למה לבנות אתר חנות?

ההתקדמות הטכנולוגית המואצת בשני העשורים האחרונים, והפופולריות הגוברת של האינטרנט שינו לחלוטין את האופן שבו אנו מתנהלים במרבית תחומי החיים – לרבות בתחום העסקי. כיום בעלי עסקים כבר לא יכולים להקים לעצמם חנות ולהסתפק בה. התחרות עם עסקים אחרים בשוק והתנופה של אתרי חנות פירושה שבעלי עסקים שרוצים להישאר בשטח לא יכולים לוותר על הקמה של אתר חנות ייעודי עבור העסק שלהם. אם גם אתם בעלי עסקים חדשים או ותיקים, חשוב שתדעו כיצד אתר חנות יכול לתרום לכם ולגלות בדיוק למה לבנות אתר חנות הוא בעל חשיבות אדירה לעתידכם.

מה זה אתר חנות?

אתר חנות כשמו כן הוא – אתר שמציע מוצרים שונים לרכישה – ממש כמו בחנות פיזית. מלבד מוצרים שונים, אתר חנות יכול להציע לקהל הרוכשים שירותים שונים שהעסק שלכם מציע, כמו תוכנות מחשב, ייעוץ אונליין, שירותי סיוע מרחוק, וכל שירות אחר שאתם רוצים להציע. אתרי חנות מהווים פתרון מעולה עבור בעלי עסקים שרוצים לבנות לעצמם מותג, והיתרונות של אתר חנות הפכו את סוג העסק המקוון הזה לחובה עבור בעלי עסקים, מכל הסוגים.

למה לבנות אתר חנות? איך אתר חנות יקדם את העסק שלי?

אם אתם תוהים למה כדאי לבנות אתר חנות, היתרונות הבאים של אתר חנות יבהירו לכם בדיוק למה אתרים מהסוג הזה חיוניים לעסקים:

פעילות שוטפת בכל עת – השנה האחרונה הדגימה לנו שיציבות היא אשליה זמנית, ועלולים לצוץ דברים שאין לנו שליטה עליהם אשר משפיעים על חיינו במידה ניכרת. פרוץ מגיפת הקורונה היכה בבעלי עסקים בכל רחבי הארץ והעולם, ורבים מהם נאלצו לסגור את דלתותיהם בשל הסגרים הבלתי נגמרים. הקורונה הדגימה את החשיבות של אתרי חנות ועד כמה הם חיוניים להישרדות של עסקים. אתר מקוון אינו דורש מכם לפתוח חנות פיזית והוא אינו מושפע מסגרים והגבלות אחרים. עסק סגור הוא עסק שאינו מרוויח כסף, אך עסק שפתוח, גם בעתות משבר, יכול לעבור גם תקופות קשות. אתר חנות מהווה פתרון מושלם לעסקים מכל הסוגים שרוצים להמשיך לפעול, ועם אתר חנות משלכם – העסק שלכם יהיה פעיל ללא הפסקה וימשיך להניב הכנסות, גם בתקופות מאתגרות.

חיסכון בעלויות – כאשר מקימים חנות פיזית, צריך לשלם דמי שכירות, ארנונה, הוצאות חשמל, משכורות, ביטוח, ותשלומים נוספים שדורשים נתח לא קטן מההכנסות. אתר חנות לעומת זאת חוסך בעלויות בטווח הקצר והארוך. כאשר מקימים אתר חנות, צריך מקום לשים בו את הסחורה ותו לא. באופן הזה אתם יכולים למכור את המוצרים שלכם לכל דורש בלי לשלם עלויות שכירות גבוהות ותשלומים נלווים לעסקים פיזיים.

משלוחים לכל קצוות הארץ – עדיין בנושא שכירות וחנויות פיזיות, עסקים מסורתיים נמצאים במקום אחד או שיש להם סניפים בודדים במקומות שונים ברחבי הארץ. פירוש הדבר הוא צמצום ישיר של ההכנסות. מדוע? מפני שרק אנשים שגרים בסביבת העסק יכולים לרכוש את המוצרים והשירותים שהם רוצים, ואילו אנשים שגרים רחוק מהעסק לא ייסעו במיוחד כדי לעשות זאת. אתר חנות מבטל את המחסום הזה, שכן הוא מאפשר לכם לבצע משלוחים מהירים לכל רחבי הארץ עם מערך משלוחים מוסדר ומקצועי. באופן הזה, הלקוחות שלכם יוכלו לרכוש מכם כל דבר שהם ירצו, מכל מקום בארץ, וההכנסות שלכם יגדלו בהתאם.

חשיפה מוגברת – אנשים גולשים באינטרנט מדי יום, הן ממחשבים נייחים והן ממכשירים ניידים, כך שנוכחות מקוונת היא חשובה במיוחד. בנייה של אתר חנות פותחת את העסק שלכם בפני הרבה יותר אנשים מאשר חנות רגילה, כך שאסור לוותר על הפלטפורמה הזו. הקמת אתר חנות מקצועי תאפשר לכם להגביר חשיפה בפניי כמה שיותר אנשים מקהל היעד שלכם בגילאים שונים, רקעים שונים, מיקומים גיאוגרפיים שונים, ופרמטרים נוספים שלאו דווקא נחשפים אליהם ביום יום.

אפשרות מעבר לאפליקציית חנות – אתר חנות מהווה פתח מעולה להשקה של אפליקציה חנות משלכם, שגם לה יש יתרונות רבים. כאשר אתם בונים אתר חנות, אתם מגדילים את אפשרויות החשיפה לא רק במנועי החיפוש השונים, אלא גם במקומות אחרים – לרבות חנויות אפליקציה. הודות לכך העסק לכם יוכל ליהנות מצמיחה מתמדת וחשיפה נפלאה ללא מאמץ ובלי השקעה כספית רבה.

ולשאלה החשובה ביותר – כיצד מקימים אתר חנות?

עכשיו שאתם יודעים יותר על החשיבות של הקמת אתר חנות, הגיע הזמן לגלות כיצד לעשות זאת. הקמה של אתר חנות אפשרי במספר דרכים, כאשר הפופולרית ביותר היא בניית אתרים בוורדפרס. המערכת המתקדמת הזו מאפשרת להקים אתרי חנות מכל הסוגים באמצעות בחירה של תבניות מעוצבות מראש משלל סוגים שתוכלו להתאים בדיוק לעסק שלכם.

מעבר לאתר בסיסי, תוכלו להוסיף לאתר החנות שלכם כל מאפיין שתרצו, הודות לפלטפורמה המתקדמת הזו לבניית אתרים. מלבד ה”שלד” של האתר, חשוב גם שתבטיחו את ההצלחה של האתר שלכם באמצעות הוספה של טקסטים ייחודיים ורהוטים, תמונות וסרטונים איכותיים, קישורים לרשתות חברתיות, קישורים לאתרים חיצוניים, ופעולות נוספות שהוגדרו מראש על ידי גודל.

כדי שתוכלו לעשות ועל מנת שתוכלו לקדם את האתר שלכם באופן מיטבי, עליכם לוודא שבניית האתר מתחילתה ועד סופה תתבצע באופן מקצועי. בדיוק לשם כך חברת שריט מעניקה שירותי הקמת אתרים מהמקצועיים בארץ, עם צוות מנוסה שכולל מתכנתים, מעצבים, מומחי שיווק, כותבי תוכן, ויועצים שישמחו לתת לכם מענה לכל סוגיה.

ב-SHAREIT אנו בונים אתרים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים בהתאם לתקציב שנקבע מראש ותוך התאמה מלאה לאופי העסקים ורצון הבעלים. איתנו תוכלו להיות בטוחים שהעסק שלכם יעמוד במבחן הזמן וגם באתגרים שונים שעסקים נתקלים בהם הודות לשירותי בניית אתרים מקצועיים בהתאמה אישית שמזניקים קדימה עסקים ומגדילים חשיפה באופן חסר תקדים. אל תישארו מאחור: הקימו אתר חנות ותיהנו מהיתרונות הרבים של הפלטפורמה הייחודית הזו שהביאה וממשיכה להביא לשגשוג של עסקים מכל הסוגים.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >