בניית אתר חנות עם וורדפרס: השיטה הטובה ביותר לבניית עסק מקוון

אם אתם מעוניינים להקים אתר חנות או לשפר אתר חנות קיים, אחת השאלות החשובות ביותר שאתם צריכים לענות עליה היא: באיזו פלטפורמה כדאי לבנות את האתר? באופן גורף, התשובה לשאלה הזו היא מערכת וורדפרס הנודעת – מערכת ניהול האתרים מהגדולות בעולם. כיום, יותר משליש האתרים בכל רחבי העולם, כן -העולם, משתמשים במערכת הייחודית הזו כדי להתנהל, ואין סיבה שאתם תישארו מאחור.
לעמוד אתר חנות לחצו כאן.

אם אתם לא בטוחים מה היא מערכת וורדפרס ולמה כדאי להקים אתר חנות דווקא במערכת הזו, המידע הבא יעשה לכם סדר בנושא, וגם אתם תבינו כיצד אתרי חנות משגשגים הודות לפלטפורמה הייחודית הזו.

לפני הכל – מה זאת מערכת WordPress?

לפני שתגלו את היתרונות של וורדפרס, חשוב להכיר קודם את המערכת ומה היא מציעה. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן ללא תשלום שמאפשרת להקים אתרי בקוד פתוח, ואין צורך לדעת לתכנת כדי להשתמש בה.

בעבר, כדי להקים אתרים היה צורך לתכנת ולכתוב אותה באופן מדוקדק ויסודי, אך מערכת וורדפרס שינתה את המצב. מערכת ניהול התוכן הזו מאפשרת לבנות אתרים מסוגים שונים ללא צורך לשלם, ולעצב את האתר לפי ראות עיני הבעלים של האתר. כדי לאפשר לבעלי אתרים לעשות זאת, וורדפרס מציעה מגוון תבניות, עיצובים ותוספים שניתן להשתמש בה כדי להעניק לכל אתר את הייחוד שלו.

המערכת אמנם נשמעת פשוטה, אך היא מורכבת במיוחד. הודות להנגשה את ניהול תוכן, וורדפרס מאפשרת לבעלי אתרים מסוגים שונים, לרבות בעלי אתרי חנות, להשיק אתר ייחודי בלי לשלם על כך ובלי להתאמץ. העיצובים המוקפדים ומגוון התוספים של וורדפרס הפכו אותה לפופולרית גם בקרב חברות ענק שהשיקו אתרים רבים עם הפלטפורמה הפופולרית הזו.

למה להקים אתר חנות עם וורדפרס?

עכשיו שאתם יודעים מה זו מערכת וורדפרס, הגיע הזמן לגלות למה מומלץ לבחור דווקא בה כאשר מקימים אתר חנות:

המחיר – המחיר של מערכת וורדפרס הוא 0 שקלים – מחיר מושך לכל הדעות. אם אתם בוחרים להקים אתר חנות עם מערכת וורדפרס, אתם תוכלו להוריד את התכנה, להתקין אותה ולהשתמש בה בלי לשלם על כך. אולם, חשוב לדעת שבעוד פיתוח של אתר הוא בחינם, אחסון של אתרים יעלה לכם. כדי לאחסן את האתר שלכם, אתם תצטרכו לרכוש שם דומיין (שם אתר) וכן מקום לאחסון במערכת חיצונית לוורדפרס.

התאמה אישית בקליק – כאשר אתם נמצאים במערכת וורדפרס, אתם יכולים לבחור את העיצוב שאתם מעוניינים בו מתוך מגוון רחב. כדי לעשות זאת, אתם לא צריכים שום ידע מקדים בתכנות מפני שהעיצובים מובנים מראש. את העיצוב תוכלו לבחור בהתאם לסוג האתר שלכם (בלוג, אתר חנות, ועוד), ובכך לתת טאץ’ אישי לאתר שלכם, בלי לשלם על כך.

מגוון תוספות – כדי לנהל אתר מוצלח, חשוב לא רק לעצב אותו, אלא לשים בו תוספים שונים בהתאם לרצונות של קהל היעד ולדרישות של מנועי החיפוש. מערכת וורדפרס מאפשרת לבעלי אתרים להתקין תוספים רבים ושונים כדי להקל על ניהול האתר וגם כדי למשוך את עיניהם של הגולשים.

קלות תפעול – מערכת וורדפרס בנויה תוך מחשבה על בעלי אתרים, ולכן היא פשוטה לתפעול (באופן יחסי כמובן). המערכת כוללת ניהול עדכונים מובנה, כך שתוכלו לעדכן אותה במהירות תוך לחיצה על כפתור בלבד. אם תרצו לקבל את הגרסה העדכנית ביותר של המערכת, תוכלו לעשות זאת בקלות כיוון שהיא מתריעה על עדכוני גרסה – יתרון נוסף של וורדפרס.

קבלת דירוג גבוה במנועי חיפוש – השפה שבה נכתבה מערכת וורדפרס אהודה במיוחד על מנועי החיפוש, כולל מנוע החיפוש הגדול בעולם – גוגל. פירוש הדבר הוא שכאשר בונים אתר חנות במערכת וורדפרס, גוגל ידרג את האתר גבוה יותר מאתרים שבנויים עם מערכות אחרות, והחנות שלכם תעלה בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש הפופולרי.

אני רוצה לבנות אתר חנות בוורדפרס. מה עכשיו?

כפי שראיתם, יש לוורדפרס מספר יתרונות שהופכים את מערכת בניית האתרים הזו לפופולרית במיוחד. אם כן, מה עליכם לעשות אם אתם רוצים לבנות אתר חנות בוורדפרס? באופן תיאורטי, תוכלו לעשות זאת בקלות בכוחות עצמכם, אך בנייה של אתר חנות היא רק הצעד הראשון בדרך לבנות עסק מצליח.

בעוד שניתן לבנות אתרים באופן עצמאי, בנייה של אתר מצליח היא עסק אחר לחלוטין. מדוע? מפני שאתר חנות צריך לכלול לא רק חלקים שונים ותיאורי מוצרים, אלא לעשות זאת באופן מדויק ותוך שמירה על הכללים המנחים של גוגל.

מלבד זאת, אתר חנות מצליח צריך לכלול גם חלק של שירות לקוח, ממשקים שונים, תמונות וסרטונים איכותיים, קישורים חיצוניים ופנימיים, מאמרים שעולים בפרקי זמן קבועים, ופרטים רבים נוספים שמרבית בעלי העסקים לא מכירים מקרוב.

לכן, חשוב שתבצעו בנייה של אתר חנות באופן מקצועי באמצעות מערכת וורדפרס תוך התחשבות בכל השיקולים הרלוונטיים בנושא. כדי לעשות זאת, חשוב שיהיה לצדכם צוות מקצועי שיודע כיצד לבנות אתרי חנות באופן מדויק, ולשים באתרים הללו את כל המרכיבים החיוניים להצלחה.

חברת SHAREIT, אשר מתמחה בבנייה של אתרי חנות מכל הסוגים, מעניקה לכל לקוחותיה מעטפת שירות שכוללת לא רק בניית אתרים במערכת וורדפרס, אלא את כל השירותים הנחוצים להצלחה של עסקים. איתנו תקבלו ליווי מלא לפני, תוך כדי ולאחר הקמת אתר החנות שלכם על מנת שתיהנו מההצלחה שאתם שואפים לה

עם צוות מנצח של משווקים, כותבים, מתכנתים, ומעצבים, שריט מתמחה בהקמה של אתרי חנות קטנים, בינוניים וגדולים מכל הסוגים. באמצעות בנייה של אתר חנות עם מערכת וורדפרס, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של המערכת הזו, ועם שריט לצידכם – אתם תיהנו מהצלחה ארוכת טווח עבור העסק שלכם.
לצפייה בקטלוג העבודות לחצו כאן.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >