אפליקציה חנות כל מה שצריך לדעת

הקידמה הטכנולוגית בעשור האחרון שינתה לחלוטין את האופן שבו אנשים מתנהלים בחיי היומיום; בעוד שבעבר היה צורך לצאת מהבית כדי לקבל מידע בנושאים שונים, לבצע קניות, ולתקשר עם אנשים ועסקים, כיום אנו יכולים לעשות את כל הפעולות האלו מהנוחות של ביתנו, הודות למכשירים ניידים שרובנו מחזיקים ביד במשך שעות ארוכות בכל יום.

השינוי הזה הביא לתמורה משמעותית באופן שבו עסקים קטנים, בינוניים, וגדולים כאחד מתנהלים, כאשר בעלי עסקים הבינו את הצורך ליצור נוכחות דיגיטלית כדי להצליח ולהתקדם הלאה. חנויות וירטואליות )חנויות e-commerce) חוללו מהפיכה עבור בעלי עסק שיכולים להנגיש את המוצרים שלהם דרך אתרי חנויות מקצועיים שמביאים לקהל הרחב את המוצרים בלי לצאת מהחנות. אולם, האם החנויות האלו מותאמות באופן מוחלט למכשירים ניידים? האם אפליקציות חנות לא עדיפות על אתרים שאינם תמיד מותאמים למכשירים ניידים? התשובות לפניכם.

אפליקציית חנות – מהפיכת הרכישה של המאה ה-21

כיום עסקים גדולים ונודעים, כמו אמזון ו-e-Bay, מביאים את המוצרים שלהם ללקוחות לא רק דרך אתרים שנבנו במערכת וורדפרס, אלא גם דרך אפליקציות שמותאמות באופן מוחלט למכשירים ניידים. אין ספק שהעסקים הללו “עושים קופה” הודות לעובדה שהם מאפשרים לרכוש מוצרים מכל זמן ובכל מקום, ושמדובר בשיטת מכירה שהיא בגדר חובה בעידן שבו אנשים לא מתנתקים מהמכשירים הניידים שלהם.

אמנם יש מעט עסקים שמתקרבים להצלחה של ענקיות המסחר שצוינו מעלה, אך אין זה אומר שהחנות שלכם לא צריכה אפליקציה חנות שתאפשר לכם להגדיל את מחזור המכירות שלכם במידה ניכרת ולהגיע להישגים חסרי תקדים.

אפליקציה חנות שתכיל את כל המוצרים, השירותים, והמידע שאתם מציעים לקהל היעד שלכם היא הדרך היעילה ביותר לפתוח אפיקים עסקיים שלא ציפיתם ולתת ללקוחות שלכם ערך מוסף של נוחות ונגישות שחנות ווירטואלית לבדה לא יכולה להציע.

אפליקציה חנות: היתרונות שיזניקו את העסק שלכם קדימה

לאפליקציות חנות יש יתרונות רבים שהופכים אותן לשיטה כדאית במיוחד למכירה של המוצרים והשירותים השונים שבית העסק שלכם מציע:

חווית משתמש משופרת – אין ספק שאפליקציות הן נוחות הרבה יותר לעומת אתרים (במרבית המקרים), ושחוויית המשתמש של אפליקציה חנות היא טובה הרבה יותר לעומת אתרים מסחריים. הודות לכך, משתמשים רבים ירצו לחזור ולהשתמש באפליקציה של החנות שלכם פעם אחר פעם, מה שיאפשר לכם לבנות קהל לקוחות יציב ונאמן שימשיך לצרוך את מה שאתם מציעים.

עלויות פרסום מופחתות – כל מי שיש לו אתר חנות מבוסס וורדפרס מכיר את המלחמה היומית על תשומת ליבם של אנשים; באמצעות פרסום ממומן וגם פרסום אורגני, אתם צריכים לוודא שאתם בראש רשימת החיפושים בכל עת על מנת שאנשים ייכנסו דווקא לאתר שלכם. כדי שזה יקרה, אתם צריכים לרענן את האתר לעתים קרובות, להזין אותו באינספור תכנים, לשלם על קידום, ולבצע עוד אינספור פעולות קטנות שיבטיחו את המיקום שלכם ברשימות החיפוש. עם אפליקציה חנות, אתם יכולים לשכוח מכל הטרחה הזו; האפליקציה שלכם תהיה קבועה במכשירים הניידים של אלו שיורידו אותה, ובמקום לבזבז הון על פרסום, תוכלו לשלוח הודעות פוש שיסבו את תשומת ליבם של המשתמשים שלכם למבצעים, מוצרים חדשים, וכל דבר אחר שתבחרו. באופן הזה, כבר לא תצטרכו להילחם על תשומת הלב של צרכנים, אלא לבצע פעולות מינימליות על מנת שהם ישתמשו באפליקציה.

התאמה למכשירים ניידים – אתרי חנות אינם תמיד מותאמים באופן מוחלט למכשירים ניידים, ולעתים גם אי -התאמות קטנות יכולות להפריע לחוויית השימוש ולגרום למשתמשים לצאת מהאתר. אפליקציות של חנויות מספקות חוויה חיובית יותר; אפליקציה חנות שבנויה באופן מקצועי מותאמת באופן מוחלט למכשירים ניידים, כך שהיא מספקת לא רק חווית משתמש אידאלית, אלא גם חוויה וויזואלית נעימה יותר – מה שמשפיע על היקף השימוש של לקוחות.

התאמה למערכות הפעלה שונות – ישנן שתי שיטות לבניית אפליקציה חנות: השיטה ההיברידית והשיטה הנייטיבית, כאשר השיטה השנייה היא העדיפה מבין השתיים. בשיטה הזו ניתן לבנות אפליקציה חנות שמתאימה למכשירים מסוג iOS וגם מכשירים עם מערכת הפעלה אנדרואיד. באופן הזה, תוכלו לבנות נוכחות אצל אנשים שמשתמשים בסוגים שונים של מכשירים ניידים ולא רק אצל אנשים שמשתמשים במערכת הפעלה מסוג אחד בלבד.

מהירות פעולה – אחד הגורמים שמשפיעים על פרק הזמן שבו אנשים נשארים בחנויות דיגיטליות וגם באפליקציות הוא משך זמן התגובה שלהן. כאשר משתמשים נאלצים לחכות אפילו מספר שניות לטעינה של עמודים שונים, הסיכוי שהם יעזבו את האתר/אפליקציה גדול במיוחד. לעומת זאת, אפליקציה מהירה שמגיבה באופן מידי תביא לכך שאנשים יישארו בתוך האפליקציה שלכם למשך זמן ארוך יותר. אפליקציה חנות נייטיב מצטיינת בביצועים ומהירות התגובה שלה, ואתם תוכלו להיות בטוחים שאנשים יישארו באפליקציה של החנות שלכם למשך פרקי זמן ארוכים, מה שמגדיל את הסיכוי למכירות.

כיצד תבנו אפליקציה חנות מצליחה?

אם יש לכם אתר חנות, הוא בוודאי בנוי על המערכת הפופולרית WordPress שבעלי עסקים רבים משתמשים בה עבור העסק שלהם. בעזרת המערכת הייחודית הזו ניתן לבצע המרה של אתר חנות לאפליקציה חנות, אך לשם כך אתם צריכים את שיטת ההמרה הנכונה עבור האתר שלכם.

כדי לחסוך בעלויות ההמרה, עלויות הפרסום, ולאפשר לכם להקים אפליקציה חנות מצליחה, פיתחה חברת SHAREIT שיטת המרה ייחודית מסוגה בעולם. הודות לניסיון רב בעולם הפרסום, השיווק, והקמת חנויות מסחר דיגיטליות, חברת שריט ידעה בדיוק כיצד לסייע לכל לקוחותיה לפתוח אפליקציה חנות שמותאמת באופן אישי לצרכיהם.

לאחר פיתוח של שיטה להמרת אתר חנות לאפליקציה, חברת SHAREIT נותנת ללקוחותיה את הכלי היעיל ביותר לפתיחה והשקה של אפליקציית חנות אינטואיטיבית, נוחה לשימוש, וכזו שמניבה תוצאות.

ההמרה דורשת לבצע מספר פעולות פשוטות שאינן מצריכות ידע מקצועי בתכנות או בפיתוח של אפליקציות. שיטת ההמרה, הנקראת App-Commerce, נותנת לבעלי עסקים לפתוח אפליקציה נייטיב שכאמור מתאימה למכשירים עם מערכות הפעלה שונות.

הודות לכך, תוכלו להנגיש את החנות שלכם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי iOS ובכך להגיע לקהל לקוחות גדול הרבה יותר.

באמצעות תכנון של הודעות Push, משתמשי האפליקציה שלכם יוכלו לקבל הודעות על מוצרים, מבצעים, מתנות, וכל דבר אחר שתרצו. ההודעות הללו יחסכו לכם סכום ניכר בפרסום ממומן, ותוכלו להגיע לכל אדם שתרצו במהירות ובקלות.

מלבד נוחות השימוש באפליקציה, המשתמשים שלכם ייהנו גם מחנות מושכת מבחינה וויזואלית, מה שיגרום להם להיות באפליקציה שלכם במשך זמן ארוך יותר בכל פעם. העיצוב המתקדם של כל אפליקציה חנות יתרום לפרסום תת-מודע בקרב קהל היעד שלכם, כך שתוך מספר צעדים פשוטים תוכלו לבנות אפליקציה נאה, נוחה לשימוש, ונגישה.

אתרי חנות הם חיוניים להצלחה של עסקים מכל הסוגים, אך כיום אנשים רבים מחפשים ערך מוסף לאתרי חנות. אפליקציה חנות מאפשרת לתת לקהל היעד שלכם את הערך המוסף שהוא מחפש עבור חווית הקנייה שלו, ובאמצעות שיטת ההמרה הייחודית של חברת SHAREIT, תוכלו להשיק אפליקציה חנות מקצועית שתאפשר לעסק שלכם לשגשג ולצמוח מדי יום.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >