אתר חנות

אתר חנות – כך מוכרים היום

כולנו יודעים, מהי עלות של חנות מבחינת בעלי העסקים שמשלמים בכל חודש הון של הוצאות. גם עידן האינטרנט והמסחר המקוון, גרם לפתיחתן של אלפי חנויות אלקטרוניות שנקראות גם אתר חנות. על מנת להיכנס לשוק זה, שהפך להיות נפוץ, הן בשל החיסכון בזמן ובכסף והן בקלות ונוחות הזמנת מוצרים שונים, גרם גם לתחרות רבה בין אלה שבנו חנויות מקוונות. ניתן למכור כל דבר בחנויות המקוונות אם ממוצרי בית, חפצי אמנות, ריהוט, מוצרי אלקטרוניקה, ביגוד, קוסמטיקה והשמים הם הגבול.

יש לדעת, כי אתר חנות הינה חנות לכל דבר ועניין וקיים צורך בעובדים, אמנם לא אותם מוכרים בחנויות הפיזיות אך עובדים שיבנו את אתר החנות, כך שימשוך את עיני הגולשים וכן, אנשי שיווק וקידום אתרים שיגרמו לחנות לבלוט נכון בגוגל, וברשתות החברתיות. מדובר על עניין די מורכב ויש להתחשב בכל שלב של בניית האתר ובמיוחד בנושא האבטחה, היות והגולשים רוכשים באמצעות כרטיסי אשראי, PAY PAL וכרטיסי תשלום אחרים.

חנות וירטואלית אינה מוגבלת גאוגרפית

ישנם יתרונות רבים בבניה ופתיחת אתר חנות. ראשית, חנויות אלה, אינן מוגבלות מבחינה גיאוגרפית וכל אחד יכול להיכנס לאתר ולרכוש ממנו מוצרים. היתרון השני והבולט הוא שגם שאתם ישנים, יש מי שעדיין רוכש מוצרים וחנויות אלה פתוחות ונגישות 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. המוצרים בחנות הווירטואלית הם בהישג של הקלקה, ניתן לראות את הקטלוגים באופן ברור וליהנות ממבצעים חדשים בכל פעם.

כאשר כולם עסוקים ואין זמן לרכוש מתנות, מוצרי צריכה בסיסיים וכדומה, אפשר להיות בבית או בעבודה ולרכוש מוצרים רבים באמצעות חנויות מקוונות. החנויות מאובטחות היטב וחברות שמקימות אתר חנות ומקדמות אתרים מסוג זה, דואגות לאבטחה מקסימאלית, כאשר הן בקיאות היטב בתחום. ניתן לבצע סקר שוק בקלות ולהסתייע במנגנוני חיפוש יעילים. תוכלו לבחור משלוח עד הבית, משלוח באמצעות הדואר,  כך שאינכם מבזבזים זמן מיותר והנוחות הינה מרבית גם באיסוף המוצרים שהזמנתם מהחנות הווירטואלית.

יחסי ההמרה בחנות אלקטרונית או במילים אחרות בחנות האתר

המרה הינה הפיכה של גולש ללקוח. המרות יכולות להיות כמה פעולות שהגולש יבצע באתר המקוון שלכם. יש תמיד לנסות ולהגדיל ככל שניתן את יחס ההמרה. יש לשאול את עצמכם, מה כמות ההמרות שעשויה לגרום לכם לסיפוק. יש לשים לב שלא לדאוג לשיעור הממוצע. ראשית, על מנת להגדיל את ההמרה באתר החנות שלכם, יש להטמיע תמונות ברורות של המוצרים שאותם אתם משווקים. הגולשים אוהבים לראות בבירור, איזה סוג ש מוצרים הם מקבלים ולכן, פרט זה הוא חשוב.

כלים לביצוע המרה טובה יותר של גולשים ולמידה מטעויות בשיווק

כולנו מכירים את עגלת הקניות של אתר חנות. אנו בוחרים מוצרים באמצעות עגלה וירטואלית זו, משלמים ומזמינים את המוצרים עד לביתנו. לפעמים יש נטישות של עגלת הקניות, אך אל לכם לראות זאת כהפסד, כי אם כהזדמנות. כל בעל חנות מסחרית ברשת, יודע כי אם הוא יפחית את מספרן של עגלות הקניות הנטושות, יחס ההמרה פשוט ישתפר וההכנסות תעלינה. כדאי לדעת, מהן הסיבות לנטישת עגלת הקניות ועל פי סטטיסטיקה של חברות המתמחות בבנייה ושיווק של חנויות מקוונות והתוצאות הן כאן לפניכם:

  • לאתר היו קריסות או טעויות
  • התר ביקש ליצור חשבון
  • היציאה מהאתר הייתה מסובכת
  • לקוחות אינם מעוניינים למסור מידע כגון מס’ כרטיס האשראי שלהם
  • לקח זמן רב עד שהמשלוח ששלחתם ללקוחות הגיע ליעד
  • מדיניות החזרת המוצר לא הייתה לשביעות רצונם של הלקוחות
  • המרה גבוהה יותר תתאפשר באמצעות חלון צ’אט.

קידום אורגני לאתר חנות

על מנת לקדם באופן מקצועי ויעיל אתר חנות, יש לקדם אותו באמצעות קידום אורגני, כאשר תתאפשר גישה ידידותית למוצרים וכן לפרטים נוספים כגון: מחיר, אחריות, יצרן וכדומה. יש להקפיד  על הבנייה והתחזוקה של האתר המקווןואפשרויות של יצירת קשר חכמה, כאשר אלה יופיעו באופן תדיר בעמודי האתר. מומלץ לכתוב תוכן תמציתי וקולע בכותרות, לקראת סוף העמודים ועוד. האתר צריך יהיה להיות מקודם, באמצעות מילות המפתח והמידע הרלוונטיים לו.

חברות מוכרות ומקצועיות שבונות ומשווקות עבורכם אתר ווירטואלי, מלוות את הלקוחות משלב הייעוץ ועד לשלב שהחנות  כבר עובדת כמה חודשים. תוכלו לראות כמה יחסי המרה בוצעו, מי נטש או המשיך עם עגל הקניות ולהיות מעודכנים כל העת ובכל רגע נתון, מה קורה בחנות הפרטית האינטרנטית שלכם.

יש למצוא את המומחים בתחום, מה שיהווה עבורכם לערובה להצלחת החנות הווירטואלית שלכם. מדובר על בניית אתר חנות ולמעשה גם קידום עסק, שיווק העסק והגדלת הרווחים. חברת SHAREIT, מתמחה כבר שנים, כאשר היא בונה משפך מצרכים נכון והכוונת המטרות. החברה עובדת באמצעות מחלקות שונות עד להצלחת האתר שלכם. מדובר על מעטפה מלאה שמעניקה חברת שריט, כאשר היא משתמשת ומעודכנת היטב בכלים השונים והחדשים שמובילה למערכת שלימה של תוצרים לקידום העסק שלכם.  החברה מקדמת ומשווקת את האתרים המקוונים באמצעות קידום אורגני וכן, גם בקידום ממומן. את החנות הווירטואלית שלכם, אנו דואגים שיראו גם בטלפונים החכמים ובטאבלטים, מה שיגדיל את סיכוי החשיפה לגולשים בכל מקום אשר בו הם נמצאים.

בחברת SHARE it, באמצעות תכנים איכותיים ומידע יעיל, נגרום להנעה לפעולה וחשיפה מוגברת באמצעות ביסוס המודעות, ערך מוסף ועיצוב באלמנטים פסיכולוגיים. אנו עובדים כמה מחלקות יחד: מחלקת התכנות, המחלקה הגרפית,מחלקת השיווק, כאשר כולם עובדים בסנכרון מלא שיביא רק להצלחת החנות הווירטואלית שלכם. פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לייעץ, להיפגש ולסייע לכם בפתיחת חנות מצליחה ברשת.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >