בניית אתר
יש לכם עסק חדש או ותיק, חנות שאתם מוכרים בה מוצרים, ואתם משקיעים לא מעט זמן ומרץ בטיפוח העסק שלכם, אבל משהו לא בדיוק עובד. למרות שטרחתם לפתוח עסק עצמאי, החשיפה או המכירות הם לא מה שציפיתם להם; בעלי עסקים רבים עומדים בפניי הבעיה הזו שמאיימת על פרנסתם ומצריכה אותם לחשוב כיצד יוכלו לקדם את העסק שלהם. במרבית המקרים הללו, התשובה היא פשוטה – חנות/בית עסק פשוט לא מספיקים כיום. על מנת שהעסק שלכם יצליח כמו שאתם רוצים, אסור לכם לוותר על אתר חנות שיכול לעשות הבדל עצום במכירות של העסק שלכם ולהגדיל את החשיפה שלכם באופן שלא דמיינתם לעצמכם. אם אתם עושים צעדים ראשונים בכיוון או שמעולם לא שמעתם על אתר חנות, הגיע הזמן להכיר את הדרך להצלחה עסקית במאה ה-21.
למה אני צריך אתר חנות?
אנשים רבים שואלים את עצמם למה כדאי לבנות אתר חנות? הרי מדובר בחנות דיגיטלית שלא ניתן למשש או למדוד את הסחורה שבה. זה אמנם נכון שאתר חנות מציג מוצרים ושירותים באופן שונה מחנות פיזית, אך אין זה אומר שחנות דיגיטלית היא פחות טובה מחנות “רגילה”.
אתר חנות הוא אתר שמביא עמו יתרונות רבים שחשוב לשקול אם אתם רוצים לפתוח עסק משלכם או לקדם עסק קיים:
קיצוץ בעלויות תחזוקה – תחזוקה של חנות פיזית כוללת שכירה של נכס עבור החנות, תשלומים שוטפים למספר עובדים, תשלומי ארנונה, תשלומי חשמל, מיסים, ותשלומים רבים נוספים. הנטל הכספי הזה גורם לעסקים רבים להפסדים, אך אתר חנות משנה את המצב. באתרים מהסוג הזה אין צורך לשכור חנות פיזית, ניתן לשכור קומץ עובדים עבור שירות לקוחות ומשלוח מוצרים, וכל התשלומים שנלווים לעסקים רגילים פשוט לא קיימים באתרים דיגיטליים.
מלבד תשלום על אחזקה ותפעול שוטף של האתר, ההוצאות החודשיות שלכם על אתר חנות יהיו שבריר מהמחיר שתשלמו על חנות פיזית, מה שמהווה יתרון משמעותי בשוק התחרותי של היום.
נגישות לאזורים רבים – חנות שממוקמת בדרום הארץ תהיה לרוב עם לקוחות קבועים שמגיעים אליה מהאזור ומכירים אותה במשך תקופה. מרבית האנשים לא יטרחו לנסוע במשך שעות כדי להגיע לחנות מסוימת, מה שמקטין במידה ניכרת את קהל הלקוחות של עסקים רבים. לעומת זאת, אתר חנות אינו מוגבל מבחינה גיאוגרפית.
פירוש הדבר הוא שלקוחות מכל רחבי הארץ (וגם העולם, אם תרצו) יוכלו לבקר באתר החנות שלכם ולרכוש פריטים בקלות ובמהירות. קהל הלקוחות שלכם יגדל, ואתם תוכלו להעניק שירות מקצועי לכל לקוח ולקוחה, בלי קשר למיקומם הפיזי, מה שלא ניתן לעשות עם חנות רגילה.
בחינה מעמיקה של השוק ושיפור המכירות – בחנויות פיזיות, אנשים נכנסים ויוצאים במשך כל היום. חלקם בוחנים את הסחורה, וחלקם מבצעים רכישה. חלק מחזירים מוצרים, וחלק רוכשים מוצרים נוספים. מכירות מהסוג הזה מקשות על הסקת מסקנות חיוניות עבור העסק שלכם: מי עיקר הלקוחות שלכם? אילו מוצרים הם פופולריים יותר ואילו פחות? מה התלונות הנפוצות של הלקוחות שלכם?
פילוח אוכלוסייה ומציאת דרכי שיפור ללא מידע רשום ומהימן היא מאתגרת ואפילו בלתי אפשרית, ולכן חשוב להקים אתר חנות. מערכות שונות להקמת אתרי חנויות, כמו מערכת וורדפרס הנודעת ומערכת גוגל אנליטיקס, מאפשרות לעשות ניתוח מדויק של נתוני מכירה, קהל היעד, זמני שיא של מכירות, ועוד. באמצעות היכרות מעמיקה עם קהל היעד שלכם ואופי הקניין שלו תוכלו להתאים את העסק שלכם לשוק, וזה בדיוק מה שהקמת אתר חנות עושה עבורכם.
אתר חנות – מאיפה מתחילים בכלל?
הקמת אתר חנות בעבר, ואתרים באופן כללי, הצריכה ידע מעמיק בתכנות וכתיבה של קודים ייחודיים בשפת תכנות מתאימה עבור כל אתר ואתר. למרבה השמחה, הדברים השתנו וכיום ישנה מערכת מתקדמת להקמת אתר חנות – מערכת WordPress.
וורדפרס כולל שלל עיצובים להקמת אתר חנות, כך שתוכלו לבחור את העיצוב שמתאים לכם עבור בית העסק הדיגיטלי שלכם. לאחר שתבחרו שם מתאים לאתר (שם דומיין, כלומר שם לקישור), תוכלו להתחיל בבניית אתר חנות.
אתר חנות סטנדרטי צריך לכלול מספר חלקים שעוזרים לקהל היעד להתמצא בו, כמו עמוד “אודות” עמודים עם חלוקה למוצרים, עמוד של יצירת קשר ועוד. מדובר ברכיבים בסיסיים שניתן לפתוח באופן עצמאי, אך כדי שאתר חנות יצליח, צריך הרבה מעבר לבסיס.
לאחר פתיחה של אתר חנות, חשוב לוודא שהוא פועל כמו שצריך, שכל העמודים נטענים בזמן, שיש מאמרי קידום מקצועיים, לתקן טעויות, ולבצע שלל פעולות אחרות שתפקידן להבטיח את הפעילות התקינה של האתר ואת חווית המשתמש.
מעבר לאתר תקין שפועל כמו שצריך, עליכם לוודא גם שעיצוב האתר מושך ונאה למראה. לעיצוב הכללי של האתר, תצלומי המוצרים, ותצלומים נוספים הם בעלת חשיבות רבה, במיוחד בעידן שבו אנשים שמים דגש גדול על וויזואליות.
בנוסף לכל אלו עליכם להכניס לאתרים שלכם מאמרים שיעזרו להביא את אתר החנות שלכם לראש רשימת החיפוש במנועי חיפוש, או לבצע קידום ממומן באופן מדויק. אין ספק שמדובר במשימה שמצריכה ידע מקצועי לא רק בתחום של הקמת אתרי חנות, אלא גם בתחום השיווק.
איך אקים אתר חנות מצליח?
ישנם בעלי עסקים רבים שמקימים אתר באופן עצמאי, אך נתקלים במהרה בבעיות שונות; האתר קורס, התמונות לא נטענות, התמונות לא איכותיות, ושלל בעיות אחרות שקשה לפתור ללא ידע מקדים בתכנות או בשיווק.
לכן, כדי להקים אתר חנות מוצלח, אתם צריכים גיבוי של חברה מקצועית המתמחה לא רק בהקמה של אתרים מסחריים, אלא בתחזוקה שוטפת ושיווק של אתרים מהסוג הזה. חברת SHAREIT מעניקה מזה מספר שנים שירות מקצועי לעסקים קטנים, בינוניים, וגדולים מכל הסוגים כדי להביא כל עסק לפוטנציאל המלא שלו.
הצוות המקצועי של שריט כולל מתכנתים מקצועיים, מומחי שיווק, ויועצים שמסייעים לעסקים בכל סוגיה, לרבות הקמת אתר חנות. ב-SHAREIT אתם תקבלו שירות מקצועי עבור הקמת אתר חנות לעסק שלכם לא רק בתחילת הדרך, אלא לכל אורך הזמן.
שריט מתמחה בקידום ושיווק אתרים באופן ממומן או אורגני, כך שאנו נתאים לכם את אופן השיווק בהתאם לצרכים והרצונות שלכם. בנוסף לכל אלו, שריט מעניקה שירותי תוכן איכותיים שמאפשרים ללקוחותינו למלא את האתרים שלהם בתכנים לקידום וגם תכנים מקצועיים שלא למטרת שיווק.
בפגישה עם הצוות המקצועי של SHAREIT נוכל להגדיר יחד עמכם את המטרות המדויקות שלכם עבור העסק שלכם, בטווח הקצר וגם הארוך. לאחר מכן, נוכל לפנות לאפיון של קהל הלקוחות שלכם כדי לעצב אתר שמותאם להם בדיוק, ואתר חנות שימשוך כמה שיותר אנשים מקהל היעד הרצוי.
בסופו של התהליך, נשיק אתר חנות עבור העסק שלכם שעונה על כל הדרישות של מנועי החיפוש וגם על הדרישות של קהל היעד שלכם. עם צוות שיווק, עיצוב גרפי ותכנות, בשריט תוכלו למצוא בית קטן עם לב גדול עבור העסק שלכם, ולהתקדם למאה ה-21 עם עסק משגשג משלכם.