בניית אתר חנות בוורדפרס

בניית אתר חנות

וורדפרס הפך לאחד ה-אם לא המערכת המובילה לבניית אתרים באינטרנט. אתר וורדפרס הינו אחד אשר משתמש בוורדפרס כמערכת ניהול תוכן שלה (Content Management System). וורדפרס מפעיל גם את הפרונטאנד של האתר, החלק שיהיה נגיש עבור מבקרים באתר, ואת הבקאנד, החלק שמנהל האתר יכול להיכנס אליו לטובת עריכה, הוספה ושינויים שיראו בפרונט אנד. היתרון בשימוש במערכת וורדפרס היא האפשרות לבנות אתרים עם ייעודים מגוונים ושונים לחלוטין. 

בעמוד זה תוכלו לעיין בסוגי האתרים הרבים שניתן לבנות בשימוש מערכת וורדפרס: 

אתר בלוג – אתר בלוג הוא מיועד לשיתוף דעות, חוויות, חוות דעת, מומחיות, מתכונים וכל דבר אחר שתוכלו לחשוב עליו. בלוגים יכולים להיות רווחיים מאוד במקרה ויש להם הרבה פופולריות. 

אתר חנות אתר חנות (eCommerce) הוא אתר המאפשר מכירה וקנייה של מוצרים ו/או שירותים באינטרנט ומותאמים למערכות כמו פייפאל וכו׳. בוורדפרס קיימת תוספת (Plugin) שבאפשרות מנהל האתר להוריד כדי להפוך את האתר לאתר חנות. 

אתר עסקי – אתר עסקי יכול לסייע לעסק למשוך לקוחות פוטנציאליים דרך שיווק דיגיטלי והצגת מוצרים ו/או שירותים שמציע העסק. בנוסף אתר עסקי יכול להעביר לציבור את רמת המקצועיות של העסק ואת המומחיות שלה שיכול לחסוך הרבה כספים בתחליף לשיווק יותר קונבנציונלי. 

אתר פורטפוליו – לאמנים שביניכים, תוכלו להציג את היצירות שלכם ואת את יכולות העיצוב דרך בניית אתר וורדפרס. 

אתר אירועים – אולי פחות נפוץ מאז התפשטות פייסבוק בעולם, אתר אירועים יכול לעזור לשווק אירוע מסוים ליצור באז תקשורתי. דוגמא לאתרים כאלה הם אתרי חתונה. 

אתר לימודים E-Learning – אתרים כאלו הפכו לאתרים הרבה יותר נפוצים וחשובים מאז התפשטות נגיף הקורונה ברחובות העולם. תלמידים בין אם הם ביסודי, תיכון או אפילו הגיעו כבר לרמת האוניברסיטה יכולים להמשיך את הקורסים ואת הלימודים אונליין, להוריד קבצים חינוכיים ועוד הרבה הרבה יותר. לתוספת של וורדפרס לאתר כזה קוראים WordPress LMS Plugin ויאפשר לכם לקיים קורסים ולימודים דרך האינטרנט. 

כפי שאתם רואים ישנם המון אפשרות בשמדובר בניהול אתר וורדפרס. האם וורדפרס הוא הכלי הנכון עבור העסק שלכם? הכנו לכם כמה סיבות לאמץ אתר וורדפרס אל תוך התכנית העסקית שלכם. 

פשוט – וורדפרס הינו קל לשימוש ומהיר בפרסום תכנים באתר אשר הופך אותו לנגיש לטכנופובים ומתחילים בכל תחומי הדיגיטל. המערכת מציעה לכם גם הרבה מדריכים שיוכלו ללמד אתכם איך לעצב אתר יפה ולהפעיל אותו. להחזיק ולנהל אתר בעצמו הוא בחינם, אבל כן תצטרכו כמו בכל אתר לשלם עבור אחסון אתר ודומיין. 

גמיש – כפי שראיתם יש הרבה אפשרויות כאשר מדובר בוורדפרס, ותוכלו בקלות לעצב ולבנות כל סוג אתר אשר תואם ליעדים שלכם. 

קל לשימוש – המערכת מאוד נוחה לשימוש, גם לאלו שפחות מבינים בטכנולוגיה ובניית אתרים.

מערכת פתוחה – וורדפרס לא בבעלות גוף או תאגיד אחד. יש לו מספר מפתחים ומשתמשים אשר עוסקים בשדרוג המערכת ושיפור וורדפרס בכלל. זה מה שמאפשר למערכת להיות בחינם ומאפשר לשימוש רחב. 

לא דרוש רקע בתכנות – בגלל המערכת הפשוטה של וורדפרס, לא תצטרכו לכתוב קודים כדי להצליח לבנות אתר. 

תוספות (Plugins) – התוספות בוורדפרס הם אחד המרכיבים הכי מושכים במערכת ניהול תוכן. ניתן להוריד תוספות לאתר שיכולים לשנות בצורה משמעותית את האופי של האתר (כמו למשל אתר חנות, לאפשר קידום אורגני וכו׳). 

WordPress Themes – לאלה מביניכם אשר נהנים מהאפשרות לעצב אתרים בכמה קליקים אז תוכלו מאוד ליהנות מוורדפרס כדי לעצב את אתרכם מחדש. תוכלו לנהל גם את הצורה שבה פרוס האתר דרך שימוש ב-WordPress Page Builders.

אבטחת מידע – למרות שקשה במיוחד בעולם הדיגיטל לאבטח ב-100% כל אתר אינטרנט, לוורדפרס יש צוות מקצוענים באבטחת אתרים המשגיחים שלא יהיה פריצות ואחראים על אבטחת האתר שלכם. 

במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על וורדפרס תוכלו לגלול למטה או פשוט מאוד ליצור איתנו קשר. נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם ולתת לכם את המענה הכי מקצועי שאנו יודעים.

בניית אתרים וורדפרס ו-Duda

קיום של עסקים רבים כיום נשען על נוכחות באינטרנט, וזה לא פלא לאור העובדה שלמרבית האנשים יש גישה לאינטרנט דרך המחשבים האישיים שלהם וגם דרך המכשירים הניידים שלהם. הבעיה היא שבתי עסק רבים אינם מומחים בבניית אתרים, מה שעלול להפחית במידה ניכרת את כמות החשיפה אונליין וגם את כמות הלקוחות. כדי לפתור את הבעיה הזו נוסדו מערכות לבניית אתרים שמקלות במידה ניכרת על עדכון וניהול אתרים. אם אתם לא מכירים מערכות מהסוג הזה, הגיע הזמן להתוודע לשתיים מהחשובות ביותר – וורדפרס ו-Duda.

מה זה אתר וורדפרס?

עד לפני כמה שנים, כדי לבנות אתרים היה צריך לעשות זאת על ידי כתיבת קוד, וכל פעם שהיה צורך להוסיף עדכון לאתר, היה צריך לעדכן את הקוד שלו. לכן, היחידים שעסקו בניהול אתרים היו מתכנתים שידעו כיצד לנהל מערכות HTML, ולבעלי עסקים לא הייתה יד בדבר.

כל זה השתנה בשנת 2003 כאשר הוקמה מערכת וורדפרס שאפשרה לבנות אתרים ביתר קלות ובלי להתעסק עם קודים. עם השנים המערכת הזו השתכללה יותר ויותר, וכיום היא מאפשרת להקים אתרים ולנהל אותם בלי צורך בתכנות מתוחכם. וורדפרס הפכה להיות אחד המקורות הטובים ביותר להקמה וניהול של אתרים, וכיום זו המערכת הפופולרית ביותר לבניית אתרים שחברות קטנות וגם חברות ענק משתמשות בה.

כיום, כ-25% מהאתרים הם מבוססי וורדפרס הודות לממשק הפשוט לשימוש של האתר והאופציה להוסיף ולעדכן בו תכנים בצורה פשוטה. הודות למערכת הזו, אתם יכולים להקים אתר משלכם ולנהל אותו בקלות גם אם אין לכם ידע בתכנות, וזה בדיוק מה שמושך עסקים להשתמש באתרי בניית אתרים מבוססי וורדפרס.

ומה עם Duda?

Duda היא מערכת נוספת לבניית אתרים עם בונוס חשוב במיוחד – התאמה של אתרים לנייד. כיום, כ-50% מהגלישה מתבצעת במכשירים ניידים וחכמים, ולכן זה חשוב מאי פעם שיהיה לכל בית עסק אתר המותאם לאותם מכשירים. מערכת Duda מבצעת אופטימיזציה לאתרים על מנת שהם יהיו מותאמים למכשירים ניידים, ולכן עסקים רבים משתמשים בה עבור האתרים שלהם.

המטרה של האתר היא לשפר את חווית השימוש של משתמשים באמצעות אתרים פונקציונליים למכשירים ניידים, ו-Duda עושה זאת בצורה נפלאה. האתר מציע תכניות בסיסיות לבניית אתרים ללא תשלום, וגם מסלולי פרימיום בתשלום עבור עסקים בצמיחה או עסקים גדולים המעוניינים לנהל אתר גדול בעל נוכחות מותאמת למכשירים ניידים.

מלבד זאת, מערכת Duda מאפשרת לבצע התאמה אישית של גלישה באתרים על ידי למידה של הרגלי הגלישה של האנשים המבקרים באתר שלכם.

מערכת לבניית אתרים דוגמת וורדפרס ו-Duda עשו מהפיכה בעולם של בניית אתרים הודות ליצירה של גרסאות ידידויות של מערכות בניית אתרים. הודות לממשקים נוחים במיוחד, עסקים קטנים וגדולים כאחד יכולים לבנות אתרים מוצלחים במיוחד המותאמים למסך הגדול וגם למסך הקטן.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >