בניית אתר והחשיבות שלו: כך תבנו עסק מצליח אונליין

בעלי עסקים רבים כיום מגיעים למסקנה חשובה: אני צריך/ה להקים אתר חנות. העולם כולו צועד לעולם הדיגיטל, וזה בלתי נמנע שעסקים יקימו אתרים לממכר של מוצרים ושירותים שונים. אם אתם בעלי עסק פיזי שוקלים להקים עסק, אסור לכם לוותר על נוכחות ברשת. בניית אתר חנות או אתר עסקי מביאה עמה יתרונות רבים שיכולים להביא אתכם ליעדים שלא תיארתם לעצמכם. אם אתם מהססים ולא בטוחים למה צריך בכלל אתר, הנה חלק מהסיבות להקמת אתר משלכם:

ציבור הרוכשים רגיל לרכישות אונליין

עד לפני שני עשורים, היו מספר אתרים גדולים לממכר של מוצרים ושירותים, ומרבית העסקים ניהלו מכירות פנים מול פנים. כיום המצב שונה לחלוטין; לפני הכל, צרכנים בודקים אם יש אתר שבו יוכלו לקנות את המוצרים/שירותים שהם רוצים. נוצרה התניה לרכישה של מוצרים באופן מקוון, ואם אין לכם נוכחות ברשת אתם בעצם מפסידים לקוחות.

ביצוע עסקאות סביב השעון

אין ספק שחנות פיזית מאפשרת לתקשר עם לקוחות באופן ישיר, אך היא גם מגבילה. חנות רגילה עובדת בשעות מסוימות מאוד, אינה פתוחה בשבתות וחגים וכמובן שלא בלילות. אתר חנות לעומת זאת מהווה מרכז קניות שעובד סביב השעון. חנות אונליין משלכם יכולה להציע שירותים בלי מגבלה של שעון, מה שיגדיל באופן משמעותי את היקף המכירות שלכם.

חיסכון משמעותי בעלויות

תחזוקה של אתר עסקי היא נמוכה משמעותית לעומת חנות פיזית. כאשר מנהלים עסק פיזי, צריך לשלם משכורות, חשבון חשמל, חשבון מים וארנונה, מיסים, ותשלומים נוספים. לעומת זאת, העלויות האלו לא קיימות באתר עסקי. התשלומים שתצטרכו לבצע באתר שלכם נוגעים בעיקר ליצירת אתר עסקי ותחזוקה שלו – תשלומים נמוכים יותר בהשוואה לחנות פיזית.

יצירת אמינות בקרב קהל היעד

עלונים, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, ועוד: אלו רק חלק משיטות הפרסום המסורתיות שהולכות והופכות לפחות פופולריות. אמצעי השיווק האלו יעילים כאשר מדובר בעסקים גדולים, אך לא עם עסקים קטנים ובינוניים. שיטות פרסום מסורתיות עולות כסף רב, ומרבית העסקים אינם יכולים להרשות לעצמם לרכוש שטחי פרסום בעיתונים גדולים או באזורי חוצות. פרסום בדיגיטל לעומת זאת הוא זול משמעותית לעומת פרסום מסורתי. כדי לפרסם את האתר שלכם, אתם יכולים לקבוע תקציב פרסום ולהפיק ממנו תועלת רבה – גם אם הוא לא גבוה.

איך תקימו אתר חנות מצליח

אז עכשיו שאתם מכירים את היתרונות של הקמת אתר עסקי, הגיע הזמן לגלות כיצד תקימו אתר משלכם. כפי שאמרנו, לאתר שמעוצב כהלכה יש השפעה אדירה על קהל היעד. אתר מהווה חלק חיוני בבניית מותג, וחשוב שהוא יהיה מעוצב באופן מושך. בנוסף, האתר שלכם צריך להיות מהיר ונוח לשימוש. מדוע? מפני שאלו שני חלקים מרכזיים בחוויית המשתמש. 

גוגל ומנועי גלישה אחרים הגדירו כללים מאוד מדויקים בנוגע לבניית אתרים. מנועי גלישה מדרגים אתרים שונים לפי האופן שבו הם עומדים בכללים המוגדרים מראש. חוויית משתמש משפיעה באופן משמעותי על דירוג של אתרים, ולכן חשוב להשקיע בה. 

מלבד זאת, חשוב לעמוד בפרמטרים נוספים שנקבעו על ידי מנועי החיפוש השונים. בחברת SHAREIT זמינים לכם מומחי שיווק ועיצוב, וכן מתכנתים, שבונים יחדיו אתרים מעוצבים לפי הדרישות של לקוחותינו. החברה שלנו מעניקה שירותי בנייה וקידום אתרים בהתאמה אישית, ויחד אתכם נוכל להגיע ליעדים שרציתם, ולאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שאתר עסקי מציע. 

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >