שיווק דיגיטלי – דברים שחייבים לדעת כבעלי עסק

כל עסק בכל יום מנסה להתפתח ולהתקדם, ועושה את זה דרך מגוון פעולות עסקיות קריטיות, ואחד מהם הוא שיווק. השאלה הנפוצה בנושא היא, איך לעסוק בשיווק העסק בצורה הכי יעילה ומשתלמת? לפרסם בטלוויזיה או ברדיו זו בהחלט אופציה, אבל יקרה במיוחד ופחות משתלמת כלכלית לרוב העסקים. שיווק יותר מיושן כמו פליירים או פרסומים בעיתונים כבר הרבה פחות יעילים, אז מה נשאר? כל עסק אשר מעוניין להצליח בגדול חייב להתחדש, בלי שום קשר למוצר או שירות שהוא מציע, והדרך הכי טובה לעשות את זה היא לאמץ את השיווק הדיגיטלי כחלק מהאסטרטגיה העסקית שלו. המדיה הדיגיטלית שנמצאת איתנו בכל רגע, בכיס, בתיק ומול העיניים כל יום מאפשרת גישה רחבה יותר לציבור הכללי. 

השימוש בפלטפורמות דיגיטליות מגוונות הוא שם המשחק כאשר עוסקים בשיווק דיגיטלי, העוזר באופן משמעותי בחשיפת את העסק לקהל רחב ורווחי. היופי בפרסום דיגיטלי הוא שאין צורך לפנות למשרד פרסום (למרות שזה יכול לעזור) כדי להשיג תוצאות בשיווק דיגיטלי עבור העסקים ומאפשר לבעל העסק לעשות שימוש בפלטפורמות כמו: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, אאוטבריין, טאבולה, וכל פלטפורמה אשר משומשת ע״י הציבור בצורה מסיבית – דרך פרסום רציף ומחושב בפלטפורמות הללו ניתן להפוך את העסק לנגיש 24 שעות ביום, שבעה ימים בשבוע למשתמשים רבים.

מיליוני ישראלים בכל רגע נתון עושים חיפושים בגוגל לכל השירותים ומוצרים שהם מעוניינים בהם. כמו שיש הרבה תחרות בשוק היום, התחרות הזאת מגיעה גם לאונליין אבל כשמדובר בשיווק דיגיטלי התחרות לא מוגבלת למכירה אלה מתרחבת גם לדירוג במנועי חיפוש. עסק מצליח בתחום השיווק הדיגיטלי ימצא את עצמו בעמודים הראשונים של מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג, אז המטרה מבחינת שיווק היא לדואג להופעת העסק בראש תוצאות החיפוש כאשר מחפשים מילה או משפט רלוונטי לעולם התוכן שלנו.

שיווק במנועי חיפוש

פרסום דיגיטלי באמצעות מנועי חיפוש ניתן לעשות בגוגל דרך קידום ממומן וגם קידום אורגני במקרה ואתם רוצים לעסוק בשיווק בצורה יותר חסכונית. ניתן לקרוא יותר על קידום במנועי חיפוש בבלוג שלנו. במקרה ואתם רוצים ללמוד עוד על שיווק דיגיטלי, שריט עוסקת ומתמחה בתחום כבר שנים, ומוכנה לייעץ לכם על כל שאלה. 

שיווק ברשתות חברתיות

פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, מתי הפעם האחרונה שהלכנו יותר מיומיים מבלי לשתף, לעשות לייק, או פשוט לגלול ברשתות הללו? יותר מהסחת דעת מטורפת, הרשתות החברתיות תורמות לעסקים הרבה בפן השיווקי כפי שניתן לפרסם לקהל רחב אבל גם קהל מעוניין בתחומי העניין של העסק שלכם. יתרון נוסף במיוחד בפייסבוק הוא שיפור ביכולות המחקר של כל בעל עסק. ניתן פשוט מאוד להיכנס לאזורי פידבק של עסקים דומים או מתחרים שלכם ולראות מה הפידבק של הקהל, וכך לברר מה ניתן לשפר בעסק שלכם. הרשתות החברתיות מאפשרים לכם, דרך נתונים שהם מעבדים וגם דרך מחקר עצמאי, לשפר את מעמד העסק שלכם ולהגביר מכירות. בנוסף, גם ברשתות החברתיות ניתן לעשות קידום ממומן

משמעות אתר בשיווק דיגיטלי

למרות קיום הרשתות החברתיות והאפשרות לנהל עמוד פייסבוק כחלק משמעותי מהעסק, יהיה צורך בלנהל גם אתר אינטרנט. ישנם כמה סיבות לכך והראשון הוא פשוט מאוד כדי להשיג את אמון הלקוחות. מחפשים בפייסבוק לדוגמא, למרות קיום האינפורמציה על העסק בעמוד הפייסבוק, פחות יסמכו על העסק שלכם אם אין להם גם אתר אינטרנט שיוכלו לעיין בו. בניית אתר משמש כמרכז השיווקי שלכם, תוכלו לעצב אותו איך שתרצו, להוסיף לו מאמרים וגם חוות דעת חיוביים. במקרה ואתם מוכרים מוצרים למשלוח או איסוף עצמי תוכלו גם לבנות אתר חנות. אתר אינטרנט הוא חמצן עבור העסק שלכם, ואם עוד לא בניתם אתר, הגיע הזמן, הרי 87% מהציבור עושה חיפוש בגוגל לפני קנייה, ואם אין לכם אתר, זה 87% מהציבור שכנראה לא יגיע אליכם, לא חבל? 

שריט – החברה המובילה בבניית אתרים ושיווק דיגיטלי

מעוניינים לבנות אתר ולשווק את העסק שלכם כדי להגביר את המכירות בקצב מסחרר? שריט כבר שנים עוסקת בבנייה ועיצוב אתרים, שיווק דיגיטלי וקידום בעלי עסק ו/או מקצוע. המומחים שלנו מוכנים לספק מגוון שירותים כמו בניית אתר חנות, דף נחיתה, קידום ממומן, קידום אורגני, בניית אסטרטגיית שיווק ועוד הרבה הרבה יותר! מעוניינים לשמוע עוד? צרו קשר היום, צעד קטן איתנו הוא צעד ענק עבור העסק שלכם!

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >