הוצאת עסק ממשבר זה בהחלט אפשרי

המשבר העולמי סביב הקורונה, גרם לחלק גדול ואפילו את רוב המשק, מה שגרם להשבתה כמעט כללית. מלבד מרכולים ובתי מרקחת, עסקים רבים הושבתו וספגו מכה כלכלית קשה מנשוא. גם העסקים הבינוניים והקטנים, חשו היטב את המכה שנחתה עליהם. הנטייה הטבעית של כולנו היא “צרת רבים חצי נחמה”, אך הדחקת הקשיים לא תעזור לכם בעלי העסקים, כי אם פעולה יצירתית ואסטרטגיה נכונה של שיווק. ראשית, אנו יודעים כי לא ניתן לפתוח חנויות ולכן, הוצאת עסק ממשבר הקורונה, מתחיל בחנות מקוונת. תוכלו לנהל חנות מקוונת של מוצר צריכה כגון: ביגוד, מוצרי מחשב, מוצרי מזון, פארמה ועוד.

אל תחכו עד שהמשבר יחלוף, היות ואין אנו יודעים בוודאות מתי הוא יחלוף וכל יום שעובר רק יחמיר את המצב. יש לשנס מותניים ולהתחיל באסטרטגיית שיווק נכונה. ניתן גם להמשיך בניוזלטרים ללקוחות הקבועים שלכם, מה שישמור על הגחלת. תתפלאו, אך זה הזמן הנכון עבור הוצאת עסק ממשבר, היות ולבטח עסקים רבים לא יצליחו לשרוד וחלק כבר וויתרו על רעיון השיווק, מה שמפנה לכם את הבמה לשיווק והעלאת שם העסק שלכם. תמשיכו לפעול כרגיל.אם החלטתם על שיפור האתר , או בניית אתר חדש, זה הזמן לעשות זאת. גם כך אין הרבה עבודה לכולם ותוכלו לזכות במחיר נמוך יותר מחברה מקצועית וידועה של בניית וקידום אתרים.

המשיכו לפרסם בגוגל וברשתות החברתיות

ראשית בזמן משבר, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להתכונן למשבר ולהיערך לקראת פגיעה כלכלית בדרך זו, כאשר תתחילו לפעול לפי אסטרטגיות שיווקיות נכונות, תוכלו לעבור את תקופת המשבר. יש לוודא, אילו תשלומים תוכלו לדחות בעת המשבר, אם ישנם שיקים דחויים של לקוחות שעדיין לא נפרעו. כאשר אתם בעלי עסק ואתם מעוניינים לקדם מותג או חנות, תוכלו לערוך קמפיין, באמצעות שיווק דיגיטלי בתקציב שלא יהיה כה גבוה. יש להתחיל עם המחקר שלכם לפני הקמפיין, אך תוכלו לבצע זאת באמצעות מקדמי אתרים ומומחים בשיווק שנמצאים באותה החברה, מה שיסייע לכם טוב יותר לצאת מהמשבר. חברות אלה יוכלו להתחיל עם משימת הוצאת עסק מהמשבר  באמצעות הידע העשיר והרב שלהם.

החוכמה היא למצוא חברה יעילה, אשר תוכיח את קישוריה דווקא בזמן משבר. בעת זו, ניתן יהיה לראות בבירור, אם חברת הקידום והשיווק היא אכן יעלה ואם בזמן משבר כלכלי קשה, היא תוכל להחיות את העסק או לפחות לתת לו לשרוד ולגרום לו לתזרים של לקוחות ומשם כמובן לתזרים מזומנים., מה שלבטח יגרום למצב של הוצאת עסק ממשבר. החוכמה היא לעבוד עם מה שיש לכם בידיים, כגון לקוחות קיימים, מוצרים שעליכם למכור באמצעות אתר חנות, כאשר תתחילו להשקיע יותר בתיאור מוצרים, הנחות משמעותיות או מבצעים שימשכו את הלקוחות. בתקופה זו, עליכם לזכור, כי רוב האנשים יצאו לחל”ת ונמצאים בביתם ולכן, השימוש ברשת בימים אלה רק גובר וזו ההזדמנות  שלכם להגיע ללקוחות ולזכות בלקוחות חדשים.

שיווק עובד גם בזמן משבר

פרסום עלה בזמנו הרבה, אך אנו היום  מפרסמים יותר באמצעות הרשת, כאשר  שיווק זה, באמצעות הדיגיטל, יהיה משתלם הרבה יותר ועולה הרבה פחות. בחנו את סל השירותים שלכם, התייעצו עם חברות קידום שעוסקות גם עם בניית אתרים כך שיוכלו לעבור על האתר שלכם, לשפר את ביצועיו, לגרום לו להיות קל וידידותי למשתמש, לשנות בו את העיצוב ועוד. נסו לבצע גם שיתופי פעולה כגון שירותים משלימים, שירותי דיגיטל מיתוג וכדומה. יש לכם זמן פנוי? נצלו אותו לטובתכם והתחילו לשווק נכון את העסק, למצוא את שיטות השיווק היעילות ביותר.

יש לפלח לקוחות, כשאר תערכו סקרים מהשנה האחרונה. לבטח לפני משבר הקורונה, לא היה לכם זמן, אז כאשר יש לכם זמן, נצלו אותו באופן יעיל שרק יקדם את העסק שלכם בזמן המשבר הכלכלי העולמי בצל הקורונה. אפיינו נכון את קהל היעד שלכם. שלחו מיילים ללקוחות קיימים, בנו קבוצה דינאמית, פתחו דף פייסבוק או הוציאו פוסטים מושכים, סרטונים לגבי המוצר שלכם ופעולות דומות, מה שלא יעלה לכם כסף.

האם המשבר העכשווי עשוי להוות לנו כנקודת זינוק לעסק?

תתפלאו אבל דווקא בזמן המשבר הכלכלי העולמי בצל המגפה, אנו יכולים לנצל זאת לטובת נקודת זינוק משמעותי בהוצאות העסק. יש לצמצם בפגיעה המידית של תזרים המזומנים לעסק. תמיד יש לזכור, כי תזרים המזומנים הינו החמצן של העסק וכרגע, כאשר אין לנו הרבה הכנסות כלל, יש לצמצם את הפגיעה באמצעות מניעת הוצאות מיותרות. למשל אל תרכשו ציוד שאינו הכרחי.  השתדלו לעבוד  מהבית ולגרום להישרדות של העסק באמצעות שיווק וזאת לאחר שהתייעצתם עם המומחים בדבר.

יש להתכונן להיערכות עסקית מחודשת והכוונה היא למינוף העסק. המשבר הכלכלי הנוכחי, עשוי להיות לכם כהזדמנות מיוחדת ליישם שינויים שרציתם לבצע לטובת וקידום העסק מזה זמן רב.:

אינכם יודעים לנהל נכון עסק בזמן משבר הקורונה? – פנו למומחים

כאשר אנו חשים ברע, אין אנו סומכים על עצמנו, כי אם ניגשים לרופא שלנו אשר מכיר אותנו היטב ואת המחלות או הרקע הבריאותי שלנו. כך בדיוק לגבי שיווק העסק בזמן משבר הקורונה שהפך למשבר כלכלי כלל עולמי. פנייה לחברה שיש בה גם מחלקת בניית אתרים, שיווק וקידום אתרים, פרסומאים, מומחי יח”צ , גרפיקאים, מעצבי אתרים וכדומה. חברה  מסוג זה הינה  חברת SHAREIT, אשר נושמת וחיה את תחום שיווק דיגיטלי מזה שנים רבות. החברה משווקת תאגידים גדולים, עסקים בינוניים וקטנים, חנויות מקוונות {אתרי חנות} ועוד.

לחברה קופירייטרים מקצועיים אשר משדרים כתיבה ועיצוב באלמנטים  שנוגעים בגולשים בדיוק בנקודה הנכונה. גם בזמן המשבר, חברת SHARE IT מצליחה לשווק ולקדם עסקים רבים, וזאת בזכות האסטרטגיה השיווקית המנצחת של החברה.
למידע נוסף.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >