מה שבעל אתר חנות צריך לדעת

בשנת 2016 בלבד, היקף המכירות אונליין בישראל בלבד הגיעו ל-11.8 מיליארד ₪ – סכום שרק הלך וגדל מאז. השנה, שנת 2020, עם בידוד בבית וסגירה של חנויות רבות, המכירות באינטרנט זינקו אף יותר, ובעלי עסקים גילו את החשיבות של נוכחות אונליין. באמצעות הקמת אתר חנות, גם אתם יכולים להגדיל את היקף המכירות שלכם במידה ניכרת, אך כדי להגיע לשלב הזה של שגשוג – יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על הקמת חנות ווירטואלית.

בניית אתר חנות מהתחלה ועד הסוף

סמרטפונים הם כבר מזמן לא המכשירים הניידים היחידים שאנשים משתמשים בהם; עם טאבלטים, אייפדים מסוגים שונים, ומחשבים ניידים זעירים, אנשים לוקחים איתם את האינטרנט לכל מקום. רבים מאותם אנשים מבצעים רכישות אונליין במקום ללכת לחנויות, וכאן בדיוק אתר חנות נכנס לתמונה.

אתר מכירה שבנוי כהלכה מושך אליו את קהל היעד בצורה יעילה במיוחד ומאפשר להם לבצע רכישה של המוצרים שהם רוצים בקלות ובמהירות. מלבד היתרון הברור עבור הצרכנים, חנות וירטואלית מהווה יתרון גם עבור בעלי עסקים. אתרים מהסוג הזה אינם מוגבלים מבחינה גיאוגרפית, כלומר ניתן לבצע רכישה מהם מכל חלקי הארץ. בנוסף, אתר חנות חוסך בעלויות השכרה ותחזוקה של חנות פיזית מה שמאפשר להגדיל מכירות תוך חיסכון בכסף.

כדי ליהנות מהיתרונות של אתר מכירות באינטרנט, חשוב לבנות אתר איכותי שיפנה לקהל היעד בצורה אופטימלית, ועל מנת שזה יקרה, אלו השלבים שעליכם לעבור:

בחירת פלטפורמה לבניית האתר

בניית אתר חנות צריכה להתבצע באמצעות כתיבת קוד לאתר שכולל את כל המוצרים שבו וכתיבה של חלקים נוספים, כמו בלוג, עמוד “אודות”, עמוד “צור קשר”, ועוד. השיטה הזו היא שיטה מורכבת שדורשת זמן רב, ולכן מרבית בעלי העסקים בוחרים בבניית אתר חנות במערכת וורדפרס. וורדפרס היא מערכת ניהול שמיועדת למטרות שונות – לרבות בניית אתרים וירטואליים.

מדובר במערכת “קוד פתוח” שמאפשרת לבעלי אתרים ומנהלי אתרים לבצע שינויים באתר ששייך לכם. בניית אתר במערכת הזו מתאפשר הודות לתבניות רבות ומגוונות שהמערכת מציעה, כך שאתם יכולים לבנות אתר שמותאם בדיוק לצרכים שלכם ולרצונות של קהל היעד שלכם באופן מותאם אישי וללא צורך בכתיבת קוד.

מחקר שוק לבניית חנות וירטואלית

בניית אתר חנות לא יכול לצאת לפועל בצורה יעילה ללא מחקר שוק מקיף. במסגרת המחקר הזה חשוב שתגדירו מי האנשים שמעוניינים במוצרים שלכם, איזו אסטרטגיית שיווק תמשוך אותו, היכן ממוקם קהל היעד, ועוד. באמצעות ניתוח כזה ניתן יהיה לגלות כיצד לעצב את האתר באופן שימשוך את קהל היעד שלכם, אילו תכנים מעניינים אותו, אילו מילות מפתח הוא מחפש, ונתונים חשובים נוספים. בהתבסס על הנתונים הללו תוכלו גם לבנות תוכנית פרסום ושיווק המותאמת באופן מדויק לאנשים שאתם רוצים לפנות אליהם, ובכך למקסם את המכירות שלכם.

מחקר מילות מפתח

מלבד קהל היעד שלכם, אתם צריכים למשוך את תשומת הלב של ענקית החיפוש: גוגל. מנוע החיפוש הגדול בעולם קבע כללים שלפיהם הוא מדרג אתרים מכל הסוגים. כאשר אתרים עומדים בקריטריונים באופן אופטימלי, גוגל ידרג אותם גבוה, והם יופיעו בעמוד הראשון או בין העמודים הראשונים של תוצאות החיפוש. אחד מהפרמטרים שגוגל דורשת היא הכנסה של מילות מפתח לתוך אתרים, לרבות אתרי חנות, ולכן חשוב לבצע מחקר של מילים מהסוג הזה כאשר בונים אתר חדש או משדרגים אתר קיים.
מחקר מהסוג הזה מאפשר להתחרות בעסקים דומים ולהגיע לראש רשימת החיפושים -איפה שאנשים יראו את האתר שלכם בלי בעיה.

בניית אסטרטגיה שיווקית

חלק חשוב בפיתוח של אתרים הוא בנייה של אסטרטגיה שיווקית מנצחת. לשם כך תצטרכו להיכנס לראש של קהל היעד שלכם ולתרגם את הצרכים שלו למודעות פרסום, עלוני מידע למייל, מבצעים מותאמים אישית, וכל דבר אחר שבאמצעותו כמה שיותר אנשים ייחשפו לאתר ולעסק שלכם. מדובר בחלק בלתי נפרד מבניית אתרים וגם מהתחזוקה השוטפת של אתרים, כך שאסור לוותר על מחקר שוק כאשר אתם בונים חנות וירטואלית.

איך אבנה אתר חנות מצליח?

לאחר שמתכננים את כל הפרמטרים שהוזכרו מעלה, ניתן להתחיל במלאכת הבנייה של האתר שלכם. המלצה חמה אחת היא לא לעשות זאת בכוחות עצמכם; למרות שמערכת וורדפרס מאפשרת לבנות אתרים בצורה אוטומטית, לא מדובר במשימה פשוטה.

ללא מחקר נכון, מתכנתים ומעצבים, האתר שלכם לא יוכל להגיע לרמת ההצלחה שאתם מעוניינים בה. לכן, חשוב שיהיה מאחוריכם צוות מומחים בשיווק, תכנות ועיצוב שיוכל להעניק לכם את השירותים המקצועיים ביותר בכל תחום.

חברה אחת שכוללת בתוכה צוותים מנצחים של מומחים בבניית אתרים היא חברת SHAREIT – חברה בעלת מוניטין ולקוחות קטנים וגדולים עם אתרים מצליחים. בשריט, אנו מתחילים כל בנייה של אתר באפיון העסק ומחקר מעמיק של השוק וכן מחקר מילות שוק. כדי לבנות אתר ממוקד ומצליח – המחקרים שנעשים מאחוריי הקלעים הם חשובים מאין כמוהם, ובשריט אנו עושים את העבודה הזו עבורכם.

לאחר השיחה עמכם, נוכל לקבוע תקציב עבור בניית אתר חנות וגם עבור אסטרטגיית הפרסום שתאפשר למקם את העסק שלכם  גבוה ככל הניתן ברשימת החיפושים בגוגל. בעלי עסקים שמעוניינים להפוך את העסק שלכם לנגיש אף יותר ייהנו מהתאמה מלאה של חנות וירטואלית למכשירים ניידים, לרבות טלפונים חכמים.

מלבד זאת, אצלנו תוכלו ליהנות מאפליקציה חנות בעזרת פטנט ייחודי שפותח על ידי שריט והופך כל אתר לאפליקציה שתהיה במכשירים ניידים באופן קבוע. יחד איתנו תוכלו להגדיל את החשיפה של העסק שלכם לכמה שיותר אנשים, ליהנות מאסטרטגיה שיווקית מנצחת ולקבל ליווי מקצועי לאורך כל הדרך – לפני, תוך כדי ולאחר בניית אתר החנות שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >