בניית אתר חנות לסגר הבא

השנה האחרונה הראתה לנו עד כמה החיים יכולים להיות בלתי צפויים, וכיצד הצלחה עסקית יכולה להיגמר בין-לילה אם לא מתכוננים למצבי חירום. עסקים פיזיים בכל רחבי העולם נאלצו לסגור את דלתותיהם בגלל הסגרים, אך עבור אלו שהיו להם עסקים מקוונים, 2020 הייתה שנה של צמיחה. אתרי חנות חוו היקפי מכירות חסרי תקדים בשל העובדה שחנויות היו סגורות, וגם אתם יכולים ליהנות מהיתרונות של אתר חנות במקרה של סגר וגם במצב רגיל. אין לדעת אם יהיו עוד סגרים או לא, אך דבר אחד בטוח – אנשים ימשיכו לרכוש מוצרים ושירותים באתרי חנות, ואם אתם רוצים לבנות עסק או לקדם עסק קיים – אתר חנות זה הפתרון.

מה זה אתר חנות?

אתר חנות הוא אתר שמציג מוצרים/שירותים שונים, ממש כמו בחנות רגילה, רק שחלון הראווה הוא המסך של מכשירים שונים. באתר חנות ניתן למכור כל מה שעולה על נפשכם – החל מביגוד, דרך מוצרים לילדים ואפילו שירותים שונים, כמו שירותי ביטוח.

ממש כמו בחנות רגילה, אתר חנות יהיה מחולק למדורים שונים שיעזרו לאנשים לרכוש את המוצרים שהם רוצים, בנוסף למספר מאפיינים חיוניים, כמו שירות לקוחות, חלק של שאלות ותשובות, חלק שמסביר על אופי החנות, ועוד. כלומר, אתם יכולים לספק ללקוחות שלכם לא רק מוצרים ושירותים שאתם מציעים, אלא גם מידע מלא על העסק – מה שמייצר שקיפות ותחושה של אמינות.
בעת הקמה של אתר חנות, אתם תצטרכו לעשות מספר דברים כדי שהאתר שלכם יהיה איכותי ומצליח, מה שיבטיח הכנסה לאורך זמן, ומטה תוכלו לראות כיצד לעשות זאת.

איך לבנות אתר חנות מצליח?

כאמור, אתר חנות מהווה פתרון מושלם במקרים לא שגרתיים, כמו קורונה, אך גם בימים רגילים אתרי חנות מצליחים כמו, אם לא יותר, מחנויות רגילות. עם אתר חנות אתם לא צריכים לשלם דמי שכירות, ארנונה, חשמל, תחזוקה, ומשכורות – מה שחוסך לא מעט כסף. בנוסף, אתר חנות פועל כל יום, כל היום, כך שאנשים יוכלו לבצע רכישות בימים, בלילות ובמשך כל השנה, בלי הגבלה. אולם, כדי שכל המאפיינים של אתר חנות יפעלו כמו שצריך ועל מנת שיהיה לכם אתר מצליח, חשוב לעבור במספר תחנות לפני שאתם משיקים את החנות שלכם:

אפיון קהל – כאשר מקימים אתרי חנות, צריך לדעת מי קהל היעד על מנת שניתן יהיה לעצב את האתר באופן שימשוך אותם – הן מבחינת עיצוב והן מבחינת המוצרים שאתם מציעים. באמצעות אפיון קהל מקצועי, אתם תדעו למי לפנות ואיך לעשות זאת – מה שיגדיל את מאגר הלקוחות שלכם.

מחקר מילות מפתח – ההצלחה של אתר חנות כזה או אחר תלויה במיקום שלו ברשימת החיפוש במנועי החיפוש השונים. כאשר אנשים מחפשים מוצר מסוים, כמו “בגדים לילדים”, הם ייכנסו לאתרים שנמצאים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. כלומר, אתר חנות מצליח הוא אתר חנות שמתברג לראש רשימת החיפושים בגוגל. כיצד עושים זאת? ניתן להופיע בעמוד הראשון בחיפושים באמצעות מודעות ממומנות או קידום אורגני. קידום אורגני כרוך במחקר מילות מפתח וביטויים שאנשים מחפשים ושזירה שלהם באתר ובתכנים שלו. אחת הדרישות של גוגל לאתרים שונים היא תכנים כתובים שהם אינפורמטיביים ואיכותיים. ככל שהתכנים באתר שלכם יהיו יותר טובים – כך האתר שלכם יהיה מצליח, ולשם כך צריך לבצע מחקר מילות מפתח, בין היתר.

עיצוב אתר ידידותי למשתמש – פרמטר חשוב נוסף שמשפיע על דירוג של אתרים כאלו ואחרים הוא העיצוב ונוחות השימוש בהם. כדי שאנשים יוכלו להשתמש באתר שלכם בקלות, הגלישה צריכה להיות חלקה, בלי עצירות פתאומיות, האתר צריך להיטען במהרה, הוא צריך להכיל קישורים פנימיים וחיצוניים, תכנם ויזואליים איכותיים, להיות מותאם למכשירים ניידים שונים ולמסכים בגדלים שונים, ולעמוד בתנאים נוספים כפי שהוגדרו על ידי מנועי החיפוש השונים. מדובר בעבודה מדוקדקת שצריכה להתבצע על ידי צוות מקצועי של מתכנתים ומעצבים – מה שמדגיש את החשיבות של בניית אתר חנות איכותי.

השיקו אתר חנות מצליח עם SHAERIT

כמו שאתם רואים, בניית אתר חנות מצליח כרוך במספר פרמטרים שמשפיעים על הנראות של האתר וגם על הדירוג שלו במנועי החיפוש השונים. אם אתם רוצים להיות מוכנים לסגר הבא או פשוט להשיק אתר חנות/אתר עסקי משלכם, אתם צריכים מאחוריכם צוות של בוני אתרים מקצועיים שיודעים את העבודה, וזה בדיוק מה שתקבלו עם חברת שריט.

בשריט אנו מתמחים בבנייה של אתרי חנות ואפליקציות חנות בממשקים נוחים לשימוש שהופכים כל אתר ואפליקציה למהנים לשימוש. ב-SHAREIT הצוות המקצועי מעניק מעטפת שירות מלאה של תכנות, עיצוב, כתיבת תכנים, ושיווק שיוצרת אתרים מצליחים ומניבים מכל הסוגים.

כדי להקים עבורכם אתר חנות מצליח, אנו נבצע פגישות ייעוץ מקצועיות שבהן תוכלו לאפיין את העסק שאתם מעוניינים להקים ולומר איך אתם רואים את החזון שלכם. התפקיד שלנו הוא להוציא את החזון לפועל ולהפוך אותו למציאות עם הכלים המקצועיים שיש בידינו. באמצעות עבודת צוות מקצועית ותקשורת מתמדת אתכם, אנו נבנה אתר חנות שמתאים לצרכים שלכם, ולאחר אישורכם -האתר יושק.

אך, לא בכך מסתיימת העבודה. בשריט אנו גם עוסקים בתחזוקה מתמדת של אתרי חנות כדי להבטיח את ההצלחה שלהם בטווח הרחוק. איתנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירות מקצועי לפני, תוך כדי, ולאחר ההקמה של אתר החנות שלכם על מנת שהעסק שלכם ישגשג לאורך זמן.

אל תחכו לסגר נוסף; פנו לשריט עוד היום והתחילו את הדרך שלכם לאתר חנות מצליח משלכם. עם הצוות הנכון מאחוריכם, השמיים הם בהחלט לא הגבול, והצוות של שריט יבנה עבורכם אתר חנות מצליח שתוכלו להתגאות בו.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >