טיפים לשיווק דיגיטלי

השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם הפך לכלי מקצועי ובין החשובים שיש, במיוחד בתקופת התפרצות מגפת קורונה. למרות שכל העסקים מתחילים להיפתח מחדש, ואנשים פחות מפחדים מ-לצאת מהבתים, כל העולם חי בתקופה של אי ודאות. לא ברור אם יהיה עוד סגר, או גל שני של המפגה, אבל מה שבטוח זה שעסקים חייבים להיות ערוכים לכל האפשרויות, גם אלה בהם הסגר יחזור ואנשים יחזרו להעביר את רוב הזמן שלהם ברשת. 

נתחיל בזה שכדי שיהיה לכם שיווק דיגיטלי צריך קודם לדאוג שתהיה נוכחות דיגיטלית דרך בניית אתר, פעילות ברשתות החברתיות וכו׳. אם אין לכם עדיין אתר אז כדי שתפנו לגורם מקצועי שיבנה לכם אחד. קחו בחשבון שהרספונסיביות שלו וגם העיצוב ישפיעו רבות על הקידום האורגני שלכם, ועל יעילות השיווק הדיגיטלי שלכם בכללי. 

במקרה שיש לכם כבר אתר, הכנו לכם כמה טיפים טובים שיעזרו לכם לשפר את השיווק הדיגיטלי בזמנים שהוא משמש כחמצן לכל עסק. 

סמינרים וובינרים מכוונים

במקרה שהעסק שלכם עוסק הרבה בפיתוח אישי, העברת סדנאות, טיפולים, מצגות, תצוגות, והרצאות – מאוד אפשרי לכם להמשיך לקיים את העסקים האלו אפילו בתקופת סגר. יהיה לכם מאוד שווה לפרסם שהשירותים הללו הם נגישים גם בפורמט של וובינר וסמינרים באונליין. כמו שכל האוניברסיטאות והמכללות עברו ללמידה מרחוק, אין סיבה שגם אתם לא תוכלו לעשות אותו דבר. המון עסקים גם של קאוצ׳ינג וטיפול רגשי גם הם עברו לדיגיטל, אז חשוב להפוך את השירותים שלכם לנגישים בצורה הזאת. כדי לקדם שירותים כאלה, השיווק הוא מאוד פשוט, לפרסם ברשתות החברתיות ולעסוק ב-SEO שמביא אותנו לטיפ הבא. 

קידום אורגני (SEO)

ברגע שיש לכם אתר, חשוב שהאתר הזה יפיעה במנועי החיפוש של גוגל, אבל בדירוג גבוה, הרי לא יעזור לעסק שלכם באמת שום דבר מבחינה דיגיטלית אם הדירוג שלכם בגוגל שם את העסק שלכם בעמוד ה-8 שלו. למה? תשאלו את עצמכם מתי בפעם האחרונה עברתם את העמוד ה-3 בחיפוש בגוגל. לקוחות שמחפשים בגוגל בסופו של דבר יחפשו את מילות המפתח הכי רלוונטיים לעסק שלכם אז חשוב לחקור את המילים הללו ולהכניס אותן איפה שניתן בתוך האתר עצמו. זה יעזור לגוגל להבין שהשירותים שלכם הם יותר רלוונטיים לחיפושים הקשורים של אנשים וידרג אתכם יותר גבוה. כך תעשו קידום אורגני.

בלוגים ומאמרים באתר

מאוד קשור לתהליכי SEO הוא להכניס הרבה תוכן לאתר שלכם לעתים קרובות כדי שהאלגוריתם של גוגל יוכל יותר ויותר להבין שהאתר שלכם פעיל, שיש לו הרבה ביקורים, ושמדובר באתר איכותי. השיטה הכי פשוטה לעשות זאת היא דרך כתיבת מאמרים ופרסומים בתוך האתר. כמובן שזה יכול לקחת זמן, במיוחד אם כתיבה היא לא הדבר האהוב עליכם לעשות. דרך בלוגים ומאמרים תוכלו גם להראות ללקוחות שלכם שיש לכם הרבה ידע בתחום שאתם עוסקים בו, להפוך לשימושיים עבור לקוחות כבר לפני שהם מעסיקים אתכם, ובו זמנית יעזור לאתר שלכם בקידום האורגני שלו. 

שיווק במייל (email marketing)

בכל אתר יש אזור ליצירת קשר, שיכול לייצר לכם המון לידים קריטיים עבור העסק. בדרך כלל בחלק הזה, מבקשים מכל אחד למלאת פרטי קשר כמו טלפון וכתובת מייל. לא כל ליד כזה יהיה הצלחה אבל חשוב לשמור את הפרטי קשר במאגר מסודר כדי שתוכלו להפיץ מיילים מסודרים עם שיווק החברה לכתובות האלה. פעולות כאלה יכולות לעזור לכם לייצר עסקים מלידים שכבר אצלכם מראש, בלי לעשות יותר מדי עבודה למצוא מישהו חדש. 

קידום ממומן

במקרה שאתם מעוניינים לזרז קצת את כל תהליכי הקידום של האתר שלכם, כפי שקידום אורגני, בלוגים, ושיווק במייל יכולים לקחת מספר חודשים (תלוי ברמת האתר שלכם), קיימת אופציה לבצע קידום ממומן (PPC). באמצעות מנועי חיפוש כמו גוגל או בינג תוכלו לשלם עבור קידום ממומן שיעביר את האתר שלכם אפילו לעמוד הראשון בחיפוש של מילות מפתח מסוימים (כמובן לעסק שלכם). פשוט מאוד תשלמו עבור כל קליק שהפרסום שלכם מקבל בגוגל. כדי ללמוד עוד על קידום ממומן, תפנו לבלוג שלנו

כתבנו כאן כמה טיפים לשיווק דיגיטלי עבורכם כדי שבזמנים היותר קשים שכולנו חווים כרגע, תוכלו לשרוד ואפילו להצליח. אחד המטרות שלנו עם כל הלקוחות שאנו עובדים איתם היא פשוט מאוד שתצליחו, אז במקרה שאתם עדיין מרגישים שכל התחום של שיווק דיגיטלי הוא מסובך לכם, אנחנו נשמח לעמוד לשירותכם. צרו קשר איתנו, וקבלו ייעוץ בחינם. 

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >