התממשקות אתר חנות למערכת ERP מבית Promobox
מכירה של מוצר איכותי מהווה רק צד אחד של ניהול עסק מצליח; כל בעל עסק ותיק יכול להעיד שקשרי לקוחות הם לא פחות חשובים, ואפילו חשובים יותר, ממכירה של מוצרים ושירותים. למרות שהאופן שבו אנשים מבצעים קניות השתנה מן הקצה אל הקצה – דבר אחד נשאר בטוח: כדי להבטיח את ההצלחה של העסק שלכם, אתם חייבים לוודא שהלקוחות שלכם מרוצים.
כדי לאפשר לעסקים מקוונים, כמו אתרי חנות, לנהל עסק מצליח לאורך זמן, פותחו מערכות CRM (Customer relationship management) מתקדמות לניהול קשרי לקוחות. אחת המערכות הבולטות בשוק כיום היא המערכת מבית Promobox שמכילה בתוכה את כל מה שבעלי עסקים צריכים כדי לשמור על יחסי לקוחות תקינים.
ראשית כל, המערכת מאפשרת לכם לעשות סדר בעסק: Promobox מתוכנתת לאסוף מידע מקיף על לקוחות – כמו קליטת לידים על לקוחות פוטנציאליים, לעקוב אחר מחלקות שירות ומכירה, לסדר משימות שעוברים צריכים לבצע, לענות במהרה על שאלות מכירתיות של לקוחות, ולטפל באופן מלא בפניות של לקוחות בכל נושא.
מלבד זאת, Promobox מאפשרת לסנכרן מידע בין מספר נותני שירות ולשתף את המידע כדי לייעל תהליכים. כך למשל, אם משלוח של מוצר שלקוח הזמין מכם מתעכב – ניתן לשתף את המידע עם שירות המשלוחים כדי שהוא מצידו יחיש את המשלוח.
שיתוף המידע במערכת נותן לכם, בעלי עסק, את האפשרות לתאם בין כל עובדי החברה שלכם, לנטר אחר האופן שבו מטפלים בלקוחות, לבדוק ביצועים של עובדים, ובכך לדעת בדיוק כיצד העסק שלכם מתנהל בכל הנוגע לטיפול בלקוחות.
המערכת הייחודית של Promobox מגבשת לתוכה מידע על הפעילות של כל לקוחותיכם כדי לספק לכם מבט מקיף על האופן שבו העסק שלכם מתנהל עמם. כאשר יש את כל המידע הנחוץ בידיכם, תוכלו לבחון אילו תחומים דורשים שיפור ומאילו תחומים הלקוחות דווקא מרוצים, על מנת שתוכלו לשפר ולשמר קשרי לקוחות לאורך זמן.
עבור בעלי אתר חנות ובעלי עסקים מקוונים אחרים, מערכת Promobox מתממשקת ישירות עם הנכס המקוון שלכם כדי לאסוף את כל המידע הנחוץ ולספק לכם תובנות לגביי קשרי הלקוחות שלכם. בביצוע של מספר פעולות פשוטות, אתם תוכלו לקבל תמונה ממוקדת על קשרי הלקוחות שלכם ולדעת בדיוק אילו פעולות לבצע כדי לשפר את היחסים עמם ולשמר אותם לאורך זמן.