות שלכם? צרו איתנו קשר ונציג שלנו יעניק לכם ליווי מלא בתהליך.

התממשקות אתר חנות למערכת ZAP

מאפשר ללקוחות שלנו לבצע שינוים במוצרים, שילוח מהיר ויעיל, הפקת דוחות, מועדוני לקוחות ומבצעים, שקילה של מוצרים ועדכון מהיר ויעיל בהזמנות, יעול וסנכרון מלאי, סנכון מלא בין חשבוניות, סליקות וחיובים.

חיסכון רב של זמן והגדלת תפוקת עבודה תוך צמצום תהליכים רבים בעזרת ממש יחיד המסונכן לשלל המערכות.

הפקת דוחות, ניהול מלאים, משלוחים, עדכון מחירים ושיקוף מלאים מלא ומדויק כך שכל עדכוני ההזמנות, המוצרים והלקוחות יעשו באופן יעיל של הצוות מבלי לעבוד על כמה מערכות וחסכון זמן ארוך ומיותר של הצוות, כך שניהול מרכזי של כלל הפרטים הללו ועוד רבים אשר יצמצמו תהליכי עבודה רבים, שגיאות מיותרות, יועילו במהירות הרכישה והשירותיות שלכם כחברה או עסק המוכר דרך האינטרנט באתר חנות מהיר עם זמינות ושירות טובים מהרגיל.

חייב לעשות מהפך לדיגיטל?

צור איתנו קשר עוד היום ונדאג לך לחוויה דיגיטלית בסטנדרט הכי גבוה!

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >