קידום אורגני בגוגל – SEO

קידום אורגני בגוגל – SEO

מאז ההשקה של גוגל בשנת 1997, מנוע החיפוש הפך להיות החבר הטוב ביותר של אנשים רבים, ובייחוד עסקים. חשיפה מוצלחת בגוגל מתורגמת ישירות למכירות וגדילה בקרב עסקים בכל הגדלים, ולכן רבים מפתחים את אתרי העסק שלהם ללא הרף. הגברת החשיפה בגוגל יכולה להתבצע בשני דרכים – האחת היא על ידי קידום אתרים ממומן והשנייה היא על ידי קידום אורגני בגוגל – SEO. קידום אורגני מוצלח יכול להפוך עסקים לשחקנים גדולים ברשת, אבל כדי שזה יקרה, חשוב להישמע לכללים שנקבעו על ידי ענקית החיפוש עבור קידום אתרים מהסוג הזה.

מה זה SEO?

SEO (Search Engine Optimization), או בשפה פשוטה – קידום אתרים אורגני, היא שיטה שנועדה לבצע אופטיזציה לאתרים על ידי שימוש במספר כלים שמעלים את הדירוג של אותם אתרים. כאמור, מופיעות בגוגל שתי תוצאות חיפוש כאשר גולשים מחפשים מילות חיפוש מסוימות – תוצאות ממומנות ותוצאות ללא תשלום.

קידום אורגני הוא קידום אתרים ללא תשלום שהמטרה שלו היא לשפר את הנראות של האתר ולמקום אותו כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. כאשר אנשים מחפשים מוצרי מסוים, כמו כיסא בר למשל, יעלו להם מספר דפים עם תוצאות חיפוש רלוונטיות. מרבית האנשים יבחרו בתוצאות הנמצאות בעמוד הראשון, ולכן היא שאיפה להגיע לעמוד הזה, ואם זה אפשרי, אפילו להיות בראש העמוד.

כדי להגיע לדירוג גבוה, צריך לעמוד בקריטריונים של גוגל שלפיהם הוא נותן ציונים לאתרים מכל הסוגים ומחליט באיזה מיקום הם יהיו.

כיצד תוכלו לעלות בדירוג של גוגל?

כדי לטפס בסולם של גוגל בלי לשלם על זה, אתם צריכים להקים אתר מוצל שעומד בפרמטרים של מנוע החיפוש. כיום יש כ-200 פרמטרים כאלה אשר משתנים כל כמה חודשים, ולכן הנושא של חידוש חשוב במיוחד בכל הנוגע לעיצוב ותכנון אתרים. בין הפרמטרים החשובים ביותר שאתם צריכים להכיר יש מילות חיפוש, קישורים (לינקים) חיצוניים ופנימיים לאתר, תמונות וטקסטים איכותיים, שירות לקוחות ועוד.

בכל פעם שעולים תכנים חדשים לאתרים של בתי עסק או כל סוג אתר אחר, גוגל מתחיל לסרוק אותם בחיפוש אחר הפרמטרים שהוא קבע מראש וכך הוא מדרג אותם. ככל שהאתר שלכם יהיה מוצלח יותר – כך תופיעו גבוה יותר ברשימת החיפוש.

האתגר הגדול הוא לנהל עסק ויחד עם זאת להקים אתר מוצלח המתעדכן כל הזמן. עסקים רבים מתקשים לעשות זאת ולכן הם שוכרים חברות המתמחות בקידום אתרים בגוגל אשר מתעדכנות בכל החידושים והשינויים שגוגל מבצעת וגם משמרים ומשפרים אתרים מכל הסוגים. בגיבוי עם עמודים ברשתות חברתיות, אתם תוכלו לזנק בתוצאות של גוגל ולמשוך כמה שיותר גולשים שמעוניינים במוצרים שלכם ויבחרו אותם על פני אחרים.

גוגל הפך עם השנים לא רק למנוע חיפוש, אלא גם לאמצעי פרסום יעיל במיוחד שיכול לבנות או להרוס עסק. באמצעות קידום אתרים אורגני מוצלח, תוכלו לקדם את בית העסק שלכם בלי לשלם לגוגל וליהנות מהרחבה של בית העסק שלכם עם כל שנה שעוברת.

למידע נוסף עבור קידום אורגני בגוגל >>>
למידע נוסף עבור קידום ממומן בגוגל >>>

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >