אתר חנות בזמן החורף: איך לעבור את העונה הקרה בשלום

עונת החורף בישראל אמנם אינה קרה ומושלגת כמו החורף בשאר העולם, אך מרבית האנשים ממעטים לצאת מביתם בימים הקרים של השנה במדינה הקטנה שלו.
כתוצאה ישירה מכך, עסקים רבים מפסידים לא מעט כסף מפני שיש פחות אנשים שנכנסים אליהם כאשר בחוץ גשום או קר.
למרות שזה קורה מדי שנה, אתם כבעלי עסקים לא צריכים לקחת את ההפסדים כמשהו מובן מאליו; במקום לחכות לתהלוכת לקוחות בחודשי האביב והקיץ, אתם יכולים ליהנות מעסקים כרגיל בעונת החורף ואפילו להגדיל את העסקים שלכם גם כשאנשים מעדיפים לשבת בבית.
איך זה אפשרי?
בניית אתרי חנות עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים מוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש, ועם אתר חנות משלכם, גם אתם יכולים ליהנות מעסק משגג לאורך כל ימות השנה.

לפני הכל – מה זה בדיוק אתר חנות?

אתר מכירה באינטרנט הוא אתר שתפקידו הוא לשמש כחנות לכל דבר.
חנות וירטואלית מציגה את כל מה שיש בחנות “רגילה” ואף יותר, ובכך מאפשרת לאנשים לבצע רכישה בקלות ובפשטות, בלי לצאת מהבית.
באתר חנות ניתן למצוא מספר מאפיינים שאין תמיד בחנויות רגילות, והם:

  • תמונות של מוצרים מכל הזוויות
  • פירוט של מידות
  • פירוט של מלאי (אילו פריטים זמינים, אילו לא, ועוד)
  • מאמרים אינפורמטיביים על מוצרים, החשיבות שלהם ואופן השימוש בהם
  • אמצעים שונים ליצירת קשר עם החנות (טלפון, אי מייל, קישורים לרשתות חברתיות, ועוד)

למה כדאי לבנות חנות וירטואלית?

אתר חנות מאפשר לספק לקהל היעד מידע שלא תמיד יש בחנות רגילה, אך מעבר לכך, האם יש סיבות נוספות להקים חנות וירטואלית? התשובה היא “כן, ועוד איך!” הודות ליתרונות של בניית אתר חנות שמתעלים על חנות פיזית במספר מובנים:

אין מגבלה גיאוגרפית – למרות שהמדינה שלנו קטנה, אנשים לא ייסעו במשך שעות ארוכות כדי להגיע לחנות מרוחקת מהם, בלי קשר לטיב המוצרים. פירוש הדבר הוא שקהל הקונים של חנויות רבות ונפלאות ברחבי הארץ מצטמצם מפני שאנשים לא מגיעים אליהן במיוחד כדי לבצע רכישה.
עם אתר חנות, המצב שונה לחלוטין; אתרים מהסוג הזה זמינים בכל מקום, ולא צריך לנסוע כדי ליהנות ממוצרים של חנות פיזית.
פירוש הדבר הוא שאנשים יוכלו לרכוש את המוצרים שהם רוצים מהחנות הווירטואלית שלכם בלי לצאת מהבית בעונת החורף, ואתם תיהנו מלקוחות מכל רחבי הארץ.

אין מגבלת זמן – מרבית החנויות פועלות בימים מסוימים ובשעות מסוימות, אך עם אתר חנות – אין מגבלת זמנים! עם חנות וירטואלית, אנשים יוכלו לרכוש מוצרים ושירותים בלי להיות מוגבלים בשעות פתיחה וסגירה – מה שיגדיל את היקף המכירות שלכם במידה ניכרת.

מערך שילוחים לכל חלקי הארץ – כיום ישנן מספר חברות משלוח שמבצעות משלוחים לכל רחבי הארץ, ובעלי אתרי חנות יכולים ליהנות משיתוף פעולה עם החברות הללו.
המשלוחים הללו מאפשרים לנייד מוצרים בכל רחבי הארץ במחירים נוחים עבור הלקוחות, מה שמדרבן אותם לבצע רכישות גדולות במקרים רבים.
מלבד מחירי המשלוח הנוחים, חברות מקצועיות מבצעות משלוחים מהירים שמאפשרים ללקוחות ליהנות מהמוצרים שלכם תוך זמן קצר מרגע ההזמנה – מה שמשפיע באופן ישיר על היקף המכירות.

פרסום רחב-היקף – כאשר אתם מבצעים בניית אתר חנות, אתם בעצם נכנסים לעולם הרכישות הווירטואלי שבו עסקים מפרסמים את עצמם במנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל.
כיום, אתם יכולים לבחור בין פרסום ממומן ובין פרסום לא ממומן (אורגני) כדי לטפס בראש רשימת החיפושים של גוגל. עלויות הפרסום

המשתנות מאפשרות לכם לבחור תקציב מותאם אישית לפרסום בכל ימות השנה, ובמיוחד בחורף.
אם פתאום חלה ירידה בהיקף המכירות שלכם בחורף, אתם יכולים לתת לעסק שלכם בוסט באמצעות פרסום ממומן בגוגל. בנוסף, אתם יכולים לשפר את המיקום שלכם בגוגל בלי לשלם על פרסום מקודם. כיצד? באמצעות קידום אורגני שיביא אתכם לראש רשימת החיפושים, בלי העלויות על קידום ממומן.

אתר חנות בחורף – מאיפה מתחילים בכלל?

עכשיו שאתם מכירים את היתרונות של בניית אתר חנות שיפעל סביב השעון, חשוב שתדעו כיצד האתר שלכם יכול להצליח כמו שאתם רוצים ואף יותר.
תחילה חשוב להבין שבניית אתר חנות צריך להתבצע בצורה מקצועית ולא באופן עצמאי לחלוטין.
מדוע? מפני שגוגל מדרג אתרים לפי הטיב שלהם; אתרים מדורגים לפי המאמרים שבהם, איכות התמונות שהם כוללים, תיאורי מוצרים, קישורים פנימיים, שירות לקוחות, מבנה האתר, ועוד.

ישנם אלפי פרטים קטנים שגוגל ומנועי חיפושים אחרים מדרגים,
וכדי שהעסק שלכם יהיה מצליח ויציב – עליכם לעמוד בקריטריונים הללו בהצלחה.

על מנת שזה יקרה, חשוב שיהיה מאחוריכם צוות של בוני אתרים מקצועיים שיוכלו לעשות את העבודה עבורכם כדי שאתם תיהנו מהתוצאות בכל ימות השנה, ולא רק בחורף. מומחים מקצועיים כאלו תוכלו למצוא אצלנו, בחברת שריט, שבה הרכבנו צוות של מתכנתים, מומחי שיווק, כותבים, ומעצבים שעובדים בקפדנות כדי להביא לכל בעל עסק את התוצאות הטובות ביותר.

ההצלחה שלכם היא המטרה שלנו, ואנו נעבוד יחד עמכם כדי להביא את העסק שלכם לאן שאתם רוצים.
כל בניית אתר חנות מתחילה בשיתוף פעולה וסיעור מוחין עם הלקוחות שלהם שמציגים בפנינו את החזון שהם רוצים להפוך למציאות. תוך התייעצות עם צוות השיווק והעיצוב ב-SHAREIT,
אנו נתחיל בתוכנית פעולה מותאמת אישית לעסק שלכם, ולכם.

מהרגע שבו תאשרו את העיצוב והתכנים עבור האתר שלכם,
הצוותים של שריט יתחילו בבנייה את אתר חנות מקצועי של העסק שלכם שיעבוד במשך כל השנה וגם בימי החורף. האתרים המקצועיים שאנו בונים מוכיחים את עצמם, והתוצאות בשטח אינן משקרות.
עם שריט תוכלו ליהנות ממעטפת שירות של בניית אתר וירטואלי עבור העסק שלכם באופן שיאפשר לכם ליהנות מרווחים במהלך כל ימי השנה – בין אם זה בחורף ובין אם זה בקיץ.
עם שריט בונים הצלחה עם בניית אתרי חנות מקצועיים, וצוות שהופך כל חזון למציאות – בדיוק כמו שאתם רוצים.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >