איך להקים אתר חנות

ישנם אנשים רבים, אשר חולמים לצאת ממעגל המשכורות ולפתוח חנות אינטרנטית, כאשר הם ישקיעו בה בהתחלה משאבים כגון שיווק ממומן, פרסום ברשתות החברתיות בגוגל ועוד. לאחר מכן, הם יוכלו לעבוד פחות ולדאוג לנכס מניב של עסק משתלם במיוחד והכוונה היא אתר חנות. העולם שלנו מתקדם בקצב מהיר במיוחד לטכנולוגיה הווירטואלית וכן, פרסום דיגיטלי הפך לפרסום העיקרי, המשתלם והנפוץ ביותר בעידן האינטרנט. יש למצוא חברה אמינה וותיקה, העוסקת בשיווק דיגיטלי  וכזאת שמתמחה בהקמת חנויות מקוונות, כאשר החנויות הצליחו בשיווק והפכו לעסק רווחי במיוחד.

כאשר לאדם מן המניין, אין ידע בפיתוח אתרים למרות שהוא מכיר היטב את הרשתות החברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקאדין , טוויטר ועוד. למרות שישנה אפשרות לפתוח עמוד עסקי ולפרסם את המוצרים שברצונכם לשווק קיימות אפשרויות רבות לשיווק וזו התמחותה של חברה המתמחה בתחום של שיווק באינטרנט. כאשר החברה מקימה עבורכם חנות אינטרנטית, היא דואגת להשתמש  באסטרטגיות שיווק שונות לצורך אפקטיביות האתר והקידום שלו.

הצעד הראשון שלכם בהקמת חנות אינטרנטית

הצעד המכריע הראשון בהקמת חנות אינטרנטית יהיה הפלטפורמה שבה תהיו מעוניינים והכוונה לתחום, לסוג המוצרים ועוד. אם אתם בעלי ידע בתחום מסוים, מומלץ כי תתמקדו בתחום זה. למשל אם יש לכם ידע רב באופנה, או בקוסמטיקה, בציוד לבעלי חיים וכדומה, יש לבחור את התחום המבוקש לכם. אם אתם מעוניינים להיכנס לתחום המסחר הקמעונאי  או הסיטונאי, תוכלו לעשות זאת, באמצעות בניית קשרים עם סיטונאים אשר מוכרים סטוקים במחירים זולים אשר ישתלמו לכם במיוחד. משלב זה, כבר תוכלו להתקדם הלאה יש לבחור בפלטפורמות מכירות יעילות. המכירות שלכם, עשויות להתחיל מאתר קיים שלכם, כאשר תוכלו פשוט להוסיף לאתר, מערכת מכירת מוצרים, אך גם אם אין לכם אתר אינטרנטי קיים, תוכלו להתחיל מאפס, כאשר הקמת אתר החנות אינה קשה במיוחד.

יש לפנות לחברה כגון Shareit בניית אתרים, אשר מתמחה עם הקמת חנויות מקוונות ברשת. לחברה אין הגבלה על כמות המוצאים שברצונכם לשווק בחנות האינטרנטית, תוכלו בקלות לגדול, להתפתח ולהקים את החנות המקוונת אשר תמיד חלמתם עליה. בגלל שיש לבנות תהליך של רכישת אמון הלקוחות, זה לבטח אינו לוקח יום או שבוע והדרך הנכונה ביותר לבצע זאת, הינה באמצעות תוכן איכותי ומקצועי. התוכן חייב לנגוע ברגשות הגולשים, כזה שיניע אותם לרכוש מוצרים מהחנות האינטרנטית שלכם. ניתן להתחיל בשיווק באמצעות קידום אורגני אבל רק לאחר שהתחלתם קודם עם שיווק ממומן, אשר אמנם יעלה יותר, אבל זה מה שייתן את קרש הקפיצה אשר יקנה לכם המרה של גולשים ללקוחות ומשם השיווק האורגני יהיה יעיל יותר ואף יעלה פחות.

קמפיין מכירות מוצלח של החנות האינטרנטית שלכם – ימשוך יותר לקוחות

על מנת להצליח וללכת על בטוח בהקמת חנות אינטרנטית, יש להתחיל עם קמפיין פרסומי יעיל, כאשר רק חברות המתמחות בשיווק דיגיטלי וכן בכל הקשור עם קידום אתרים, תוכלנה לבצע עבורכם על הצד המקצועי הטוב ביותר. תחום הפרסום הדיגיטלי בישראל,הינו מהמפותחים בעולם ולא חסרות חברות ידועות וותיקות, אשר מצויות היטב בכל רזי השיווק הדיגיטלי המנצח. יש לציין, כי שיווק דיגיטלי, אינו נושא של מה בכך בחברות אלה, קיים צוות של מקצוענים של ממש, אשר יוכלו לגרום לתנועה טובה של גולשים ורוכשים.

חברות המתמחות בהקמת חנויות אינטרנטיות במגוון פלטפורמות, תוכלנה לבצע עבורכם שיתופי פעולה, פרסום תכנים שיווקיים ומקצועיים באתר, קידום ביטויים רלוונטיים, סרטוני תדמית, בלוגים ועוד. קמפיין ממומן בגוגל, הינו הכרחי, על מנת שיכירו אתכם ואת המוצרים שאתם משווקים באמצעות החנות האינטרנטית. אמנם זה לוקח זמן להגיע לעמוד הראשון בגוגל, אך באמצעות שיווק נכון אשר כולל גם שיווק בפייסבוק ובשאר הרשתות  החברתיות המובילות, תגיעו לעמוד הראשון והחנות תתחיל להרוויח.

פרסום החנות האינטרנטית ברשתות החברתיות

בימים הראשונים של הקמת החנות האינטרנטית, תגלו כי גם בחיפוש אחר הביטויים הרלוונטיים באתר המקוון שלכם, תגלו כי אין הרבה רוכשים, היות וישנה תחרות לא מעטה בין החנויות המקוונות. הסיבה היא שקיימות חנויות אינטרנטיות וותיקות ומוכרות יותר ולכן, יש להתאזר בסבלנות ולהישאר עם היד על הדופק, לקבל דיווחים מחברת הקידום , אשר הקימה עבורכם את החנות האינטרנטית ואף דואגת לשיווק נכון הכולל גם קידום בפייסבוק. גם פרסום באמצעות גוגל אדוורדס, יהיה צעד נכון למשוך אליכם לקוחות, לפחות בתחילת דרכה של החנות המקוונת שלכם. לאחר שהבנתם מה הצעדים החשובים והמקצועיים לשווק את המוצרים שלכם ברשת, יש לגרום לגולשים שהם למעשה הקונים הפוטנציאליים, להכיר אתכם ולהיחשף אליכם באמצעות תכנים שיווקיים, סרטונים, מדריכים, קטלוג מוצרים מזמין ומקצועי ומידע נפיץ.

אפיינו את אתר החנות שלכם

ראשית יש לאפיין את האתר של החנות המקוונת שלכם ולקבל החלטה לגבי אסטרטגיות השיווק. יש לקבל החלטה לגבי עיצוב, מיתוג, נראות האתר והדפים, המוצרים ועוד. חברות אשר כבר סיימו את בניית החנות המקוונת בהצלחה, כשאר החנות הווירטואלית נראית לבעליה, יש להתחיל בצילום ותיאור המוצרים. יש לצלם את המוצרים מכמה זוויות וכן, לדאוג למערבת בטוחה של סליקה אלקטרונית. יש לדאוג למדיניות של משלוחים והחזרות ואפילו אפשרות של צ’ט און ליין. את כל הפעולות הנחוצות כמו הקמה ושיווק, תבצע עבורכם, חברת Shareit , אשר הצליחה להקים ולקדם חנויות מקוונות רבות של עסקים, תאגידים, כשאר ההליך של ההקמה והשיווק היה מנצח. החברה מבטיחה כל שלב במעטפה נרחבת בכל ערוצי השיווק האפשריים והרלוונטיים ברשת. התוצאות של השיווק הדיגיטלי של חברת שריט הפכו לתוצאות שיא, אשר מניבים רווחים יפים ומרשימים לחברות גדולות ולחברות בסקטור הפרטי.
למידע נוסף.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >