אפליקציית חנות – הדרך לקידום העסק שלך דרך הנייד

טלפונים ניידים, טאבלטים ומכשירים חכמים אחרים הפכו להיות חלק חשוב משגרת החיים של מרבית האנשים, וכיום חלק רב מהשגרה היומית שלנו מתבצע דרך מכשירים מהסוג הזה. אחת הפעולות הנפוצות ביותר שמתבצעות במכשירים ניידים, ובמיוחד בטלפונים חכמים, היא קניות ברשת – מה שהביא בעלי עסקים רבים להקים חנות מקוונת. למרות שאתר חנות הוא חלק חשוב מבנייה של עסק מצליח כיום, ישנם דברים נוספים שמומלץ לעשות כדי לשמור על לקוחות קיימים וגם להגדיל את מספרם – כמו השקה של אפליקציה חנות. אפליקציית חנות היא בעלת מספר יתרונות חשוב שצריך להכיר, כך שאם יש לכם עסק – המידע הבא הוא בשבילכם.

אפליקציה חנות: מה ההבדל בין אתר חנות ובין אפליקציית חנות?

אתר חנות הוא אתר שבו עסקים יכולים למכור מוצרים ושירותים שונים ולהציע שירותי משלוח, מבצעים, הצטרפות למועדון לקוחות, ועוד. כדי למצוא אתר חנות של עסק, קהל היעד בדרך כלל מחפש את שם החנות (אם הוא מכיר אותה) או מחפש מילת מפתח מסוימת. לאחר מכן, מופיעות תוצאות חיפוש במנועי החיפוש (לרוב גוגל) ולקוחות פוטנציאליים יכולים לבחור את החנות המקוונת שהם רוצים.

אתר חנות זמין בחיפוש במחשבים ניידים, נייחים וגם במחשבים ניידים, והוא יופיע לרוב בתצורה שמתאימה לגודל של המכשיר.

אפליקציה חנות, לעומת זאת, היא אפליקציה לכל דבר: מורידים אותה בחנות האפליקציות של מכשירים שונים (מכשירי אנדרואיד ומכשירים מבוססי iOS) והיא נמצאת במכשיר שאליו היא הורדה באופן קבוע. כלומר, כאשר קהל היעד של העסק שלכם מוריד את אפליקציית החנות שלכם – היא תהיה מול עיני הלקוחות תמיד, ולא יהיה צורך לחפש אותה במנועי החיפוש השוני.

אפליקציה חנות: יתרונות ולמה כדאי לכם להשיק אפליקציית חנות

עכשיו שאתם יודעים מה ההבדל העיקרי בין אפליקציה חנות ובין אתר חנות, הגיע הזמן לגלות הבדלים נוספים שמדגישים את היתרונות של אפליקציית חנות:

המלחמה על הפרסום: כאשר משיקים אתר חנות, ישנה מלחמה מתמדת על תשומת לבו של הצרכן שעולה לא מעט כסף. עם אתר חנות, אתם צריכים להקפיד לפרסם את האתר שלכם בפרסום ממומן או בקידום אורגני (קידום לא ממומן). עלויות הקידום הממומן משתנות בהתאם להסכם שלכם עם מנוע החיפוש גוגל, וכדי לפרסם את האתר שלכם למשל תקופה ארוכה, אתם תצטרכו לשלם לא מעט כסף. 

בכל הנוגע לפרסום לא ממומן, אל תתנו לשם להטעות אתכם: בפרסום מהסוג הזה תצטרכו להזין תכנים איכותיים לאתר שלכם לעתים קרובות על מנת שמנועי החיפוש ימשיכו לדרג את האתר שלכם בעמודים הראשונים. מאמרים כאלו עולים כסף, כך שלא מדובר בדיוק בקידום לא ממומן. בנוסף, אין ערובה שהאתר שלכם יופיע בעמודים הראשונים של גוגל, כך שהוא יכול ליפול בין הכיסאות וכלל לא להופיע במקומות שאנשים מסתכלים עליהם.

אפליקציית חנות, לעומת זאת, לא דורשת פרסום ממומן: כאשר לקוחות קיימים או חדשים של העסק שלכם מורידים אפליקציית חנות ששייכת לכם, אתם לא צריכים “לרדוף” אחריהם. אפליקציה חנות נמצאת במכשירים ניידים באופן קבוע, והיא לא קשורה למנועי חיפוש, כך שאתם יכולים לחסוך כסף רב על פרסום לאורך זמן.

התאמה למערכות הפעלה שונות: אפליקציה חנות שנבנית בצורה איכותית תתאים למכשירים ניידים באופן מדויק. כלומר, האפליקציה שלכם תהיה מותאמת הן למכשירים מבוססי אנדרואיד והן למכשירים מבוססי iOS – מה שמביא לחוויית משתמש מיטבית. אפליקציה שמותאמת למכשירים ניידים פופולריים תפעל באופן מהיר ותהיה נוחה לשימוש, מה שיביא את המשתמשים לחזור אליה שוב ושוב.אינטראקציה קבועה עם לקוחות: שוב בנושא הפרסום, כאשר אתם רוצים לפרסם מבצעים שונים באתר חנות, תצטרכו לעשות קמפיין ממומן או לבנות ניוזלטר שיישלח ללקוחות – כל אלו בעלות נוספת לפרסום הקיים. עם אפליקציה חנות לא תצטרכו לדאוג להודעות פרסום ממומנות. במקום זאת, תוכלו לשלוח הודעות “פוש” מתוזמנות ללקוחות שלכם עם התאמה אישית של מבצעים, הודעות במועדים מיוחדים, תזכורות שונות, ושלל הודעות אחרות – ללא תשלום.

איך לבנות אפליקציה חנות?

App Commerce, כלומר מסחר באפליקציות, מהווה יתרון עבור כל עסק שמעוניין להגדיל את מחזור המכירות ואת קהל היעד. בשיטה המסורתית, בניית אפליקציית חנות דורשת לתכנת את האפליקציה באחת משתי שיטות – נייטיב או היברידית.

תכנות מהסוג הזה דורש זמן, אך כיום יש שיטה מהירה יותר לפיתוח אפליקציה חנות משלכם. חברת SHAREIT פיתחה שיטה ייחודית להמרה של אתר חנות לאפליקציה חנות באופן מהיר ומקצועי. באמצעות מספר פעולות פשוטות, תוכלו להפוך את האתר החנות שלכם לאפליקציית חנות מסוג נייטיב שמתאימה למכשירים מסוג אנדרואיד ומכשירי iOS באופן מושלם.

לאחר ההשקה של האפליקציה שלכם, תוכלו ליהנות מכל היתרונות של אפליקציה חנות בכל עת. בנוסף, תוכלו להציע לקהל היעד שלכם חווית משתמש משופרת ולאפשר לו לבצע רכישות בכל זמן ומכל מקום בקלות.

לאחר ההמרה של אתר החנות שלכם, אפליקציית חנות של העסק שלכם תהיה זמינה להורדה דרך חנות אפליקציות, ומשתמשים יוכלו ליהנות ממנו גם ללא חיבור לאינטרנט!

אפליקציה חנות מהווה דרך אידאלית להגיע לקהל יעד רחב תוך צמצום עלויות פרסום בטווח הקצר או הארוך. כדי לקצר את זמני ההשקה של אפליקציית החנות שלכם, צרו קשר עם שריט ותיהנו מאפליקציה מצליחה משלכם. שלחו הודעות מתוזמנות, בססו נוכחות תמידית במכשירים ניידים, הציעו חווית משתמש משופרת, ותיהנו מהצלחה עם אפליקציית חנות איכותית מבית שריט.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >