בניית אתר

בניית אתר כל מה שאתם צריכים על בניית אתר שיזניק את העסק שלכם קדימה

סביר להניח שנכנסתם לאתר של עסק כלשהו לפחות פעם אחת בימים האחרונים.
בעולם הדיגיטלי של היום, בעלי עסק רבים מנתבים את העסק שלהם לאינטרנט, ואין ספק שכולנו נהנים מכך.
בניית אתר מהווה צעד חשוב בהתפתחות של כל עסק, ובנייה של אתר איכותי יכולה להביא לתוצאות מדהימות.
עבור אלו מכם שחושבים על פתיחה של עסק חדש או על פיתוח של עסק קיים – המאמר הבא הוא עבורכם. לפני שאתם עושים החלטה מכל סוג שהיא, חשוב שתכירו את העולם של בניית אתרים, וכיצד תפיקו את התוצאות המיטביות עבורכם.

מה זה בניית אתר?

בניית אתרים היא תעשייה שלמה שבמסגרתה בעלי עסקים מסוגים שונים בונים לעצמם אתר משלהם.
המטרה של אתר חנות היא להביא תחליף או תוספת לחנות/עסק פיזיים.
כלומר, באתר מקוון ניתן למכור מוצרים ושירותים שונים שנמכרים בחנויות פיזיות שאנו מכירים מזה עשרות שנים.

כמו בחנות רגילה, אתר חנות כולל בתוכו אזורים שונים שבהם ניתן למצוא מוצרים מגוונים.
הגולשים יכולים לנווט בקלות ובמהירות באתר, ולמצוא את מה שהם מחפשים תוך דקות ספורות. התהליך של בניית אתרים כולל בתוכו מספר שלבים, כמו:

  • מציאת שם לאתר
  • קניית כתובת אתר (Domain)
  • עיצוב האתר
  • העלאת תכנים כתובים לאתר
  • העלאת מוצרים ותמונות לאתר

מלבד השלבים הללו, ישנם שלבים חשובים נוספים, כמו קישור לרשתות חברתיות, ניהול האתר באופן שוטף, העלאת תכנים באופן קבוע, ועוד. כל אלו תורמים להצלחה של אתרים, וחשוב להשקיע בהם באופן קבוע על מנת שהאתר שלכם יניב פרי.

למה צריך אתר?

זאת שאלה שבעלי עסקים רבים שואלים את עצמם, ויש לה תשובות רבות: אתר חנות עובד סביב השעון – בניית אתר אונליין מאפשרת לכם לנהל עסק שעובד ללא הפסקה – גם בימים וגם בלילות
. הודות לכך, קהל היעד שלכם יכול להיכנס לאתר מתי שהוא רוצה ולהזמין את כל מה שאתם מציעים. אין מגבלות של שעות פתיחה וסגירה, כך שאתם יכולים להרוויח כסף גם בזמן שאתם ישנים, מה שלא ניתן לעשות עם עסק פיזי.

דמי תחזוקה נמוכים – תחזוקה שוטפת של אתר חנות היא לא בחינם, אך מדובר בהוצאות שהן נמוכות משמעותית לעומת עסק פיזי. כאשר פותחים חנות מכל סוג שהיא יש עלויות חודשיות שצריך לקחת בחשבון שכירות, משכורות לעובדים, הכשרת עובדים, ארנונה, חשמל, ועוד. מדובר בסכומים גבוהים שבאים על חשבון העסק, אך עם אתר חנות – זה שונה. בניית אתרי חנות ותחזוקת האתרים הללו עולה פחות מהקמה ותחזוקה של עסקים פיזיים, כך שאתם יכולים לצמצם הוצאות שנתיות באופן ניכר.

מתן ערך מוסף לקהל היעד – כשאנשים נכנסים לחנות בקניון או בחנות רחוב והם בוחנים מוצרים – הם לא תמיד יודעים מה טיבם, ואילו מוצרים מומלץ להם לרכוש. אחד התנאים של ניהול אתר חנות הוא העלאה של תכנים כתובים, ולמרות שמרבית בעלי העסק לא ששים לכך – מדובר בפעולה חשובה במיוחד. התכנים שתעלו לאתר שלכם יהיו קשורים למוצרים והשירותים שאתם מעניקים – מה שנותן ערך מוסף לקוראים, וגם מגדיל את הדירוג שלכם במנועי החיפוש השונים.

אינספור אפשרויות התפתחות – בניית אתר אונליין פותחת בפניכם דלת לאינספור אפשרויות. מלבד אתר חנות, אתם יכולים לפתוח אתר שירות, אתר קידום, בלוג קידום, אתר מסעדה, ואתרים רבים נוספים. מלבד זאת, אתם יכולים לשנות את האתר שלכם במהירות בהתאם לטרנדים העכשוויים יותר, להשיק אפליקציה משלכם, ולהיות תמיד בקדמת הבמה עם העסק שלכם.

איך בונים אתר?

במהותו, אתר חנות אינו שונה מחנות פיזית. כדי להצליח עם שניהם, צריך לעקוב אחר מספר שלבים חשובים שיבטיחו את ההצלחה שלכם:

הגדרת המטרות של האתר

האם אתם רוצים להקים אתר למכירת מוצרי אלקטרוניקה? או אולי אתר מסעדה עם התפריט של העסק שלכם? האם אתם רוצים להתמקד על פלח מסוים של האוכלוסייה? או על כמה קבוצות? לא משנה מה התשובות שלכם – חשוב לדעת אותן מראש. בשלב הראשון חשוב לבצע הגדרת מטרות ולאפיין את העסק שלכם וצרכיו.

מחקר שוק

מי האנשים שמעוניינים במוצרים שלכם? איפה הם גרים? מה תחומי העניין שלהם? השאלות הללו יאפשרו לכם לעצב ולבנות את האתר שלכם באופן מדויק – מה שיביא לתוצאות איכותיות שיגרמו לאנשים להיכנס לאתר שלכם על פני אתרים של מתחרים.

תכנון אסטרטגיה שיווקית

באתרים מקוונים ישנן אינספור דרכים שבהן ניתן לשווק מוצרים: באמצעות תמונות, סרטונים, פוסטים, מאמרים, דפים שבהם משאירים פרטים, ועוד. כדי להגיע לתוצאות שאתם רוצים, צריך לחשוב תחילה מה האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר לעסק שלכם, וכיצד צריך להוציא אותה לפועל.

בניית האתר והשקתו

אז, תכננתם את אופן השיווק שלכם, החלטתם מה אתם רוצים למכור באתר, ואתם מוכנים לצאת לדרך. בשלבים הבאים תהיה התמקדות על תכנון המראה של האתר. כיום הפלטפורמה הפופולרית ביותר להקמת אתרים היא WordPress שמאפשרת לבנות אתרים בקלות יחסית לעומת העבר. בתהליך בניית האתר תהיה התמקדות על העיצוב שלו ותכנון חווית הגלישה הטובה ביותר לקהל היעד שלכם, לצד שימוש בתכנים ובשיטות השיווק שבחרתם.

ומה הלאה?

הקמה של אתר היא שלב ראשון וחשוב בבניית אתרים מכל הסוגים, אבל לא כאן מסתיים הסיפור. כדי שהאתר שלכם יתחיל מנקודה טובה וימשיך להצליח – יש צורך לבצע תחזוקה מתמדת של כל חלקיו. 

בשביל זה אתם צריכים שיהיה לכם גיבוי של חברה שמתמחה בבנייה וקידום של אתרים, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים בשריט. החברה שלנו מעניקה שירותים לעסקים מכל הסוגים – החל משלב התכנון ועד לשלב של תחזוקה שוטפת. המטרה שלכם היא המטרה שלנו, וב-SHAREIT אתם תיהנו ממעטפת שירות מקצועית שתביא את העסק שלכם למטרה שהגדרתם, ומעבר לה. עם מחלקת שיווק, עיצוב, תוכן, ותכנות – בשריט כל אתר נבנה באופן המקצועי ביותר, והתוצאות בשטח.

למידע נוסף בנושא בניית אתר לחצו כאן.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >