התממשקות אתר חנות למערכת ERP מבית Hakaveret
בעלי עסקים מסורתיים יכולים לנהל בקלות קשרי לקוחות: כאשר לקוח רוכש מוצר מסוים בחנות והוא אינו מרוצה ממנו או מאופן הטיפול ברכישה, אותו לקוח יכול לפנות לבעל העסק או למנהל באופן ישיר ולהתלונן על טיב המוצר/שירות. אך מה עם עסקים מקוונים? כיצד אתר חנות או עסק מקוון אחר יכול לבחון האם לקוחותיו מרוצים או אם יש צורך בשיפור השירות? כאן נכנסת לתמונה Hakaveret – תוכנה ייעודית לבדיקת קשרי לקוחות מסוג CRM שיכול לספק לכם, בעלי עסקים מקוונים, את כל המידע שאתם צריכים על הלקוחות שלכם ושביעות רצונם.
כיצד זה עובד? המערכת הייחודית של “הכוורת” מתממשקת באופן ישיר לאתר העסק שלכם, וכן לכל הערוצים שבהם לקוחות מתקשרים אתכם: פייסבוק, מערכת שליחת מסרונים (סמסים), מרכזייה טלפונית, מיילים, ופלטפורמות אחרות מתחברים כולם ל Hakaveret-כדי לספק לכם מידע מלא על הלקוחות שלכם והאינטראקציה שלהם עם העסק שלכם.
מלבד מידע על לקוחות קיימים, הכוורת מעניקה ללקוחותיה מידע על לידים של לקוחות פוטנציאליים מכל ערוצי הפרסום בשימוש. באמצעות המערכת ניתן לחלק לידים בין מספר אנשי מכירות על מנת שיצרו קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים ויהפכו אותם ללקוחות קיימים.
מערכת ניהול המכירות ומערכת ניהול הלקוחות של Hakaveret מספקים אף הם מידע חיוני על לקוחות שכל בעל עסק, בייחודי בעלי עסק מקוון, צריך לדעת. באמצעות איסוף מידע מדויק על לקוחותיכם, תוכלו לדעת בדיוק איפה עומדת כל עסקה: המערכת מספקת התראות על חיובים, מאפשרת לשלוח הודעות תזכורת ללקוחות, לשלוח תכנים ללקוחות, ברכות לחגים, והודעות אוטומטיות בתפוצה רחבה כדי להישאר בקשר רציף עם כל לקוח ולקוחה.
הכוורת ניתנת לחיבור עם אתרים ומערכות מסוגים רבים, כך שתוכלו ליהנות מכל מה שיש למערכת להציע לכם בכל הנוגע לקשרי לקוחות. באמצעות חיבור לאפיקים השונים בעסק שלכם, לרבות רשתות חברתיות, Hakaveret תספק לכם את כל המידע הנחוץ לכם לניהול קשרים עם לקוחות באופן פרודוקטיבי. גלו מה לקוחות חושבים, כיצד הם מתנהלים ומה אתם יכולים לעשות כדי לשפר קשרי לקוחות עם כוורת – מערכת CRM מהמתקדמות בארץ.