בניית אתר חנות בזמני הקורונה
אתר חנות (באנגלית eCommerce Store) הוא אתר בוא ניתן לעיין בפרודוקטים, מוצרים ושירותים שמספק בעל העסק ולבצע רכישה אונליין ישירות מהאתר דרך סליקה דיגיטלית
עם נתונים שכאלו, אין ספק שאתם צריכים להתקדם ל- בניית אתר חנות שיאפשר לכם למכור ללא מגבלת מקום או זמן, בלי כאבי ראש, ללא הוצאות תחזוקה מיותרות, ללא צורך בהכשרת עובדים, הסברים חוזרים ונשנים על אותם מוצרים ללקוחות, ללא שכירויות, ללא תשלומי ארנונה, וללא מגבלה של כמות האנשים שנכנסים לעסק שלכם בזמן נתון.
העולם נוהר לאינטרנט, וכיום 89.1% מהאתרים בעולם בנויים בפלטפורמת WOO-Commerce המבוססת על פלטפורמת ה-Wordpress המוכרת והאהובה. בניית אתר שנבנה בקוד פתוח, כלומר אתר משלכם ללא הגבלת זמן וללא תלות בבונה האתרים/מערכת האחסון שלו, מאפשר לכם לנהל חנות דיגיטלית באופן אופטימאלי- מה שהופך את המערכת הזו לפלטפורמה האהודה ביותר בעולם.
עם ממשק פשוט ונוח לתפעול, אפשרויות ותוספים אינסופיים שפותחו על ידי מתכנתים מכל רחבי העולם, והתאמה לדרישות המשתנות של מנועי חיפוש ושל קהל היעד, מוסכם פה אחד – אתר בונים במערכת Wordpress.
במערכת זו קיימות אפשרויות רבות, כמו התממשקויות ואינטגרציות למערכות חיצוניות, אפשרויות תשלום מיוחדות, נגישות לבעלי מוגבלויות, מערכות SEO לקידום האורגני ועוד כלים נוחים לתפעול. המטרה של המערכת הייחודית הזו היא שכל רעיון שיעלה לראשכם יוכל לצאת לפועל באופן מיטבי. כיום קיימים יותר מ-4 מיליון תוספים בוורדפרס, ובשריט אנו גם מפתחים תוספים רבים המופצים ונמכרים בכל רחבי העולם.
למידע נוסף.
כבר בשנת 2021, כ- 2.14 מיליארד אנשים (30% מהאוכלוסייה בעולם) יעשו קניות אונליין.
העולם גדל, מתפתח ומתקדם לדיגיטל – דבר שמצביע על כך שכל עסק המעוניין בהצלחה רחבה ויציבה חייב לשקול בניית אתר שהוא אימוץ של אמצעי מכירה דיגיטלי.
מעבר לכך לאחר בניית האתר החנות ה E-Commerce שלכם תועיל בפרסום השירותים והמוצרים שלכם, תוכלו לגרום לצמיחה במכירות של 100% כבר בשלב ההתחלתי!
הסביבה העסקית משתנה בכל יום ונהיית יותר ויותר תחרותית, והמחויבות שלכם כבעלי עסק היא להשקיע מאמצים בקידום מכירות האונליין שלכם, להתקדם עם הזמנים המשתנים, ולעזור לעצמכם להשיג עוד לקוחות שירכשו את המוצרים שאתם מציעים.
באמצעות חנות דיגיטלית תקבלו יותר כלים למכירה, תחסכו בעלויות מיותרות, ותייעלו את עצמכם; כיום כבר אין צורך “לרדוף” אחרי כל לקוח כדי לתת לו הצעת מחיר. בדיגיטל תוכלו לעשות בקלות; בעזרת רימרקטינג, ניתן לשווק למבקרים באתר שלכם את המוצרים שאתם מציעים, לפרסם את עצמכם ברשתות החברתיות עם תכנית שיווק מותאמת אישית ואסטרטגיית קריאייטיב מנצחת- בין שמדובר בלקוחות קיימים או לקוחות חדשים בעלי פוטנציאל רכישה.
פשוט למכור בכל מקום ובכל זמן!
לאחר בניית האתר אנו מתאימים את צורתו לכל סוגי המכשירים וגדלי המסכים השונים.
האתר שלכם יבנה לפי קו מנחה המנווט את הגולש באתר כדי לספק מענה לכלל הגולשים בכל סוגי המכשירים. אנו נבנה את האתר ברספונסיביות גמישה התומכת בכל סוגי המכשירים והמסכים- במובייל, במערכת אנדרואיד ומערכת iOS.
בניית אתר נוח למשתמש תוביל להצלחה ומימוש הפוטנציאל של העסק שלכם אשר יתבטא בהמרות למכירות, ויתרום רבות לאופטימיזציה וקידום של האתר בגוגל.
איך זה נראה מבפנים?
מערכת ניהול האתר של WOO-COMMERCE מלאת אפשרויות לניהול אתר העסק שלכם בצורה היעילה והפשוטה ביותר, גם לטכנופובים שבינינו, ללא קודים וללא פעולות מסורבלות.
על מנת שתוכלו לבצע שינויים באתר שלכם בעת הצורך, תעברו הדרכה על כל המערכת הכוללת אזורים לניהול מוצרים, ניהול הזמנות, ומערכת סטטיסטיקות,כך שתהיו מחוברים למידע על מצב העסק שלכם בזמן אמת ומכל מקום בעולם.
הוספת מוצרים חדשים, ניהול מוצרים קיימים, ניהול מלאי, הוספת מבצעים מתוזמנים פר מוצר.
ניהול הזמנות חדשות, טיפול בהזמנות ממתינות/מבוטלות, קבלת פרטי המזמינים לצורך שליחת המוצרים,
בקרה מלאה על אופן קבלת ההזמנה, שליחתה ועד שלב השלמתה.
מעקב על מצב ההכנסות בחנות, קבלת דוחות מצ״ב לפי תאריכים מדויקים, נתונים על המוצרים הנמכרים ביותר ולנמכרים פחות.
הוספת מוצרים חדשים, ניהול מוצרים קיימים, ניהול מלאי, הוספת מבצעים מתוזמנים פר מוצר.
ניהול הזמנות חדשות, טיפול בהזמנות ממתינות/מבוטלות, קבלת פרטי המזמינים לצורך שליחת המוצרים,
בקרה מלאה על אופן קבלת ההזמנה, שליחתה ועד שלב השלמתה.
מעקב על מצב ההכנסות בחנות, קבלת דוחות מצ״ב לפי תאריכים מדויקים, נתונים על המוצרים הנמכרים ביותר ולנמכרים פחות.
בשלב הראשון, לאחר אבחון ובחירת המסלול המתאים לעסק שלכם, נתחיל בהיכרות עמוקה עם העסק, השירותים והמוצרים המוצעים בו, נבצע הגדרת כוונות ומטרות, וכן נאפיין ונבין את הציפיות והשאיפות של העסק, את תכלית השיווק וקהל היעד הרלוונטי לכם. ליקוט המידע בשלב הזה הוא חיוני ויתבצע בשיתוף פעולה מלא עמכם - בעלי העסק, על מנת שניתן יהיה להגדיר מטרות לעתיד הקצר וגם הרחוק ולהביא את העסק שלכם ליעדים שהצבתם לעצמכם.
לאחר היכרות עם המוצרים והשירותים של העסק, צוות המומחים שלנו יחל בניתוח השוק, ינתח את מילות הביטוי שמחפש הלקוח הרלוונטי, ואיזה מוצר או שירות ספציפי יחפש בכדי שנוכל להוביל אותו למציאת האתר שלכם. השלב הזה מתחיל בטרגוט קהל היעד: מי קהל היעד? מה תחומי העניין של קהל היעד שלכם? האם קהל היעד מכיר את המותג? או שמא נצטרך להעלות מודעות לעסק שלכם? אלו יועילו בבניית אסטרטגיית השיווק, עיצוב, ואופטימיזציה של האתר שלכם בשלבים מתקדמים יותר.
לאחר גיבוש של יעד וחזון העסק שלכם, ולאחר שנבין את המטרות והכוונות שלכם, את תנועת השוק, וקהל היעד הפוטנציאלי - נתחיל באפיון הקו השיווקי המנחה של האתר שיעביר את המסרים לגולשים. בנוסף, נתכנן את אופן ההנעה לפעולה באתר וניווט הגולשים למטרתנו: השארת פרטים, התקשרות, רכישה באתר, קריאה נוספת על השירותים באתרכם, ועוד. עם צוות המומחים במחלקת השיווק ומחלקת העיצוב הגראפי שלנו, נמצא את הקו העיצובי המנחה של האתר שישמש כמשפך המוביל את הלקוח לפעולה, עם הגוונים המושכים והמדויקים ביותר, ועם קריאייטיב מדויק ללקוחות הרלוונטיים שיכנסו לאתר החנות שלכם ויגלשו בו.
בשלב זה, לאחר שיצרנו סקיצה לעיצוב הגראפי עבור האתר, נתחיל בחלק הלא פחות חשוב מאחורי הקלעים של האתר - פיתוח האתר. השלב הזה יביא לאופטימיזציה באתר, ימנף קידום אורגני בעתיד, ויספק חוויית גלישה מיטבית לגולשים. בשלב הזה נבצע פיתוח תכני של האתר באופטימיזציה וברספונסיביות מלאה עבור שלל המכשירים הניידים בשוק, כתיבת קוד האתר, הטמעת תוכן ומילות חיפוש בקוד ובתכנים של האתר, איסוף חומרים לפי הקו המנחה שבחרנו, בנייה ועיצוב של האתר לפי הגוונים שנבחרו, והעלאת התמונות שיוצגו באתר שלכם וינווטו את קהל היעד לביצוע פעולות.
לאחר בניית האתר, סבבי הסקיצות, התיקונים והגימורים האחרונים, כאשר כולם מרוצים מבניית האתר החדש, ואישורכם הסופי - נעלה את האתר לרשת, נקשר את דף יצירת הקשר למערכת הדיוור, נצא לדרך בשיתוף פעולה עם החזון, המטרות, והכוונות שלכם, ובמוכנות מלאה עבור לקוחות רלוונטיים חדשים באתר ובעסק שלכם.
אופטימיזציה לאתר היא פעולה קבועה שמתבצעת באתרים באמצעות עדכונים שוטפים, פיקוח, ובקרה על הדרישות המשתנות של גוגל. על מנת לשמור על האתר שלכם במצב מיטבי, אנו נקפיד על מערכת אבטחה יעילה, חזקה, ואיכותית ביותר ברשת באתר שלכם בכדי שללקוחות שלכם תהיה חווית גלישה יעילה וכדי שדירוג האתר בגוגל ישתפר באופן תמידי.
עדכוני אבטחה שוטפים ומתקדמים לאתר שיתרמו לאופטימיזציה של האתר שלכם
בדיקת המרה, מקור ההפנייה של לקוחות, ניתוח פעולות באתר, בדיקת פעולות בעגלת הקניות, ופרסום חוזר ללקוחות באמצעות מערכת גוגל אנליטיקס
בניית אתר חנות כמשפך – קו מנחה של האתר אשר יוביל את הלקוחות באתר לבצע פעולות ולהמיר רצונות לרכישות
התקנת רכיב שמבצע הנגשה של אתרים לבעלי מוגבלויות שונות, בהתאם לנקבע בחוק
תכנון ועיצוב דף נחיתה הבנוי בקו עיצובי הממיר לקוחות רלוונטיים ומעודד אותם לבצע פעולות באתר
בנייה של תשתית האתר תוך אופטימיזציה מלאה לדרישות של גוגל והטמעה של מילות ביטוי בקוד ובתכני האתר
מערכת שבה תוכלו להוסיף עמודים עצמאית ללא הגבלה, לבצע שינוים באתר, ולהוסיף תכנים חדשים
תעבורת נתונים בנפח האתר של כ-20GB התורמת למהירות העלאת האתר לגולשים ולאופטימיזציה
אפשרות לשכתוב האתר לשפה נוספת בכדי להרחיב את נגישות האתר לקהלי יעד נוספים
מערכת סליקה מאובטחת ומתקדמת הכוללת עגלה חכמה, ותהליך רכישה מהיר, נוח, ומאובטח בארץ ומחוצה לה
מערכת ניהול הזמנות מוצרים וריכוז המידע לפי צרכי העסק
מערכת ניהול מלאי שמאפשרת לבצע אפיון תכונות מוצר לפי מק"ט, תמונה, צבע, מידה, ומחיר
אפשרות להוספת קישור מהיר לדף העסקי בפייסבוק, עמוד אינסטגרם עסקי, או לערוץ היוטיוב האישי של העס
התקנת פיצ'רים נוספים – אפשרות להטמעת פיצ'רים כגון וויז, או וואטסאפ בלחיצת כפתור
בניית אתר ליצירת רושם ראשוני חיובי לצד קידום ממומן ו/או אורגני שיעביר מסר של אמינות ומקצועיות ללקוח
חברת שריט מזמינה אתכם לשדרג את העסק שלכם בעזרת השירותים הרבים שאנו מציעים. לשאלות ולקבלת פרטים נוספים, צרו איתנו קשר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.
* עם השארת הפרטים הנכם מאשרים דיוור ופניות מטעם החברה
בניית אתר באופן מקצועי תוביל להגשמת החזון שלכם במיתוג ובשיווק דיגיטלי, ותמקסם את קהל היעד שמובל לאתרכם. בניית אתר באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ובקוד נקי, הקפדה על אתר רספוניסיבי וחכם שמתאים את עצמו לכלל סוגי המסכים והמכשירים, עיצוב המשפך באתר שמנווט את הלקוחות לפעולה, היכרות עם העסק ולקוחותיו, בניית משפך צרכים נכון, והכוונת מטרות תאפשר לנו לבנות אסטרטגיה שתוביל לקידום אופטימאלי של העסק שלך.
בעזרת תוכנות ניתוח סטטיסטי שפותחו עבורכם, אנו נשפר ונייעל את האתר שלכם לפי אופן השימוש של קהל הגולשים באתר, ובאמצעות טכניקות פרסום מדויקות, נוכל להציג לקהל היעד שמתעניין באתר שלכם מודעות רלוונטיות בפרסומות חוזרות ברחבי הרשת.
תוך שיתוף פעולה בין כל המחלקות של שריט והתחשבות בצרכים שלכם ובמחקר המקדים, אנו נוביל אתכם להצלחה!
יש לכם עסק חדש או ותיק, חנות שאתם מוכרים בה מוצרים, ואתם משקיעים לא מעט זמן ומרץ בטיפוח העסק שלכם, אבל משהו לא בדיוק עובד. למרות שטרחתם לפתוח עסק עצמאי, החשיפה או המכירות הם לא מה שציפיתם להם; בעלי עסקים רבים עומדים בפניי הבעיה הזו שמאיימת על פרנסתם ומצריכה אותם לחשוב כיצד יוכלו לקדם את העסק שלהם. במרבית המקרים הללו, התשובה היא פשוטה – חנות/בית עסק פשוט לא מספיקים כיום. על מנת שהעסק שלכם יצליח כמו שאתם רוצים, אסור לכם לוותר על אתר חנות שיכול לעשות הבדל עצום במכירות של העסק שלכם ולהגדיל את החשיפה שלכם באופן שלא דמיינתם לעצמכם. אם אתם עושים צעדים ראשונים בכיוון או שמעולם לא שמעתם על אתר חנות, הגיע הזמן להכיר את הדרך להצלחה עסקית במאה ה-21.
אנשים רבים שואלים את עצמם למה כדאי לבנות אתר חנות? הרי מדובר בחנות דיגיטלית שלא ניתן למשש או למדוד את הסחורה שבה. זה אמנם נכון שאתר חנות מציג מוצרים ושירותים באופן שונה מחנות פיזית, אך אין זה אומר שחנות דיגיטלית היא פחות טובה מחנות “רגילה”.
אתר חנות הוא אתר שמביא עמו יתרונות רבים שחשוב לשקול אם אתם רוצים לפתוח עסק משלכם או לקדם עסק קיים:
קיצוץ בעלויות תחזוקה – תחזוקה של חנות פיזית כוללת שכירה של נכס עבור החנות, תשלומים שוטפים למספר עובדים, תשלומי ארנונה, תשלומי חשמל, מיסים, ותשלומים רבים נוספים. הנטל הכספי הזה גורם לעסקים רבים להפסדים, אך אתר חנות משנה את המצב. באתרים מהסוג הזה אין צורך לשכור חנות פיזית, ניתן לשכור קומץ עובדים עבור שירות לקוחות ומשלוח מוצרים, וכל התשלומים שנלווים לעסקים רגילים פשוט לא קיימים באתרים דיגיטליים.
מלבד תשלום על אחזקה ותפעול שוטף של האתר, ההוצאות החודשיות שלכם על אתר חנות יהיו שבריר מהמחיר שתשלמו על חנות פיזית, מה שמהווה יתרון משמעותי בשוק התחרותי של היום.
נגישות לאזורים רבים – חנות שממוקמת בדרום הארץ תהיה לרוב עם לקוחות קבועים שמגיעים אליה מהאזור ומכירים אותה במשך תקופה. מרבית האנשים לא יטרחו לנסוע במשך שעות כדי להגיע לחנות מסוימת, מה שמקטין במידה ניכרת את קהל הלקוחות של עסקים רבים. לעומת זאת, אתר חנות אינו מוגבל מבחינה גיאוגרפית.
פירוש הדבר הוא שלקוחות מכל רחבי הארץ (וגם העולם, אם תרצו) יוכלו לבקר באתר החנות שלכם ולרכוש פריטים בקלות ובמהירות. קהל הלקוחות שלכם יגדל, ואתם תוכלו להעניק שירות מקצועי לכל לקוח ולקוחה, בלי קשר למיקומם הפיזי, מה שלא ניתן לעשות עם חנות רגילה.
בחינה מעמיקה של השוק ושיפור המכירות – בחנויות פיזיות, אנשים נכנסים ויוצאים במשך כל היום. חלקם בוחנים את הסחורה, וחלקם מבצעים רכישה. חלק מחזירים מוצרים, וחלק רוכשים מוצרים נוספים. מכירות מהסוג הזה מקשות על הסקת מסקנות חיוניות עבור העסק שלכם: מי עיקר הלקוחות שלכם? אילו מוצרים הם פופולריים יותר ואילו פחות? מה התלונות הנפוצות של הלקוחות שלכם?
פילוח אוכלוסייה ומציאת דרכי שיפור ללא מידע רשום ומהימן היא מאתגרת ואפילו בלתי אפשרית, ולכן חשוב להקים אתר חנות. מערכות שונות להקמת אתרי חנויות, כמו מערכת וורדפרס הנודעת ומערכת גוגל אנליטיקס, מאפשרות לעשות ניתוח מדויק של נתוני מכירה, קהל היעד, זמני שיא של מכירות, ועוד. באמצעות היכרות מעמיקה עם קהל היעד שלכם ואופי הקניין שלו תוכלו להתאים את העסק שלכם לשוק, וזה בדיוק מה שהקמת אתר חנות עושה עבורכם.
הקמת אתר חנות בעבר, ואתרים באופן כללי, הצריכה ידע מעמיק בתכנות וכתיבה של קודים ייחודיים בשפת תכנות מתאימה עבור כל אתר ואתר. למרבה השמחה, הדברים השתנו וכיום ישנה מערכת מתקדמת להקמת אתר חנות – מערכת WordPress.
וורדפרס כולל שלל עיצובים להקמת אתר חנות, כך שתוכלו לבחור את העיצוב שמתאים לכם עבור בית העסק הדיגיטלי שלכם. לאחר שתבחרו שם מתאים לאתר (שם דומיין, כלומר שם לקישור), תוכלו להתחיל בבניית אתר חנות.
אתר חנות סטנדרטי צריך לכלול מספר חלקים שעוזרים לקהל היעד להתמצא בו, כמו עמוד “אודות” עמודים עם חלוקה למוצרים, עמוד של יצירת קשר ועוד. מדובר ברכיבים בסיסיים שניתן לפתוח באופן עצמאי, אך כדי שאתר חנות יצליח, צריך הרבה מעבר לבסיס.
לאחר פתיחה של אתר חנות, חשוב לוודא שהוא פועל כמו שצריך, שכל העמודים נטענים בזמן, שיש מאמרי קידום מקצועיים, לתקן טעויות, ולבצע שלל פעולות אחרות שתפקידן להבטיח את הפעילות התקינה של האתר ואת חווית המשתמש.
מעבר לאתר תקין שפועל כמו שצריך, עליכם לוודא גם שעיצוב האתר מושך ונאה למראה. לעיצוב הכללי של האתר, תצלומי המוצרים, ותצלומים נוספים הם בעלת חשיבות רבה, במיוחד בעידן שבו אנשים שמים דגש גדול על וויזואליות.
בנוסף לכל אלו עליכם להכניס לאתרים שלכם מאמרים שיעזרו להביא את אתר החנות שלכם לראש רשימת החיפוש במנועי חיפוש, או לבצע קידום ממומן באופן מדויק. אין ספק שמדובר במשימה שמצריכה ידע מקצועי לא רק בתחום של הקמת אתרי חנות, אלא גם בתחום השיווק.
ישנם בעלי עסקים רבים שמקימים אתר באופן עצמאי, אך נתקלים במהרה בבעיות שונות; האתר קורס, התמונות לא נטענות, התמונות לא איכותיות, ושלל בעיות אחרות שקשה לפתור ללא ידע מקדים בתכנות או בשיווק.
לכן, כדי להקים אתר חנות מוצלח, אתם צריכים גיבוי של חברה מקצועית המתמחה לא רק בהקמה של אתרים מסחריים, אלא בתחזוקה שוטפת ושיווק של אתרים מהסוג הזה. חברת SHAREIT מעניקה מזה מספר שנים שירות מקצועי לעסקים קטנים, בינוניים, וגדולים מכל הסוגים כדי להביא כל עסק לפוטנציאל המלא שלו.
הצוות המקצועי של שריט כולל מתכנתים מקצועיים, מומחי שיווק, ויועצים שמסייעים לעסקים בכל סוגיה, לרבות הקמת אתר חנות. ב-SHAREIT אתם תקבלו שירות מקצועי עבור הקמת אתר חנות לעסק שלכם לא רק בתחילת הדרך, אלא לכל אורך הזמן.
שריט מתמחה בקידום ושיווק אתרים באופן ממומן או אורגני, כך שאנו נתאים לכם את אופן השיווק בהתאם לצרכים והרצונות שלכם. בנוסף לכל אלו, שריט מעניקה שירותי תוכן איכותיים שמאפשרים ללקוחותינו למלא את האתרים שלהם בתכנים לקידום וגם תכנים מקצועיים שלא למטרת שיווק.
בפגישה עם הצוות המקצועי של SHAREIT נוכל להגדיר יחד עמכם את המטרות המדויקות שלכם עבור העסק שלכם, בטווח הקצר וגם הארוך. לאחר מכן, נוכל לפנות לאפיון של קהל הלקוחות שלכם כדי לעצב אתר שמותאם להם בדיוק, ואתר חנות שימשוך כמה שיותר אנשים מקהל היעד הרצוי.
בסופו של התהליך, נשיק אתר חנות עבור העסק שלכם שעונה על כל הדרישות של מנועי החיפוש וגם על הדרישות של קהל היעד שלכם. עם צוות שיווק, עיצוב גרפי ותכנות, בשריט תוכלו למצוא בית קטן עם לב גדול עבור העסק שלכם, ולהתקדם למאה ה-21 עם עסק משגשג משלכם.
אתר חנות (באנגלית eCommerce Store) הוא אתר בוא ניתן לעיין בפרודוקטים, מוצרים ושירותים שמספק בעל העסק ולבצע רכישה אונליין ישירות מהאתר דרך סליקה דיגיטלית
מגפת הקורונה פרצה לעולמנו בסין כבר מתחילת חודש דצמבר 2019, יש אנשים שאומרים עוד לפני. המגפה התפשטה מהר מאוד ברחבי העולם, לצערנו גם למולדתנו בישראל, והשאירה מאחוריה קריסה כלכלית עולמית חמורה ביותר.
שיווק באחד הרשתות החברתיות הרבות הוא כלי משמעותי כאשר עושים מאמצים להגדיל את שיעורי המכירה, הגברת כמות המבקרים בעסק עצמו (באתר או פיזית) ומיתוג העסק שלכם.