מסעדנות ועידן הדיגיטל – מה הקשר?

העולם מתקדם יותר ויותר לקראת כיוון הדיגיטל, עם יותר ויותר עסקים שמעדיפים לשווק את השירותים שלהם באתרי אינטרנט ודרך אמצעים דיגיטליים מאשר להשקיע המון כסף בשיווק יותר קונבנציונלי. לא רק ששימוש באמצעים דיגיטליים הוא יותר זול אלה יותר יעיל כפי שהוא נותן גישה לא רק לשוק של אנשים שעוברים ליד החנות או שלט שפרסמת, אלה לאוכלוסייה הרבה יותר גדולה שמשתמשת באינטרנט שזה בערך…כולם. כדי לקרוא יותר על קידום אורגני בגוגל אנא לחצו כאן.

השאלה היא, איפה בדיוק נכנס עולם המסעדנות לעולם הדיגיטל? הרי זה לא אפשרי לאכול את האייפון בזמן שרואים את התמונה של הפיצה הכי טעימה בעולם בפינטרסט, למרות שאולי כולנו היינו מספיק רעבים בשלב מסוים בחיים שלנו כדי לחשוב על זה. מסוף שנת 2019 ועד היום, העולם נמצא בתקופה שאולי הוא לא כל כך ידע איך לעקל. רוב המדינות המוכות בקורונה שלחו את תושביהם לבידוד בגבולות בתיהם, בתי ספר ואוניברסיטאות נסגרו, עסקים קרסו, ומסעדות גם הם ספגו מכה קשה, שהרבה לא יצליחו להתאושש ממנה. המסעדות שהצליחו למרות התקופה לייצר חמצן לנשום ממנו הם אלה שפתחו את הדלתות הדיגיטליות שלהם, והשתמשמו באמצעים כמו הזמנה באפליקציות ושיווק דיגיטלי. 

שיווק דיגיטלי 

מכירים את הטקסט המעצבן הזה שלא מפסיקים לקבל מפיצה האט או דומינוס (יכול להיות ששמתם לב שאנחנו אוהבים פיצה?) אחרי שמאזינים את המספר פעם אחת לאחר הזמנה? אז יכול להיות שזה אחד הכלים שיוכלו להציל המון מסעדות בתקופות הסגר של הקורונה. בזמנים שרוב הציבור קיבל הנחיות לא ברורות לגבי ההתנהלות בעתיד, ולא היה ברור מה פתוח ומה סגור הטקסט הזה שימש כ-תזכורת לכך שמסעדה פתוחה למשלוחים ואחרי שבועות של בישולים בבית, מי לא היה רוצה שיגיע אליהם אוכל מוכן הביתה? 

שילוב של כל כלי השיווק הדיגיטלי בזמני הקורונה יכולים לסייעה לכל עסק בתקופה המאתגרת הזאת, כדי ללמוד עוד על איך נוכל לעזור לכם לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, תפנו לעמוד השיווק הדיגיטלי שלנו. 

שימוש באפליקציות 

כדי באמת לנצל את האפשרויות של פעילות דיגיטלית במיוחד בתחום המסעדנות, קיים צורך בשימוש באפליקציות, כדי שכלל הציבור יוכל להזמין כל מה שאתם מציעים להם דרך הנוחות של הטלפון שלהם. אבל, זה לא נגמר בקיום האפליקציה בלבד, האפליקציה צריכה לשקף בצורה יפה ומקצועית את האוכל שאתם מציעים ולתת להם להזמין ממכם בצורה פשוטה ונגישה. מדובר כאן בשיפור ה-UX שלכם. לפי מחקרים רבים כ-75% מהציבור שם דגש חשוב על עיצוב האפליקציה והנוחות שבה ניתן לגלוש בה, שאומר שככל שהאפליקציה שלכם יותר יפה, מסודרת, וקלה בשימוש, אתם תגבירו את כמוט ההזמנות שלכם, במיוחד בתקופה המאתגרת של הקורונה. 

תפנו לגורם מקצועי

מגפת הקורונה בהחלט תלתלה את כלל העסקים בעולם, אבל מה שמשותף באלה שהצליחו לשרוד את התקופה הקשה הזאת זו רמת החיבור לעולם הדיגיטל, שאפשרה להם להסתגל ואפילו לחדש בתקופה האחרונה, למה שזה לא יכלול את תחום המסעדנות? אתם לא חייבים לשבור את הראש לבד, אנו ממליצים לפנות לגורמים מקצועיים כמו Devforce  ושריט שיחסכו לכם הרבה זמן ויעזרו לכם לבנות אתר מסודר, לפתח אפליקציה יפה ובעיקר לתת לכם ולעסק שלכם את הכלים כדי להצליח ובגדול בעידן הדיגיטל!

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >