מילון מושגים

מילון מושגים

לפניכם מילון מושגים ומונחים הקשורים לאינטרנט, שיווק דיגיטלי, קוד אתרים תוכנות וביטוים של עולם האינרטנט.

אתר רספונסיבי

הוא אתר המשתנה על סמך המכשיר בו הצרכן \ המשתמש פותח את האתר, לדוגמא בניית אתר רספונסיבי הוא כשהעמודות, התמונות והטקסט באתר יתשנו ויתמקמו לפי גודל האתר, תוכלו ללחוץ גם על כפתור F12 ולבדוק בעצמכם אם האתר רספונסיבי או שמא בניית האתר נעשה ללא רספונסיביות.
עיצוב רספונסיבי מורגש בגמישות האתר ושימוש בכלל המכשירים באופן האוטומטי בו גדל האתר, באופן דינאמי ועצמאי.
עיצוב רספונסיבי נעשה בעת בניית האתר ועוזר רבות בנוחות המשתמשים ובאפוטימזציה באתר המקדמת את האתר במנוע החיפוש של גוגל באופן אורגני.

אינדוקס אתרים

“אינדוקס אתר” מתבצע לרוב על ידי מומחים בשיווק בגוגל וקידום אורגני, המוסיפים את האתר באינדקסים של אתרים באופן ידני בזמן בו מנועי החיפוש מבצעים את ההליך באופן ממוחשב עם אלוגריתים הנמכונה “זחלן” או “עכביש”.

מערכת האינדוקס של גוגל בשם גוגל קפאין – Google’s Caffeine בה משתמשים מומחי השיווק בכדי לקדם את האתר בהליך מזורז בו על ידי חיפושים מהירים יותר . לאחר בניית אתר חדש לעסק , או הוספת עמודים חדשים אנו ממליצים בכדי לשווק את האתר וכדאי להגדיל את כמות הצפיות באתר ויצירת המרות, להגדיל את מספר הקישורים עם עדיפות לקישורים של אתרי תוכן מוכרים ורישום האתר החדש שבניתם בממשק של גוגל Google Webmaster Tools .

Google Webmaster Tools

כלי לניהול האתרים של גוגל, כלי חינמי מטעם גוגל , ואחד החשובים ביותר לקידום האתר החדש שבניתם לעסק שלכם, בכלי זה תוכלו לקבל נתונים טכניים על האתר שלכם , לנתח ולבדוק מהן הבעיות המונעות מאיתנו התקדמות למיקום טוב יותר במנוע החיפוש בגוגל, כגון בעיות במבנה האתר, בקישורים, בטעינת האתר, תגיות האתר ועוד, ובכך לבצע ניתוח של סטטיסטיקות של האתר ובכך לעדכן ולשפר את האתר ביחס לרשת , יחס של אתרים שונים ביחס אלינו ועוד.

Google ads – גוגל אדס

גוגל ADS או ADWORDS כפי שהיה נקרא בעבר, הינו אפיק פרסום יעיל עבור אתרים ודפי נחיתה בשיטה של פרסום ממומן, פרסום ממומן יעיל בקידום האתר אך יחד עם זו מצריך השקעה בקמפיין של משאבים כמו כסף, זמן רב, המון דינאמיות ושיפור מתמיד, בשיטת הקידום הממומן לאתר או דף הנחיתה, יבוצע חקר מילות ביטוי היעילות ביותר בעבור הקמפיין, בכדי שיוביל לקוחות רלוונטיים ביותר ויחסוך משאבים כמו כסף וזמן עקב פניות לא רלוונטיות, קידום העסק בפרסום הממומן של Google Ads, מצריך הבנה רבה, תקצוב נכון והשגחה רבה.

בקידום הממומן נצטרך להעלות מודעת קראייטיב שתמשוך את קהל היעד שלנו ותוביל להמרת הלקוחות המחפשים במנוע החיפוש את השירות או המוצר אותו אנחנו מפרסמים.

פרסום מאמרים ברחבי הרשת

עוד צורה של קידום אורגני לאתר העסק שלכם, שיטה של פרסום מאמרים זהה להטמעת קישורים ברחבי הרשת, מאמרים איכותיים המפורסמים ברחבי הרשת באתרים ובדפים שונים הקשורים לעסק שלכם יצרו תעבורה לאתר ובנוסף מומלץ להוסיף קישורים ולינקים לאתר בסוף המאמר או במהלכו באמצעות היפר קישור המושך תשומת לב גולשים רבים ומעלה את דירוג האתר במנוע החיפוש של גוגל ותורם רבות לקידום האורגני של האתר.

אתרים בהם תוכלו לפרסם מאמרים הינם אתרי חדשות, פורומים, מגזינים בלוגים ועוד.

הטמעת קישורים ברחבי הרשת

קידום אורגני לאתר בפרסום קישורים ברחבי הרשת הוא צורת שיווק אינטרנטית מתוחכמת המחזקת את דירוג האתר שלכם בגוגל, בהטמעת פרסום קישורים ולינקים ברחבי הרשת ויצירת עוגנים באתרים הקשורים למוצרכם, שירותכם או אופי אתרכם הכללי יתרמו בחיזוק הדומיין ויגרמו לאופטימיזציה של האתר וקידום אורגני של האתר, גוגל תזהה את הקישור של האתר המתפרסם ברשת ותסיק כי הינו אתר איכותי ושימושי ותעלה את דירוג אתרכם.

בלוג ותרומתו לקידום האורגני

בלוג הינו כלי יעיל לקידום אורגני של אתר העסק שלכם, תוספת בלוג באתר תועיל בקידום האורגני של האתר בכך שתעלה את הערכת הזחלן של גוגל, גוגל תסיק שהאתר שלכם מלא בתוכן רלוונטי לעסק שלכם והאתר שלכם לא רק בנוי באופטימיזציה וחווית משתמש נוחה אלא מספק מידע חשוב ורלוונטי למבלים באתר, בלוג אתר המתעדכן מדי שבוע או חודש מומלץ מאוד לקידום האתר באינטרנט.

זחלן של גוגל

הזחלן של גוגל הינו סורק יעיל של אלגוריתים הקורא מדיי יום את קוד כלל האתרים ברחבי הרשת ואוסף מידע אודותיהם הזחלן \ עכביש או האלגוריתם בכלל שמותיו, אחראי על דירוג האתר באינטרנט וקידומו בחיפוש מנוע החיפוש בתוצאות האורגניות.

רק בעזרת בניית קוד באופן נקי ומושלם, בעל אופטימזציה נכונה, בניה של מבנה ותוכן עם אינפורמציה נכונה ומשפך שיווקי נכון, נוכל להשיג את הערכתם הטובה התוביל לקידום אורגני והצלחת האתר.

ה-“זחלן” הקורא את קוד האתר והאוסף מידע אודות השימוש באתר, מדרג מדיי יום את האתר ואחראי על קידום האתר באינטרנט, מומלץ להעלות מאמרים, לפזר קישורים ברחבי הרשת ולפרסם פוסטים מדי חודש בבלוג האתר בכדי להועיל ולתרום לקידום אתר העסק המושק שבניתם בקידום האורגני במנוע החיפוש של גוגל.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >