בניית אתר המדריך המלא

בניית אתרים היא בגדר חובה עבור בעלי עסקים בימינו; בין שמדובר בשירותים או במוצרים פיזיים, העולם עובר כולו לפלטפורמה דיגיטלית, וכדי לא להישאר במקום – יש לצעוד קדימה.
השלב הראשון בפיתוח עסקי עם מוצר/שירות הוא בניית אתר שמציג באופן מדויק ומושך את המוצרים או השירותים שאתם מוציאים. מאיפה מתחילים בכלל וכיצד בונים אתר מצליח?
בניית אתר המדריך המלא יגלה לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בתחום.

בחירת פלטפורמה לבניית אתר

כדי לבנות אתר, אתם צריכים להחליט תחילה איך ואיפה תבנו אותו.
השיטה הקלאסית היא בניית אתר מאפס באמצעות כתיבת קוד ייחודי עבור האתר שלכם. השיטה הזו אורכת זמן רב וגם עולה לא מעט, ולכן בעלי עסקים רבים מעדיפים להשתמש במערכת ניהול תוכן – במיוחד וורדפרס.
המערכת הזו מאפשרת לעצב ולבנות אתרים מותאמים אישית שלא רק נראים טובים, אלא ניתנים לניהול עצמאי, עם תמיכה מלאה בעברית.
לאחר שתחליטו על העיצוב שקורץ לכם, תוכלו לעבור לשלב הבא בבניית האתר שלכם.

מתן שם לאחר בניית האתר

כאשר בונים אתר, צריך לבחור לו שם דומיין ייחודי.
כדי לעשות זאת, אתם צריכים לחשוב על שמות שלוכדים את מהות העסק שלכם, ולבחון האם השמות זמינים או לא. כשתחליטו על שם דומיין פנוי, תוכלו להעניק לאתר שלכם את השם הייחודי שלו ולרכוש את השם (עלות רכישת דומיין היא כמה עשרות שקלים עד כמה מאות שקלים.
במקרים מסוימים, תצטרכו לשלם דמי חידוש שנתיים עבור השם).

מה חשוב בבניית האתר

אחד מהאספקטים החשובים ביותר בבניית אתרים; כאשר אתם בונים אתר, אתם צריכים להכניס לתוכו לא רק מוצרים ושירותים שאתם מציעים, אלא גם תכנים שימשכו את הקוראים.
יצירת בלוג בתוך האתר עם מאמרים אינפורמטיביים, לצד תיאור של מוצרים ושירותים ועמודי “אודות”, “יצירת קשר” “מי אנחנו”, ועוד מהווים חלק חיוני בבנייה של אתר מכל סוג שהוא.

המטרה של התכנים היא לספק ערך מוסף לקוראים – מה שידרבן אותם לפעולה. מעבר לכך, גוגל וכן מנועי חיפוש נוספים מדרגים אתרים לפי איכות וכמות התכנים שבהם, וכן מילות החיפוש שמופיעות בתכנים. ככל שיהיו לכם יותר תכנים רלוונטיים ואיכותיים עבור העסק שלכם – כך דירוג האתר שלכם יעלה ואתם תופיעו גבוה יותר ברשימת החיפוש.

קישור האתר והעלאתו לרשת

לאחר שבחרתם דומיין פנוי, בניתם אתר בוורדפרס ומילאתם אותו בתכנים כתובים ובתמונות איכותיות – הגיע הזמן להשיק אותו. בשלב הזה מעלים את האתר לרשת ומבצעים מעקב קבוע אחר התפקוד שלו באמצעות כלי ניתוח ייעודיים.

כיצד אוכל לבנות אתר מצליח?

בניית אתר כוללת לא מעט שלבים שכל אחד מהם דורש מיומנות משלו. למרות שמערכת WordPress היא מערכת עם תבניות קבועות – יש בה תוספים ופרטים שבעלי עסקים לא מכירים.
לכן, חשוב שתשתמשו בשירותיה של חברה מקצועית לבניית אתרים – כמו חברת SHAREIT.

החברה הייחודית שלנו מעניקה מעטפת שירות שלמה לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים – הן בבניית אתרים והן בקידום אתרים. הצוות המקצועי שלנו כולל מומחי שיווק, כותבי תוכן, מעצבים, ומתכנתים שעובדים יחד עם לקוחותינו לבנייה וקידום של אתרים באופן מיטבי. באמצעות ניתוח שוק מדויק ועיצוב אתרים שאין לו מתחרים, תוכלו לבנות לעצמכם אתר עסקי מצליח וליצור מותג שישגשג במשך שנים ארוכות.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >