עולם האינטרנט, נכנס בסערה לחיינו ואחד מהמהפכים הגדולים הינו אתר חנות. עד לפני שהגיעה מהפכת החנויות הווירטואליות, היינו רוכשים מחנות פיזית. היום, מי שאין לו חנות מקוונת, נשאר מאחור. ראשית, אנשים רבים אין להם זמן להגיע לחנויות, למצוא חניה, למצוא זמן לרכישה ולכן, הדבר הכי נוח הוא לשבת בבית , במשרד או בעסק ולרכוש מוצרים שונים באמצעות קטלוגים ברורים, כאשר המחירים של המוצרים יהיו זולים בהרבה מאשר של חנות פיזית וזאת בשל ההוצאות הרבות של בעלי חנויות כגון: שכירות, חשמל, ארנונה, כוח אדם וכדומה. חנויות מקוונות, מהוות אופציה נהדרת למכירת מוצרים שונים. בחנויות מקוונות, הגולשים מזמינים בכל הארץ כל מיני מוצרים כגון: בגדים, בשמים, צעצועים, כלי בית ומתנות, אביזרי אופנה, מוצרי מזון וטבע,ספרים, כלי עבודה ואפילו פרחים. על מנת שחנות מקוונת תהיה מוצלחת, יש לקדם אותה באופן מקצועי לאחר שלב הבנייה שיהיה מתוכנן נכון.
יצירת קישורים נכונים בין המוצרים של חנות אתר
יש לתכנן נכון את יצירת הקישורים הנכונים בין המוצרים. הכוונה היא שלקוח שמגלה עניין במוצר מסוים, צריך לקבל מידע גם על שאר המוצרים המוצעים למכירה בחנות הווירטואלית. יש לשים לב כי את תהליך בניית וקידום החנות המקוונת, תלווה חברה מקצועית של בניית אתרים.
מבחינת המחיר של ההקמה והתפעול של בניית אתר חנות מדובר על מחירים זולים וכדאיים. יש להשקיע רבות בתוכן החנות, היות וישנן כל כך הרבה חנויות וירטואליות, שהתחרות ביניהן הינה גבוהה. קל יותר לשווק חנויות וירטואליות ויש לשים לב, כי אתר החנות יהיה נוח וקל לתפעול לגולשים. יש לבצע קידום באמצעות חברה מקצועית, אשר עוסקת בבנייה, קידום ושיווק חנות וירטואלית. ישנן חברות רבות, אשר מציעות בנייה של חנות מקוונת בתמורה לתשלום חודשי לא גבוה וכן, ניתן יהיה לקבל ממשק ניהול שדרכו ניתן לבנות ולנהל את החנות.
יש לדאוג לחוויית משתמש נוחות תפעול ומחירים זולים של המוצרים השונים בחנות האינטרנטית שלכם
יש לציין, כי חנות ווירטואלית, יכולה לשדרג את העסק שלכם בעשרות מונים. יש לתכנן נכון את החנות ובקפידה יתרה. מומלץ לעבוד עם אנשי מקצוע מתאימים, להשקיע בתוכן, בעיצוב ובקידום. גם שירות מעולה הינו פרמטר חשוב. ישנם בעלי חנויות אתר, אשר שוכרים את שירותיה של חברה חיצונית כגון מוקדנים שמספקים שירות 24 שעות ביממה. ניתן ליצור מכירות קבוצתיות, מכירות פומביות או מכירות אישיות. יש להקפיד על כל סוגי התשלום וכן לתשלום מאובטח ברשת. ישנן חברות רבות של בניית אתרים, אשר עוסקות גם בבניית חנות מנצחת שרק תגרום לעסק שלכם לעבוד בכל זמן נתון, גם כאשר אתם ישנים..
חנות וירטואלית מקצועית, רק תעיף את העסק שלכם קדימה. יש לדאוג כי החנות תתאים גם לסלולר היות ואנשים רבים רוכשים גם באמצעות הטלפון החכם שלהם שהוא מחשב לכל דבר ועניין. זהו למעשה עוד סוג של שיווק דיגיטלי אשר תפס תאוצה גם בחנויות האינטרנטיות. שימו לב, כי יהיו בחנות המקוונת שלכם, מגוון רב של מוצרים וכך למעשה, ניתן יהיה להגיע ליותר גולשים. שימו לב לחוויית הגולשים, היו וככל שהגולשים יהיו מרוצים הם יהיו לקוחות קבועים וכן, ימליצו עליכם לחברים ולבני משפחה, מה שיגדיל באופן משמעותי את מעגל הלקוחות שהוא בעצם לב ליבו של כל עסק.
גם חנויות פיזיו בונות אתר חנות
גם בעלי חנויות פיזיות, בונים אתר חנות. פעולה זו, רק תקדם את המכירות של החנות, כשאר ניתן במקביל למכור מוצרים גם באמצעות האתר המקוון. כאשר אתר מקוון של בעלי חנויות יעלה לאוויר, הוא לא יצטרך לחשוש שמפאת הקור או השרב השורר בחוץ, לקוחות לא יגיעו, היות והמכירות באתר ימשיכו להתבצע. ישנן חברות העוסקות עם בניית אתרים שמתמחות בבנייה של חנויות ווירטואליות. לעיתים חברות אלה, אפילו יעניקו תקופת התנסות חינם. במהלך תקופת התנסות זו, בעל החנות, יוכל להתרשם, לבדוק וללמוד את מערכת הניהול שתתאים לצרכיו. רוב החששות של בעל החנות יפוגו והוא יהיה מעוניין לשכור שירות זה של בנייה וקידום חנויות מקוונות ברשת.
תכנון מוצרים ומערך מכירות בחנות המקוונת שלכם
במידה ואתם מוכרים מוצר אחד בלבד, אין אתם זקוקים לחנות ווירטואלית, אבל אם התכנון שלכם הוא להתרחב, אז בניית חנות אתר, יהיה הצעד המבוקש. יש לתכנן נכון את סל המוצרים ולחלק אותו לקטגוריות שונות למשל אם מדובר על חנות המוכרת בגדים, יש לחלק את הבגדים לקטגוריות שונות למשל: שמלות, מכנסיים, חליפות, חולצות, נעליי וכדומה. תכנון זה, מזכיר איפה, את התכנון של חנות פיזית, כאשר גם בחנות הפיזית, יש לתכנן נכון את המדפים. ההבדל הוא שבאמצעות אתר חנות זה רק יהיה הרבה יותר נוח וקל.
יש להשקיע זמן בתכנון נכון של מערך המכירות והמשלוחים. יש לדאוג למלאי, למבצעים שונים שיהיו אטרקטיביים, מה שימשוך גולשים רבים לרכוש דווקא מהחנות שלכם. יש לתכנן את המשלוחים, האם אתם מעוניינים לשלוח את המוצרים באמצעות דואר ישראל? או חברת משלוחים פרטית? אלה הם הפרטים הטכניים אך החשובים שמומלץ לתכנן מראש, כבר בזמן בניית החנות האינטרנטית. ממש כשם שמסדרים חלון ראווה של חנות סטנדרטית, כך עליכם לסדר את חלון הראווה של החנות הווירטואלית שלכם. באמצעות חברה מקצועית, אשר מתמחה בבנייה ושיווק נכון של חנות ווירטואלית, כך תוכלו לקבוע באופן מדויק את העיצוב המרשים והיוקרתי של החנות המקוונת שלכם.
אל תתפשרו על אף פרט בחנות המקוונת שלכם
מומלץ לא להתפשר על שום פרט בחנות המקוונת שלכם. חוויית המשתמש, חייבת לעמוד בעדיפות ראשונה ומטרת האתר המקוון, הינה אחת – למכור כמה שיותר מוצרים. יש להפקיד משימה זו שהיא די מורכבות, בידיה המיומנות של חברת בניית אתרים, כזאת שלא תתפשר על אף פרט. בניית חנות וירטואלית נחשבת לתהליך טכנולוגי מאתגר היות ומדובר על שילוב תוכנות שמאפשרות רכישה וסליקה. הקמת חנות מקוונת, דורשת עבודת פיתוח אתרים ברמה גבוהה ומקצועית.
יש לדעת, כי כל עסק שמעוניין למכור מוצרים באמצעות חנות אינטרנטית יש את המאפיינים והדרישות שלו. לאחר שהחנות המקוונת כבר הוקמה, כאשר יש להפיץ את האתר ולדאוג בו לתוכן. מדובר על ידום אורגני שמתחיל באפיון ותכנון של מילות המפתח. אחת החברות המובילות בתחום של בניית אתר חנות הינה חברת SHAREIT, אשר בונה ומקדמת במקצועיות רבה, חנויות אינטרנטיות מנצחות. החברה גורמת להנעה לפעולה, כך שתוכלו לקבל מעטפה מלאה בתחום של שיווק דיגיטלי, קידום החנות במנוע החיפוש של גוגל, בשאר מנועי החיפוש וכן ברשתות החברתיות המובילות. החנות האינטרנטית שהחברה תבנה לכם, מותאמת גם לסלולר, מה שיגדיל את הסיכויים להגיע ליותר ויותר גולשים, שהם למעשה הלקוחות הפוטנציאליים ולמקסם את הרווחים.
לחברה, מחלקת בניית אתרים וחנויות מקוונות, מחלקה לעיצוב גרפי, מתכנתים מן השורה הראשונה ובוני אתרים שיגרמו לחנות המקוונת שלכם להיראות מרשימה ובעלת ממשק נוח למשתמש. ההשקעה בתהליכי העבודה של חברת SHAREIT. התוצר הסופי, הינו חנות מקוונת יעילה שמקודמת היטב גם מבחינת ה- SEO.