נייטיב, הייבריד ו-WEB: גלו את ההבדלים בין האפליקציות השולטות בעולם כיום

אפליקציות הפכו להיות פופולריות במיוחד בעשור האחרון, וכיום הן שולטות במגזר העסקי, כמו גם בתחום של משחקים, קניות אונליין ואפילו מסחר בבורסה. לכן, בעלי עסקים רבים כיום מעוניינים לפתח אפליקציה ייחודית עבור העסק שלהם כחלק מהאתר העסקי שלהם או אפליקציה ש”עומדת” בפניי עצמה. אם גם אתם שוקלים לפתח את העסק שלכם ולקדם אותו באמצעות אפליקציה ייחודית משלכם, חשוב תחילה שתכירו את שלוש האפליקציות השולטות בשוק -נייטיב, הייבריד ורשת, ואיזו מהן תזניק את העסק שלכם באופן מיטבי.

אפליקציית רשת (WEB)

בניית אפליקציה בשיטה הזו מתבססת על פיתוח אפליקציה בהתבסס על אתר ברשת העולמית; אתרים כיום כוללים מידע רב שלא תמיד מוצג באופן מיטבי בגרסאות של מכשירים ניידים, ואפליקציית רשת מגשרת על הפער בין אתרים ובין אפליקציות. אפליקציית רשת מרכזת בעצם את המידע שיש באתרים באופן פונקציונלי כדי שהתצוגה ואופן השימוש ב”אתר” יהיו נוחים יותר. כלומר, מדובר באפליקציה שהיא מעין גרסה מוקטנת של אתר קיים.

בניגוד לשני הסוגים האחרים של אפליקציות, אפליקציית רשת אינה ניתנת להורדה מחנויות אפליקציה. האפליקציות הללו נטענות בדפדפנים השונים, ולכן הן גם תופסות מקום בשטח האחסון של מכשירים ניידים.

למרות שמדובר באפליקציה שניתן להפעיל באופן ישיר מאתרים שונים, לאפליקציות רשת חסרון אחד בולט שגורם לעסקים רבים להימנע מהן כאשר הם שוקלים לפתח אפליקציה: אפליקציות WEB רבות פועלות באופן מיטבי בGoogle Chrome בלבד כך שמשתמשים של מכשירים עם מערכת הפעלה iOS אינם יכולים להשתמש בהן, מה שמוריד באופן ניכר את החשיפה לקהל היעד.

פיתוח אפליקציה מסוג WEB הוא אמנם זול ומהיר יותר לעומת שתי האפשרויות האחרות, אך בסופו של דבר מדובר דווקא בחיסרון שממזער חשיפה של אתרים לקהל היעד.

אפליקציה מובייל

פיתוח אפליקציה מובייל הוא פיתוח של אפליקציה שניתנת להורדה במכשירים מסוגים שונים והוא מתבצע באמצעות שימוש ב-Javascript, HTML, וכן CSS. כלומר, בניית אפליקציה מובייל כרוך בכתיבת קוד עבור מערכות הפעלה שונות. אפליקציות מהסוג הזה אינן פועלות באופן מיטבי אם הן לא מותאמות למערכת הפעלה ספציפית, ולכן צריך לכתוב קוד של אפליקציית מובייל הן עבור מכשירי אנדרואיד והן עבור מכשירי iOS.

לאפליקציית מובייל יש מספר יתרונות וחסרונות שחשוב לקחת בחשבון כאשר אתם שוקלים לפתח אפליקציה עבור העסק שלכם:

יתרונות:

  • פשוטה לבנייה
  • זולה יחסית לאפליקציות נייטיב
  • פיתוח מהיר יחסית
  • ניתנת להורדה מחנויות אפליקציה

חסרונות:

  • אינה מותאמת באופן מלא לכל המכשירים – דורשת כתיבה של קוד נפרד לכל סוג של מערכת הפעלה
  • איטית יותר לעומת אפליקציית נייטיב
  • אינה אינטראקטיבית כמו אפליקציית נייטיב

אפליקציה נייטיב

בניית אפליקציה נייטיב היא הנפוצה ביותר כיום הודות ליתרונות של אפליקציות מהסוג הזה, שנדון בהן עוד מעט. פיתוח אפליקציה נייטיב נעשה לפי השפה הייחודית של כל מערכת הפעלה – כלומר האפליקציה נכתבת בשפה מסוימת עבור מכשירי אנדרואיד, ואפליקציה נוספת נכתבת עבור מכשירי iOS. המטרה של אפליקציית נייטיב היא בעצם שיפור חווית המשתמש; מפני שאפליקציות מהסוג הזה מפותחות במיוחד עבור כל מערכת הפעלה, הן פועלות באופן מיטבי וללא בעיות.

פיתוח אפליקציה נייטיב מביאה עמה מספר יתרונות שחשוב להכיר, וגם כמה חסרונות שחשוב לקחת בחשבון לפני תחילת העבודה:

יתרונות:

  • אפליקציות מהירות במיוחד הודות להתאמה מלאה למערכות הפעלה
  • ביצועים טובים יותר לעומת שני סוגי האפליקציות האחרות
  • ניתנות להורדה בחנויות אפליקציה
  • חווית משתמש מיטבית

חסרונות:

  • עלות פיתוח גבוהה
  • זמן פיתוח ארוך יותר

איך לבנות אפליקציה?

לפני שנענה על השאלה הזו, חשוב לדעת תחילה למה כדאי לפתח אפליקציה עבור העסק שלכם. התשובה לכך היא פשוטה – פיתוח אפליקציה עבור העסק שלכם ייתן לכם דריסת רגל בעולם ה-app commerce ויאפשר לכם לבסס נוכחות בקרב קהל היעד שלכם בכל עת.

לפני שנענה על השאלה הזו, חשוב לדעת תחילה למה כדאי לפתח אפליקציה עבור העסק שלכם. התשובה לכך היא פשוטה – פיתוח אפליקציה עבור העסק שלכם ייתן לכם דריסת רגל בעולם ה-app commerce ויאפשר לכם לבסס נוכחות בקרב קהל היעד שלכם בכל עת.

לפני שנענה על השאלה הזו, חשוב לדעת תחילה למה כדאי לפתח אפליקציה עבור העסק שלכם. התשובה לכך היא פשוטה – פיתוח אפליקציה עבור העסק שלכם ייתן לכם דריסת רגל בעולם ה-app commerce ויאפשר לכם לבסס נוכחות בקרב קהל היעד שלכם בכל עת.

באופן הזה, העסק שלכם תמיד יהיה מול עיניהם של לקוחות, ואתם תוכלו ליהנות מצמיחה מתמדת בלי להשקיע הון תועפות על פרסום.

כעת שאתם יודעים כיצד אפליקציה יכולה לסייע לעסק שלכם, הגיע הזמן לגלות איך לבנות אפליקציה. כאמור, אפליקציה נייטיב היא העדיפה מבין שלוש האפשרויות מפני שהיא מספקת את חווית המשתמש הטובה ביותר. כדי לפתח אפליקציה מהסוג הזה נדרשת עבודה כתיבה מדוקדקת של מתכנתים מקצועיים, אך כיום ישנו פתרון שמקצר את זמן הפתרון ומוריד את עלויות הפיתוח באופן ניכר: חברת SHAREIT פיתחה פלטפורמה יחידה במינה עבור שוק ה-APP COMMERCE אשר מבצעת המרה מלאה של אתרים לאפליקציות נייטיביות.

באמצעות מספר פעולות פשוטות ותחת ההדרכה של חברתנו, תוכלו להפוך את אתר החנות שלכם או האתר העסקי שלכם לאפליקציה מצליחה שניתן להוריד בחנות האפליקציות של גוגל או ב-iTunes.

חברת שריט מתמחה בבנייה של אתרים בהתאמה אישית עבור עסקים מכל הסוגים ובכל הגדלים, וכן בניית אפליקציות עבור עסקים. הודות לפלטפורמה הייחודית שלנו, תוכלו להמיר בפשטות את האתר שלכם לאפליקציה, וליהנות מנוכחות תמידית בקרב קהל היעד שלכם. פנו אלינו וגלו כיצד להביא את העסק שלכם למאה ה-21 עם הצוות המקצועי של שריט ופיתוח אפליקציה מצליחה לעסק שלכם.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >