בניית אתר לעסק- איך עושים את זה נכון?

בעלי עסקים חדשים וגם מנוסים יודעים כי השלב הראשון בפרסום ושיווק העסק במרחב הווירטואלי הוא בניית אתר, וכדי לבנות אתר מצליח, יש לחשוב מה המטרה של בניית האתר, מה השאיפות בכלכליות של בעל העסק, וכיצד לגרום לאתר להופיע בראש רשימת החיפושים של מנועי החיפוש. בעלי עסקים רבים שואפים למספר מטרות כאשר הם מקימים אתר חנות, כמו:

  • להגדיל מכירות של מוצר מסוים
  • לאפשר לבטא כמה רעיונות או מחשבות
  • להביא יותר לקוחות וליצור קשר מול נציגי המכירות

הגעה לכל המטרות הללו כרוכה בהגדרה של יעדים ומועדים עד להשגה של היעדים שהגדרתם לעצמכם, מה שמאפשר למדוד באופן מדויק את ההצלחה של האתר שלכם, לאחר שהוא ייבנה. קיימות דוגמאות רבות ליעדים שחשוב להגדיר מראש, כגון: יעד של ששת החודשים הראשונים לקיומו של האתר הוא להשיג 200 פניות לנציגי המכירות, הגדלת נפח מכירות המוצרים שהאתר משווק ב-30% בשנה הראשונה, וכן הלאה.

כאשר אתם בוחרים עם איזו חברה לבנות את האתר שלכם, יש לדאוג שהחברה שתבחרו עוסקת בבניית אתרים, תביא לכך שהאתר שלכם יעלה לאוויר במהרה, שהניווט באתר יהיה ברור ומשולב בטקסט שיוביל את הגולשים לדפים שהם מעוניינים בהם, שהאתר יהיה מותאם למכשירים ניידים, ופרמטרים נוספים שמשפיעים במידה ניכרת על ההצלחה של אתרים מקצועיים.

מלבד זאת, יש להשתמש באלמנטים ויזואליים כדי למשוך גולשים, כמו צבעים והבלטת האפקטים של הטקסט באופן מעודן אך מושך. בנוסף, יש להימנע מבאנרים או טקסטים מהבהבים, היות והם עשויים למשוך את תשומת הלב לבאנרים ולא לאתר שלכם. כלומר, עליכם לבנות אתר חנות שיהיה נעים לעין, קריא, ומותאם לקהל היעד שלכם והעדפותיו.

ביצוע מחקר שוק: אחד השלבים החשובים בבניית אתרים

חלק מהתהליך של בניית אתרים ומה שמביא להצלחה של אתרי חנות ואתרי שירות הוא ביצוע מחקר שוק מקיף; מחקר שוק מעמיק יסייע לכם להתמקד על קהל היעד שלכם, תוך התחשבות במגבלות הקיימות וגילוי של הנקודות שאתם צריכים להתמקד בהן. במחקר מהסוג הזה עליכם לשאול את עצמכם כמה שאלות חשובות: מי קהל היעד שלכם? מה היקף וגודל השוק? מי הם המתחרים העיקריים שלכם? מה היתרונות והחסרונות של אותם מתחרים? האם קיימות דרכים להניב רווחים שלא חשבתם עליהן קודם לכן?

לאחר ביצוע מחקר שוק על קהל היעד שלכם, יש למצוא שם לאתר שלכם על מנת לאחסן אותו בדומיין. אם שם החברה שבחרתם תפוס, יש לנסות לתת לאתר שם עם סיומת אחרת, שם שישמור על מהות העסק שלכם ויכוון לקהל היעד. כך למשל, אם בחרתם שם שכולל מילה אחת אך הוא תפוס, ניתן לבחור שם שיגדיר את תוכן האתר שלכם וכולל שתי מילים המופרדות באמצעות מקף. לדוגמה, אם האתר שאם מעוניינים לבנות הוא בתחום הנדל”ן תוכלו לקרוא לו: “נדל”ן-נט”

איזו חברה תאחסן עבורכם את האתר שבניתם?

כל אתר חייב באחסון, ועליכם למצוא חברה אמינה שתתחזק ותשכיר מקום עבור האתר שלכם על גביי שרתים מקצועיים. על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהאתר שלכם בידיים טובות, עליכם למצוא חברה אמינה שתבטיח זמינות גבוהה של שרתים, מהירות טעינה גבוהה, וגישה נוחה לאתר שלכם. כדי להגיע למטרה הזו, יש להגדיר פרמטרים שונים לתחזוקת האתר שלכם, כמו: האם האתר מיועד לארץ או לחו”ל? מה נפח האחסון הנדרש עבור האתר שלכם? איזו תעבורה נדרשת עבור האתר? מה בסיס הנתונים בשימוש? ועוד.

כפי שאתם רואים, בנייה של אתר היא תהליך מורכב, ולכן עליכם לעבוד לצד חברה מוכרת שמספקת שירותי בניית אתרים, שירות קידום בגוגל, קידום ברשתות חברתיות, ושירותים חיוניים נוספים לאתרים. חברת SHAREIT, עם צוות מקצועי של מתכנתים, מומחי שיווק, ויועצים, קיימת למעלה מ-8 שנים והיא הפכה לשם דבר בתחומה. לחברה צוותים אשר עובדים בתחום בניית האתרים וקידום האתרים בסנכרון מלא זה עם זה ועם לקוחותינו.

SHAREIT נחלה הצלחה בתחומה הודות לניסיון רב שנים ושימת דגש על ביצוע מקצועי של כל משימה שעומדת על הפרק, עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד. לקוחותיה הרבים של החברה מכירים מקרוב את פועלה של SHAREIT, וההצלחה שהן חוות מעידה על האופן שבו עבודה מקצועית ויסודית עומדת מעל הכל – מטרות שחברתנו דוגלת בהן בכל צעד.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >