בניית אתר – כל מה שרציתם לדעת

לאנשים מהשורה, בניית אתר היא לא דבר שבא ברגל. אם אתם חולמים להקים אתר משלכם ולדעת איך עושים את זה, המידע שכאן הוא בשבילכם. כי כשרוצים לבנות אתר מוביל, יש דברים שחשוב לדעת. אם אין לכם ידע מקדים בנושא, העבודה תהיה מורכבת יותר ולכן במקרה כזה ההמלצה הגורפת תהיה פנייה לחברה בונת אתרים שגם תבנה לכם אתר וגם תקדם אותו למקום מוביל. כי בסופו של דבר, חוץ מלסמן √ על בניית האתר, אתם רוצים שהוא יעלה בעמוד התוצאות של הגולשים הרלוונטים לכם, נכון או לא?!

איך בונים אתר אינטרנט? 

כדי לבנות אתר אינטרנט, יש צורך לעבור שלב אחרי שלב בעקביות, מבלי לפספס שום דבר. אז בואו נתחיל. 

  • אפיון – טבלת XL שנותנת תמונת מצב ברורה, איך עתיד להיראות האתר שלכם. ככל שהאיפיון יהיה מפורט יותר, לפני שמתחילים לעבוד על הקמת האתר, כך השלב המעשי של הקמת האתר, כתיבת התוכן ועיצוב העמודים, יהיה קל יותר. איך בונים אפיון נכון? בעיקרון, מדובר בתורה שלמה. אבל בגדול, יש צורך לחקור את מילות המפתח המבוקשות והרלוונטיות ביותר ועל פי זה לבנות את עמודי האתר.
  • עיצוב – פנו למעצב אתרים מומחה שיעצב עבורכם לוגו ממותג ובאותו קו עיצובי הוא יעצב גם את אתר הדיגיטל שלכם. לעיצוב האתר השפעה רבה על הצלחת / כישלון האתר שלכם. לכן, אם יש לכם מטרה שהאתר יהפוך להיות אתר דינאמי בעל  כניסות רבות, לא זה המקום לחסוך בו.
  • כתיבת תוכן – התוכן הוא המלך. גם אם האתר שלכם מעוצב בצורה המשדרת מקצועיות, כל עוד לא תביאו תוכן איכותי לעיין בו, אחוזי הנטישה באתר עלולים להיות גבוהים מדי. תוכן איכותי הוא זה שישאיר את הגולשים להכיר ולדעת עליכם קצת יותר. איך כותבים תוכן? בהתאמה מושלמת לאפיון. שימו לב, גם אם יש לכם מילות מפתח רבות שאתם מעוניינים לשלב בעמודי האתר, על מנת להגדיל את סיכויי כניסת הגולשים לאתר, אל תעמיסו על האתר עמודים רבים מדי, תוכלו לשלב אותם בצורה של פוסטים או תתי קטגוריות. כאשר גולש יחפש בגוגל את המידע הרלוונטי, זה יעלה לו, וזה לא באמת משנה אם זה בבלוגים או בעמודי האתר עצמו.
  • קופי – גם אם אתם אלופים בכתיבת תוכן, חשוב מאוד לתת לקופירייטר מקצועי לעבור על התכנים ועל עיצוב האתר כדי שהוא יעזור לכם להכניס בהם הנעה לפעולה וללחוץ על נקודות תורפה שיניעו לפעולה את הגולשים הרלוונטים. לרוב, מדובר בדקויות. תמיד יש מה לשפר בנראות השיווקית של האתר.
  • דומיין – כדי שהאתר יוכל לעלות לאוויר, עליכם לבנות אותו על דומיין כלשהוא. למרות שמדובר בסעיף שנראה מזערי, לעומת כל שאר השלבים של הקמת האתר, לא היינו ממליצים לכם לזלזל בו. תאמינו או לא, אך לבחירת הדומיין ישנה השפעה גדולה מאוד על האתר שלכם. כיצד? אנשים אפילו לא מודעים לכך שהם שופטים אתר גם על פי הדומיין שלו. דומיין טוב הוא דומיין קליט, קצר ולעניין.

אופטימיזציה – השלב האחרון לפני שהאתר עולה לאוויר, הוא אופטימיזציה. אופטימיזציה למנוע החיפוש של גוגל. כדי להבין מה מטרת האופטימיזציה, ניתן המחשה קצרה: כמה זמן אורך לכם לתייק מסמכים שכל אחד מהם בגודל אחר, ולאף אחד מהם אין כותרות ברורות? את התשובה תשמרו לעצמכם.

לעומת זאת, כמה זמן אורך לכם לתייק מסמכים בהם הכותרות ברורות ומודגשות? כנראה שמהר יותר. בכל שניה מועלים לרשת האינטרנט אינספור תכנים בעולם כולו. איך מנוע החיפוש של גוגל משתלט על כל כך הרבה תכנים? הוא עורך סינון. תכנים שלא אופטימליים למנוע החיפוש של גוגל, מסוננים. רק תכנים שעברו אופטימיזציה מקצועית ועברו התאמה לגוגל, רק הם יקודמו  לאחר סריקתם באלגוריתם של גוגל.

איך מקדמים אתר אינטרנט שעלה לאוויר? 

שאלתם את השאלה הנכונה. כדי לקדם אתר אינטרנט ולהביא להגדלת כמות החשיפות, ישנן שתי דרכים לשיווק דיגיטלי בגוגל – האחת, קידום אורגני, והשניה היא קידום ממומן.

מה זה קידום אורגני? 

הקידום האורגני  לא דורש ממכם לשלם כסף לגוגל. בקידום אורגני העבודה היא של בונה האתר שצריך לשלב מילות מפתח, קישורים ותיאורים נכונים כדי לקדם את האתר אורגנית. איך זה עובד? מעדכנים את האתר באופן תמידי, עדכון חדשות רלוונטיות, בניית קישורים חיצוניים איכותיים, צירוף סרטונים, כותרות רלוונטיות ועוד.

תוך כמה זמן רואים תוצאות בקידום אורגני? 

קידום אורגני, דומה מאוד לתהליכים טבעיים רבים. הוא לא קורה ביום אחד וגם לא בכמה חודשים בודדים. אם אתם עובדים נכון, ויש לכם עוד אתרים מתחרים רבים, עלול לקחת לאתר שלכם שנה ויותר להגיע לתוצאות הראשונות בדפי הגולשים הרלוונטים.


מה זה קידום ממומן? 

קידום ממומן מוביל לכניסות רבות לאתר ולמספר חשיפות רב. אך הוא מקודם כל עוד ומועבר על הקידום תקציב לגוגל. ברגע שהקמפיין מסתיים, האתר לא יופיע במקום מקודם. קידום כזה עולה לא מעט. בדרך כלל התשלום הוא בהתאם למספר ההקלקות וכדי לפתוח בקמפיין כזה חייבים לפנות לחברת דיגיטל תותחית בשיווק.

תוך כמה זמן רואים תוצאות בקידום ממומן?

קידום ממומן מביא תוצאות מיידיות ורק מיידיות. אין כאן השקעה לטווח ארוך. יש כאן פרסום של כאן ועכשיו. הרבה בתי עסק שרוצים ליהנות גם מיתרונות הקידום האורגני הבטוח וגם מיתרונות הקידום הממומן, בוחרים לשלב את שניהם ולתת לאתר שלהם דחיפה רצינית.

מי בונה אתרי אינטרנט בצורה מקצועית?

הגעתם למקום הנכון. הכירו את חברת SHERIT. החברה מונה את טובי מוחות הדיגיטל. אנשי שיווק, מנהלי קמפיינים ממומנים ואנשי SEO, מעצבים וכל מה שאתר דיגיטל צריך. איך אנחנו בונים אתר? אתם רוצים לבנות אתר, אתם מספרים על החלומות שלכם ואנחנו מבצעים בפועל. 

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >