חנות אינטרנטית – הסוד להצלחה

היום רוב הרכישות נעשות באמצעות האינטרנט.
בגלל סדר היום הצפוף של רבים מאתנו, נעדיף לרכוש בנוחות מהמחשב בבית או בעבודה את המוצרים שאנו מעוניינים בהם. הרכישות ברשת, הכפילו את עצמן, מה שגרם לחנויות אינטרנטיות בינלאומיות כגון אמזון ואי ביי להיות ברירת המחדל של רוב הצרכנים בעולם. גם בישראל, הבינו כי מכירה באינטרנט משתלמת מכל הבחינות ורבים אפילו מוותרים על השכרת חנות ומוכרים באמצעות שיווק באינטרנט של חנות מקצועית מקוונת, אשר הוקמה ע”י חברה מקצועית של בניית וקידום אתרים.

הפופולאריות של אתרי האינטרנט, בכל הקשור לחנויות מקוונות עלו לגבהים מרשימים ובתעשיות כגון אופנה, הנעלה, קוסמטיקה ומוצרי בית. אנשים בוטחים בחנויות מקוונות היות והרכישה נעשית באמצעות כרטיסי אשראי כאשר החנות המקוונת מאובטחת לרכישה זו.
ניתן בהחלט להניע לקוחות פוטנציאליים לרכישה, כאשר הם לא יציצו במוצרים של החנות המקוונת, כי אם יתעניינו וירכשו  את המוצרים.
מי שמתחיל בהקמת חנות אינטרנטית מקצועית, עליו לפנות לחברה מקצועית וותיקה, אשר תתחיל עם שיווק ממומן וכן בקמפיין מאסיבי שיתחיל ליצור תנועה לחנות המקוונת.

הסוד להצלחת חנות אינטרנטית מתחיל עם אפיון ,עיצוב נעים ולמסר שיש לשדר

עם העיצוב הגרפי של החנות המקוונת וכן, חנות שהיא ידידותית לשימוש, המסר שאתם מעוניינים להעביר וקהל היעד שיש לכוון אליו את המוצרים, הוא אחד מהסודות להצלחה של אתר אינטרנטי.
החוכמה היא בכל הקשור אל שיווק באינטרנט, היא לא לפספס אף גולש ולהילחם עליו. למשל, יש ליצור את הכפתורים המתאימים לקבלת המידע ולביצוע פעולות באופן פשוט וקל, מה שעשוי לגרום למכירה להתבצע באמצעות האתר המקוון שלכם.
תוכלו להעלות את חוויית המשתמש באמצעות הענקת שירות ווירטואלי כמו בצ’ט בשעות מסוימות, מה שיאפשר לגולשים להביע אמון בחנות הווירטואלית שלכם.

יש לציין, כי שיווק דיגיטלי, אינו עניין של מה בכך מה שגורם לרבים מבעלי החנויות הווירטואליות העתידיות, להגיע אל חברה מקצועית. החוכמה היא לתת תחושה לגולשים שהחנות המקוונת שלכם מעניקה שירות עם תודעה גבוהה, מה שיגרום להם ללא ספק, לחזור ולרכוש ממנה גם בעתיד וכן, להמליץ על החנות הווירטואלית שלכם בקרב חברים, בני משפחה כדומה, מה שיגביר את הרווחים של החנות.

נגישות באתר המקוון גם לאנשים עם מוגבלויות

כאשר אנו עוסקים בכל סוגיית שיווק באמצעות האינטרנט או במילים מוכרות יותר “שיווק דיגיטלי”, יש לחשוב על כל האוכלוסיות שעשויות להיות למעשה, קהל היעד שלנו. למשל אנשים בעלי מוגבלויות, כך שזוהי סיבה מספיק טובה, להנגיש את האתר האינטרנטי גם לאוכלוסייה זו. ניתן להקל על אנשים עם מוגבלויות באמצעות הוספת כפתורים כמו כאלה שיסייעו טוב יותר לכבדי שמיעה או לעיוורים. למשל, ניתן יהיה לבחור באופציה של הקראה באתר. גם מי שהוא כבד ראייה, ניתן יהיה להקל עליו באמצעות הגדלת הפונטים.

יש לדעת כי גם אם בנית חנות וירטואלית מושלמת, אין זה אומר שתוכלו לשבת על זרי דפנה ולהמתין לרווחים. יש להתחיל בעבודה די סיזיפית של  קידום אתרים. יש  כאמור להתחיל עם קידום ממומן ומשם לעבור אל קידום אורגני. יש לדאוג לכתיבה שיווקית מקצועית ומנצחת, אשר תגרום לגולשים לשהות באתר ולהתעניין במוצרים שאתם משווקים.

היו בקשר רציף עם חברת בניית וקידום אתרים מקוונים

מומלץ תמיד, להיות בקשר רציף עם חברת בניית וקידום אתרים מקוונים, על מנת שתוכלו לחשוב יחד ולבצע אופטימיזציה לאתר המקוון באופן שוטף וקבוע. יש לוודא כי החברה אף מבצעת עבורכם שיווק בפייסבוק כך שניתן יהיה להגיע לכמה שיותר גולשים ברשת. יש לדאוג ולשמור על קשר עם לקוחות, באמצעות שליחת מיילים אשר מעדכנים מבצעים או הגרלות בחנות, מה שישתלם בטווח הרחוק יותר להעלאת הרווחים באתר.

הדבר הראשון שיש לבצע, במסגרת הפרסום הדיגיטלי הינו שיווק בגוגל, כאשר מדובר על מנוע החיפוש הגדול בעולם, כאשר חברת קידום האתרים, לאחר בניית אתר, תבצע עבורכם את אסטרטגיית השיווק היעילה ביותר. יש לציין, כי יחס אישי הינו המפתח להצלחה וזה מה שיש לעשות עם לקוחות שכבר רכשו באתר ועם גולשים שזה עתה נכנסו לחנות המקוונת שלכם ורק החלו להתעניין במוצריכם. יש לבצע בנוסף, שיתופי פעולה עם אתרי קופונים, וועדי עובדים, קבוצות פייסבוק וכדומה. כאשר ההתמקדות תהיה נכונה ומאורגנת מראש, תוכלו להבין אילו שיתופי פעולה יהיו יעילים ומוכחים יותר ורק אז, ניתן יהיה להשקיע כספים ולתת הנחות ניכרות. יש לבצע את שיתופי הפעולה בתקופות חשובות כגון: חגים משמעותיים או אירועים אחרים אשר יכולים באמת להצדיק הנחות משמעותיות.

הקפידו על שירות לקוחות יעיל

זו עובדה ידועה, כי התחרות בין החנויות המקוונות הינה עצומה. זו הסיבה כי גם פרסום בפייסבוק באופן מקצועי יהיה יעיל וישיג לכם יותר לקוחות. יש לדאוג לגבי מדיניות החזרת מוצרים ומשלוח המוצרים לבתי הלקוחות באופן יעיל, כאשר אתם עומדים בזמנים שהובטחו להם. שימו לב לא להעלות לאתר המקוון שלכם, כמות גדולה של מוצרים, היות “ומרוב עצים לא רואים את היער” והלקוחות עשויים להתבלבל מהמבחר הגדול ופשוט לעבור לחנות המקוונת הבאה. יש להשקיע זמן רב בכל מוצר, בכדי שהמוצר יוצג ויתאים לקונים הפוטנציאליים ולחיפושיהם.

מי שמכירה היטב את כל סודות ההצלחה של החנויות האינטרנטיות, משלב הבנייה ועד לשלב השיווק, הינה חברת  shareit בניית אתרים, אשר עוסקת שנים ומצליחה בבנייה ושיווק כל סוגי האתרים עם מגוון רחב של פלטפורמות. התהליך של החברה הינו תהליך מנצח וכן, נרשמו תוצאות שיא בשיווק הדיגיטלי ובניית אתרים מניבים לחברות בסקטור הפרטי ולחברות ותאגידים גדולים. תוכלו להתייעץ עם הצוות המומחה של החברה, כך שניתן יהיה לקלוע בדיוק למטרה ולהגיע לרווחיות מרשימה, כאשר אתם ממשיכים לפעול בעצת הצוות המקצועי, אשר ילווה וינחה אתכם לגבי תחזוקה נכונה ושיווק יעיל של החנות האינטרנטית שלכם.
למידע נוסף.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >