שיווק ברשתות החברתיות – המדריך

שיווק באחד הרשתות החברתיות הרבות הוא כלי משמעותי כאשר עושים מאמצים להגדיל את שיעורי המכירה, הגברת כמות המבקרים בעסק עצמו (באתר או פיזית) ומיתוג העסק שלכם. הפקטור המרכזי הוא פרסום של תוכן באיכות גבוהה אשר משקף את היעדים שלכם ויוכל לייצר עוקבים נאמנים. 

הרשתות החברתיות בשימוש הכי נפוץ הם אינסטגרם (בבעלות פייסבוק), פייסבוק, טוויטר, לינקדין, פינטרסט, סנאפצ’ט ויוטיוב.   

סקירה כללית על שיווק ברשתות החברתיות

הדרך שבה עסקים התחילו לעבוד ברשתות החברתיות היא דומה להיום דרך פרסום תוכן כדי לייצר מבקרים חדשים באתר בתקווה להגביר מכירות. מאז תחילת עידן הרשתות החברתיות, הרשתות עצמם עברו שינויים ושדרוגים משמעותיים והפכו לכלי בלתי שכיח לעסקים שרוצים לצמוח, לזכות באמון הלקוחות, ולהשיג יעדים לטווח ארוך. כדי למקסם את הפוטנציאל של הכלי החשוב הזה, הכנו לכם מדריך קטן לשיווק ברשתות החברתיות כדי שכל הכלים לצמיחה יהיו ברשתוכם.

אסטרטגיה

רדיפה אחרי ההצלחה של כל מיזם, רעיון, עסק וכל האמור לעיל מחייב כל אדם להתחיל עם יישום של האסטרטגיה נכונה למיזם שלכם. תקחו את הזמן החשוב שיש ברשותכם להגדיר את המטרות שלכם, של העסק שלכם ולחשוב טוב על סוג המיתוג שאתם רוצים שיהיה לו. הזמן הזה שתיקחו יעזור לכם בצורה משמעותית לייצר מתודולוגיה סדורה לפעולה, להבין לאיזה פלטפורמה המטרות שלכם הכי מתאימות, התדירות שברצונכם להעלות פוסטים או תוכן ועוד. אנחנו ממליצים לכם להתחיל עם 1-2 רשתות חברתיות כדי שלא תהיו מוצפים באופציות שיבלבלו אתכם. ברגע שיש לכם שגרת עבודה בפלטפורמות האלו תוכלו להרחיב את הפעילות שלכם לפלטפורמות שונות.

תכנון

כאשר מדובר בעסק קטן, שיווק ברשתות החברתיות ככלל מתחיל דרך בניית נוכחות עקבית בפלטפורמה אשר בחרתם להשתמש בה. הנוכחות הזאת מגבירה את הסיכוי שימצאו אתכם ואת המוצרים שלכם. 

אנחנו ממליצים שיהיה לכם סוג של כרונולוגיה בפוסטים שלכם, ושיהיה להם הקשר אחד לשני כך שהעוקבים שלכם יוכלו באמת להתחבר לסיפור שאתם מנסים לספר ברשתות החברתיות. ההקשריות של הפוסטים שלכם דורשת תכנון מראש עם צוות השיווק בחברה. אלמנט נוסף שחשוב לקחת בחשבון בזמן התכנון הוא מחקר מעמיק על קהל היעד שלכם. ברגע שחקרתם את קהל היעד שלכם לעומק, תוכלו להבין איזה תוכן יותר מעניין אותם, באיזה שעות היום שווה לפרסם להם את הפוסטים ואת הסגנון שבו ניתן לפרסם את עצמכם. כך תוכלו באמת להתאים את הפעילות ברשתות החברתיות לקהל היעד שלכם. 

התקשרות

ברגע שלמדתם על קהל היעד שלכם ואיך לפרסם בצורה מותאמת בזמנים הנכונים, אתם אמורים להתחיל לראות עלייה (לפעמים על תנאי שפרסמתם תוכן איכותי) במספר העוקבים שלכם ברשתות. אנשים יגיבו לפוסטים שלכם, יתייגו אתכם ואת העסק וגם אולי ישלחו לכם הודעות פרטיות בנוגע למוצרים ושירותים שלכם. חשוב להיות במעקב על פעילות העוקבים שלכם כפי שהם משמשים כמדד להצלחת החברה שגם יכול לתת פידבק חשוב. תזכרו, הרשתות החברתיות מיועדים לא רק כדי שהקהל יקשיב לכם, אבל גם כדי שאתם תקשיבו לקהל. 

אנליטיקס

להקשיב לקהל שלכם ולאנשים אשר מתקשרים עם המוצרים שלכם הוא מאוד שימושי, אבל כיום הרשתות החברתיות מספקות נתונים עוד יותר שימושיים כדי שתוכלו להבין לעומק את רמת היעילות של הקמפיינים שלכם ברשתות. כל הרשתות החברתיות מספקת עבורכם נתונים כמו גישה לפוסטים, השוואת בתפקוד בין פוסטים שונים, ביקורות חיוביות, אזכורים חיוביים, האשטאגים, זמן התקשרות עם פוסט ועוד הרבה יותר! אל תדלגו על הכלים האלו כפי שהם יעזרו לכם מאוד להבין בצורה ברורה מה כן עובד ומה לא עם הקהל היעד שלכם. 

קידום ממומן (ppc)

אם אתם רוצים לתת בוסט לשיווק שלכם ברשתות החברתיות, קיימת האופציה לקידום מומן אשר יעזור לכם להגיע לקהל רחב יותר וללקוחות פוטנציאליים חדשים שאולי עוד לא זכו להכיר את מגוון השירותים ומוצרים שלכם .בקידום ממומן תוכלו למקד את הקמפיינים שלכם לפי התנהגויות ברשת, נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד! 

זהו רק מדריך קטל לעולם האפשרויות בשיווק ברשתות החברתיות, אז למה לא ללכת כבר עד הסוף בלמידה שלכם ולראות לאן זה יכול להוביל? מעבר לבניית אתרים, עיצוב אתרים וקידום אורגני, המומחים שלנו בשריט מתמחים גם בשיווק ברשתות החברתיות. יש ברשותנו את כל הסודות לקחת את העסק שלכם לשלב הבא ברווחיות, אז צרו עמנו קשר הים וקבלו ייעוץ חינם! 

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >