בניית אתר – כל מה שצריך לדעת

מהפיכת האינטרנט כבר נמצאת שנים רבות בכל בית ובכל חברה או בית עסק. בתחילה בניית אתר, לא הייתה כה פופולרית, אך עם השנים, בעלי עסקים הבינו, כי “אם אתה לא שם, אתה לא קיים”.
תחום האינטרנט רק מתעצם מהבחינה השיווקית, היות וכל בעל עסק, יודע כי באמצעות פרסום באינטרנט הוא יזכה ליותר לקוחות וכן, מבחינת עלויות הפרסום, פרסום באמצעות בניית אתרים וקידומם, ניתן יהיה לקבל יותר לקוחות ולמקסם את הרווחים. כולנו מחפשים מוצרים ושירותים באמצעו הרשת ואפילו רוכשים מוצרים ושירותים באמצעות האינטרנט, כאשר אנו יודעים, כי האתר מאובטח וניתן לשלם באמצעות כרטיס האשראי שלנו או באמצעות PAY PAL.

גם לגבי החלטות של רכישה, הרבה יותר קל לנו לדפדף באינטרנט ולמצוא את המידע היעיל והזמין לנו בלחיצת כפתור.
גם השוואות מחירים, ניתן למצוא ברשת, כאשר ישנם אתרים אשר מציגים קטלוגים עם מוצרים ומחירים,
מה שגורם לנו לבצע עסקה בשיקול דעת נכון. למעשה מדובר פה על שיווק דיגיטלי, אשר הפך למילה נרדפת לפרסום.
עסקים רבים, כבר זיהו את הפוטנציאל העסקי. זה אמנם נכון כי התחרות קיימת בכל תחומי העסקים, אך באמצעות בניית אתרים וקידום נכון, ניתן יהיה להגיע לעמודים הראשונים בגוגל,
מה שייקח זמן, אבל ניתן יהיה להגיע בבטחה לעמודים הראשונים בגוגל, כאשר האתר הינו מתאים, עם ממשק ידידותי למשתמש ובאמצעות תוכן שיווקי ודפי נחיתה מקצועיים, כאשר כל השילוב הזה אשר נעשה במומחיות, יניב תוצאות טובות.

אינפורמציה, אתר מעוצב ונגיש לגולש הפוטנציאלי

זה למעשה שם המשחק, בכל מה שקשור אל בניית אתר, אשר ישרת את מטרתכם ואת היעד.
עסקים שלא נמצאים ברשת והם בעלי אתר מוצלח, מאבדים כוח פרסומי ושיווקי באופן משמעותי וחשיפתם לקהל לקוחות פוטנציאלי רק פוחת בכל יום.
ישנם בעלי עסקים אשר בונים  אתר תדמית, כאשר הם מעבירים מידע כללי ופרטני, אודות המוצרים או השירות שהחברה או בית העסק מציע לקהל הגולשים.
עוד אתר נפוץ שרבים בונים היום, הינו בניית אתר חנות, אשר באמצעותו ניתן לרכוש מוצרים ולהעצים את הרווחים. היתרון באתר מסוג זה, הוא שגם כאשר בית העסק סגור, ניתן יהיה בכל רגע נתון, לרכוש מוצרים.

בעבר, עד לפני יותר משני עשורים, היינו מחפשים עסקים באמצעות “דפי זהב”, אך מה שהיינו מוצאים היה רק שמוות עסקים, טלפון וכתובת.
היום, באמצעות בניית אתרים, ניתן באמצעות עיצוב מרשים וייחודי, להתבלט ולהגיע ליותר גולשים
גם משך שהייתו של הגולש באתר, תגרום לקידום מואץ יותר, היות ועכבישי גוגל שהוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, סורקים את האתרים וזו הסיבה, כי אתר שיהיה מקצועי, נגיש, ידידותי למשתמש וכן, בעל אינפורמציה ותוכן שיווקי מקצועי, יקודם למקומות הראשונים.

אפיון האתר וכיוון לקהל היעד

חברות מקצועיות בתחום בניית אתרים וקידומם,מבצעות פיתוח מערכות מותאמות לצרכים ועד לעיצוב האתר באופן מרשים אשר מתאים לאסטרטגיה השיווקית של בעלי האתר. יש לבנות אתר ולקדם אותו, רק באמצעות חברה מקצועית אשר יש בה מחלקות שונות שעובדות בסנכרון מופתי כגון: בונה אתרים, מעצב אתרים ומקדם אתרים. היום, ישנם אלפי דפי אינטרנט שבהם ניתן למצוא את כל מבוקשם של הגולשים. ישנן חברות שיכולים לתת לבעלי האתרים, רעיונות שיווקיים שיסייעו לקידום האתר.

היום המהפכה הצרכנית נעשית באמצעות שיווק דיגיטלי שהשלב הראשון בו הוא בניית אתר מקצועי. טכניקת החיפוש המתקדמת, מחייבת בעלי עסקים ובעלי מקצוע להשקיע מחשבה ובמראה האתר וכמובן בתכנים.

כאשר קיימות כל כך הרבה חברות לבניית אתרים- כיצד לבחור?

ראשית, מוטב כי תשאלו את עצמכם את השאלה האם אתם מכירים מישהו שבנה אתר בחברה מסוימת והוא שבע רצון? האם האתר מביא תוצאות מניבות? האם המחיר עמד בתקציב של אותו בעל אתר? האם אותה חברה מתמחה בבניית אתר חנות? את כל השאלות האלה יש לשאול את עצמכם ואז להגיע לשלב הבחירה הנכונה. יש לבצע במקביל סקרי שוק ולשלוח בקשות להצעות מחיר, בקשו תיק עבודות לאתרים שהחברה בנתה, כאלה שמתאימים לתחום שלכם.

כדאי כי לא תגרמו לחיפוש אחר חברת בניית אתרים להוות עבורכם חוויה מתישה כגון בזבוז משאבים. גם חברה שיש לה וותק בשוק, קיימת זמן רב ויש עליה ביקורות חיוביות, עשויה להוות עבורכם בחירה נכונה. כדאי לא להתפתות למחיר אטרקטיבי שמציעים לכם פרילאנסים בתחום בניית אתרים, כי אם יש לפנות לחברה מוכרת שעוסקת בבניית אתרים, קידום אתרים ועיצובם. החוכמה היא לא להישאר מאחור ולהקים אתר, כך שתעמדו בתחרות ותגיעו למקומות הראשונים בגוגל גם מבחינת האתר שבנוי באופן מקצועי ונוח וכן לשיווקו המקצועי, כאשר הוא יגיע לקהלי היעד הרלוונטיים.

יש לדעת, כי לפני שניגשים לבניית אתר, יש לדעת מה אתם מעוניינים שיהיה באתר, יש לשבת לפני הפגישה עם חברת בניית אתרים ולבדוק אתרים הדומים למהות העסק שלכם יש לשים לב לא רק לעיצוב האתר, כי עם דרישות הפונקציונאליות למשל: פורום באתר, בלוגים, תכנים, קנייה ומכירה באמצעות האתר ועוד.

מה עוד חשוב לדעת בבניית אתרים?

ישנה רשימה שהאתר שלכם חייב לעמוד בה. למשל, יש לבנות אתר שיעמוד בתקן 5 HTML ו- C3W – זהו למעשה התקן המחמיר ביותר בבניית אתרים. לא כל חברות העוסקות עם בניית אתרים בונות אתרים תקניים. לדוגמא, אתר שאינו תיקני עשוי לגרום לבעיות שדרוג בעתיד, לסריקה לקויה של האתר ע”י מנוע החיפוש גוגל וכל מנוע אחר של חיפוש ברשת. ישנם אתרים שנבנו באופן שאינו מקצועי ויש בהם חוסר התאמה לדפדפנים שונים וכן, יוצרים בעיות נוספות. יש לבנות אתר עם אופטימיזציה לגוגל. וודאו כי האתר מכיל היררכיות אתר לוגו לחיץ, תיאור עמוד ומילות מפתח אשר ברורים לכל עמוד תוכן באתר, כותרות שמוגדרות בקוד עם תגיות כותרת כגון:1 H, 2H, 3H. יש לדאוג, כי האתר יתאים גם לדפדפנים סלולאריים  במכשירי איפון ומכשירי אנדרואיד כמו סמסונג וגלקסי.

יש לזכור, כי הרושם  הראשוני הוא הקובע ולכן, יש לפנות לחברה מוכרת שנים, כזאת שיש לה שם ומוניטין . חברת SHAREIT, הינה חברה מוכרת, אשר עוסקת בשיווק שמניב רווחים. לחברה ישנם שירותים שכל בעל עסק צריך ואפילו חייב למקסום הרווחים כמו: בניית אתרים, הקמת חנות מקוונת,, שיווק דיגיטלי ועוד.  מדובר על מעטפת מלאה של שירותים. לחברה ישנן אסטרטגיות מנצחות, הנעה לפעולה, שיתוף מסרים תת הכרתיים. חברת SHAREIT,  הינה בעלת מערכת שלימה של: מחלקת תכנות, מחלקת עיצוב גרפי, מחלקת קידום אתרים ועוד. כל אלה, ייצרו עבורכם מערכת שלימה להצלחה. החברה, עוסקת בקידום ממומן וקידום אורגני, קידום ברשתות החברתיות ועוד. הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לפגוש אתכם על כוס קפה, לייעץ ולהראות לכם תיק עבודות וכן, חברות רבות ומוכרות שאנו  בנינו וקדמנו עבורם את האתרים בהצלחה רבה.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >