שיווק במייל

המייל האלקטרוני (אימייל) משמש כחלק מרכזי בחיים המקצועיים והפרטיים שלנו. אנחנו בודקים אותו בבוקר בדרך לעבודה, באמצע היום, בדרך הביתה, ואם אנחנו באמת מכורים אז כנראה שנאלץ לבדוק אותו גם במהלך הסופ״ש. אם אחוז כל כך גדול של האוכלוסייה משתמשת בכלי הזה, אז למה לא להשתמש בזה לטובתך ולשלב שיווק במייל בתוך אסטרטגיית השיווק שלכם?

מה הוא שיווק במייל?

שיווק במייל הינה טקטיקה של שיווק דיגיטלי שהוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד בייצור לידים חדשים, דחיפת לקוחות פוטנציאליים לאורך משפך השיווק והגברת אחוזי מכירה ואולי עוד יותר חשוב, שימור לקוחות. המיילים השיווקיים הכי מוצלחים מסוגלים לעשות פלאים עבור העסק שלכם. התהליך עצמו הוא די פשוט, כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח מייל אלקטרוני עם תוכן שיווקי של העסק שלכם ללקוחות פוטנציאליים, ולקוחות שכבר קנו מהעסק. 

שיווק במייל הינו מוצלח לא רק בגלל התדירות הגבוהה שבה אנשים בודקים את המייל שלהם, אלה גם בגלל נגישות כתובות המייל. ניתן דרך חיפוש מעמיק למצוא כתובות מייל ברשתות החברתיות, פלטפורמות לחיפוש עבודה ונטוורקים כמו Linkedin, וגם דרך האתר שלכם. יכול מאוד להיות שאתם שואלים את עצמכם כרגע, כמה כבר יכולים להרוויח משיווק במייל? התשובה היא, המון. שיווק במייל מוביל ל-ROI גדול פי שלוש משיווק ברשתות החברתיות. למרות שטקטיקת שיווק במייל נשמעת ואולי גם נראית פחות אלגנטית משיווק ברשתות החברתיות, זה לא אומר שהיא פחות יעילה או רווחית. 

איך עושים שיווק במייל

בואו נתחיל בכך שכדי שתוכלו להתקדם בביצוע שיווק במייל, תצטרכו לבנות אתר עבור העסק שלכם. במקרה שעוד לא עברתם את השלב הקריטי הזה, אנו ממליצים לכם לפנות לגורם מקצועי אשר מתמחה בבניית אתרים רספונסיביים ורווחיים. האתר שלכם משמש כבסיס האם של כל השיווק הדיגיטלי שלכם, אז חשוב מאוד לבצע את הבנייה הזו לפני כל פעולה אשר קשורה לשיווק דיגיטלי, כפי שחייב להיות לאנשים איך לחקור ולבדוק את הלגיטימיות של המוצרים/שירותים שלכם ולהתחיל לשמוח עליכם. 

אחרי שכבר בניתם אתר, תצטרכו להגדיל את מאגר כתובות המייל שלכם כדי לשלוח את המיילים השיווקיים. ניתן לעשות את זה דרך מחקר מעמיק (שיכול לקחת המון זמן ואנרגיה), דרך האתר שלכם, וגם דרך הרשתות חברתיות. באתר תוכלו למשל להציע הנחה, ייעוץ חינם, מנוי חינם לחודש וכו׳ בתנאי שמאזינים שם כתובת מייל ואפילו מספר טלפון, כך שאם אנשים מעוניינים בשירותים או מוצרים שלכם, יש להם תמריץ להאזין פרטים. תוכלו גם לעשות שימוש ברשתות החברתיות בצורה דומה. כדי ליצור קליקים באתר, תוכלו לפרסם את ההנחות, ייועץ, חודש חינם בעמוד פייסבוק, בסטורי, בטוויטר וכו׳ עם לינק מצורף לפוסט. 

ברגע שיש לכם מאגר מסודר ורחב של כתובות מייל שתרצו לשווק אליהם את המוצרים שלכם, תוכלו לעבור לשלב הבא. אל תשכחו לפני כל קמפיין שיווק דיגיטלי יש לרענן את הרשימה ולעשות מחקר מחדש כדי שתוכלו למקסם את יעילות הטקטיקה הזאת. 

מה לרשום במייל שיווקי

ישנם כמה דברים חשובים לקחת בחשבון בכל מייל שיווקי: 

טיימינג – כמו בחיים רוב ההצלחות שלנו תלויות בעבודה קשה אבל בהרבה מקרים גם בטיימינג. השעה ביום שתחליטו לשלוח את המייל משפיע משמעותית על אם בן אדם יפתח את המייל, יקרא מה שיש לכם להציע ואם בכלל תהיה התעניינות. בגלל הסיבה הזאת אנו ממליצים לכם לקיים A/B Testing כדי שתוכלו ללמוד איזה טווח זמנים הכי יעיל עבור הקהל שלכם

שורת נושא – שורת נושא המייל שלכם יהיה הדבר הראשון שיראו, אז חשוב שזה יתפוס את העין של כל מי שמקבל אותו, שיהיה לו טון חברותי, ויערער סקרנות. 

תכתבו בצורה אישית, לא להמונים – תנסו להימנע מכתיבת מייל מנוסחת להמונים. כל אחד אוהב להרגיש מיוחד ומיוחס אז תשתדלו להתחשב ברגשות הללו בתוך המייל עצמו.

תנדבו מידע – השיטה הכי טוב לזכות באמון הלקוחות? לנדב מידע ולהיות שקופים ואמיתיים עם הקהל שלכם. אסור להגיע למצב שיוכל להוביל לחששות והצורה הכי טובה להימנע מכך היא שקיפות עסקית. תנדבו מידע שימושית על כל מה שיש לעסק שלכם להציע, תנסו לקשר אותם גם לחוות דעת חיוביות, ולפעמים ללמד את הקהל שיש עוד הרבה מה ללמוד היא השיטה הכי טובה לשמר לקוחות ולייצר ביזנס חדש. 

שיווק דיגיטלי הינו כלי משמעותי אשר דרוש שילובו בכל אסטרטגייה שיווקית ואינו כלי זניח. הוא יכול להביא איתו רווחיות משמעותית תמורת מאמצים יחסית קטנים. רוצים לשמוע עוד על איך למקסם את השיווק הדיגיטלי שלכם? צרו קשר איתנו, המומחים שלנו מחכים לעזור לכם ולעסק שלכם לצמוח. 

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >