אפליקציה חנות

בעידן שבו מרבית האנשים משתמשים בטלפונים ניידים בתור מרכז מסחרי, מרכז תקשורת, ובעצם מרכז החיים, עסקים לא יכולים להרשות לעצמם להישאר מאחור ללא נוכחות באתרי אינטרנט וכמובן אפליקציות. בשנים האחרונות בעלי עסקים הבינו את החשיבות של הקמת אתר חנות מקוון שניתן יהיה לבצע בו רכישות מהנוחות של הבית, אך מה בנוגע למכשירים ניידים? כאן נכנס לתמונה עולם האפליקציות שמאפשר להקים אתר אפליקציה מתקדם שמציע למכירה את כל השירותים והמוצרים שהחנות שלכם מציעה, וכל זאת בנגיעת מסך פשוטה.

בעוד שפיתוח “מסורתי” של אפליקציית חנות דורש תכנות מתקדם ולא מעט ידע בנושא, חברה ייחודית אחת עושה כיום מהפיכה בתחום עם אפליקציה ייחודית לפתיחת חנות אפליקציה משלכם שתשנה את האופן שבו אתם מנהלים את העסקים שלכם.

לפני הכל – מה היא חנות אפליקציה?

כמו שהשם מרמז, חנות אפליקציה היא אפליקציה ייחודית שמשמשת בתור חנות מקוונת עבור מכשירים ניידים. באמצעות אפליקציה ייעודית מהסוג הזה, תוכלו להגיע לקהל היעד שלכם ובקלות ולקבל יתרון משמעותי על פני המתחרים. מדוע? מפני שהאפליקציה תופיע באופן קבוע במסך של המשתמשים שלכם, מה שיגרום להם לבחור דווקא בכם בכל פעם מחדש.

בדומה לאתר חנות, אפליקציה חנות תכיל את כל מה שמכיל האתר שלכם, רק בעיצוב מותאם לטלפונים ומכשירים ניידים אחרים – כמו טאבלטים. בניית נוכחות בחנויות אפליקציה תעניק לכם יתרונות רבים שנדון בהם בהמשך, ועם חברת SHAREIT תוכלו ליהנות מהיתרונות הללו ויתרונות רבים אחרים שיזניקו את העסק שלכם קדימה ויאפשרו לכם לשגשג באופן חסר תקדים.

אילו סוגי אפליקציית חנות זמינים לי?

כיום ישנם שני סוגים עיקריים של אפליקציות חנות שאתם יכולים לבחור ביניהם:

  • אפליקציה חנות בפיתוח Native
  • אפליקציה חנות בפיתוח Hybrid

שתי סוגי הפיתוח הללו נבדלים זה מזה הן באופן בניית האפליקציה והאופן שבו אתם יכולים להשתמש בחנות הדיגיטלית שלכם. כדי להבין כיצד אפליקציות חנות מתנהלות, חשוב להבין תחילה את המאפיינים של כל אפליקציית חנות וכיצד היא תשפיע על העסק שלכם.

אפליקציה חנות היברידית

אפליקציות חנות מהסוג זה נכתבות בקוד יחיד, וניתן להפעיל אותן במספר מערכות הפעלה שונות. פירוש הדבר הוא שאפליקציה שנבנית באופן היברידי תתאים למכשירים מסוג אנדרואיד וגם מכשירים המתבססים על מערכת iOS.

אפליקציה חנות Native

אפליקציית חנות נייטיב היא אפליקציה שנבנית במיוחד עבור מערכת הפעלה מסוימת; כלומר, אפליקציות שנבנות עבור מערכת אנדרואיד יפעלו רק במכשירים מבוססי אנדרואיד, ואפליקציות שנבנות עבור מכשירי iOS יעבדו רק עבור מכשירי iOS. כלומר, יש צורך לפתח אפליקציה עבור כל מערכת הפעלה. למרות שלכאורה מדובר בחיסרון, בעלי עסקים רבים מעדיפים דווקא את האופציה הזו כאשר הם מקימים אפליקציה חנות, וכאשר מבינים את היתרונות של אפליקציית נייטיב, לא קשה להבין מדוע זה כך.

מה היתרונות של אפליקציה היברידית?

לבניית אפליקציה חנות מסוג אפליקציה היברידית יש כמה יתרונות חשובים שכדאי לשקול בעת פתיחה של אפליקציה עבור העסק שלכם:

עלויות – עלויות הפיתוח של אפליקציה היברידית הן נמוכות יותר מאפליקציית נייטיב משום שנדרש פיתוח אחד עבור מספר סוגים של מערכות הפעלה. בנוסף, נדרש פחות כוח אדם כדי לפתח אפליקציה היברידית, כך שבטווח הקצר אתם חוסכים בעלויות פיתוח של אפליקציה עבור החנות שלכם באופן הזה.

זמני פיתוח – כמו עם עלויות של אפליקציה היברידית, גם כאן פיתוח יחידני מהווה יתרון על פני אפליקציית נייטיב. מדוע? מפני שפיתוח של אפליקציה אחת ויחידה עבור מספר מערכות הפעלה דורש פחות זמן מאשר פיתוח של מספר מערכות שונות.

מה החסרונות של אפליקציה חנות היברידית?

לצד היתרונות של אפליקציה חנות היברידי, יש גם חסרונות לאפליקציות מהסוג הזה:

השקה בחנויות מבוססות iOS – מערכות iOS הן מאתגרות במיוחד בכל הנוגע להעלאה של אפליקציות היברידיות, מה שעלול לפגום בתפקוד של האפליקציה ובחוויית המשתמש.

ביצועים – למרבה הצער, אפליקציות היברידיות הן פחות נוחות לשימוש והביצועים שלהן לוקים בחסר, במיוחד אם אתם מנסים להשתמש בהן במכשירים מדגמים ישנים.

מה היתרונות של אפליקציה חנות נייטיב?

למרות שיש צורך לפתח מספר אפליקציות בשיטת הנייטיב, יש לה מספר יתרונות שחשוב לקחת בחשבון:

התאמה לטכנולוגיות מודרניות – אפליקציות Native מותאמות באופן טוב יותר לטכנולוגיות עדכניות לעומת אפליקציות היברידיות.

ביצועים – אפליקציות נייטיב נכתבות בשפה מותאמת אישית למערכות הפעלה ספציפיות, מה שמשפר משמעותית את התפקוד שלהן.

חווית משתמש  – ההתאמה המדויקת של אפליקציות נייטיב למכשירים ניידים מסוגים שונים משפרת באופן משמעותי את חווית המשתמש, והיא מבטיחה פעילות חלקה ונטולת “באגים” כמו באפליקציות אחרות.

מה החסרונות של אפליקציה חנות נייטיב?

החסרונות הבאים אמנם זניחים לעומת היתרונות של אפליקציה נייטיב, אך חשוב לקחת אותם בחשבון כאשר שוקלים לבנות אפליקציית חנות:

זמני פיתוח – אפליקציות נייטיב דורשות זמני פיתוח ארוכים יותר מפני שיש צורך לפתח לא רק אפליקציה אחת, אלא שתי אפליקציות עבור שתי מערכות ההפעלה הנפוצות בשוק המכשירים הניידים.

עלויות פיתוח – עלות הפיתוח של שתי אפליקציות לעומת אפליקציה אחת היא גבוהה יותר באופן טבעי, כך שתצטרכו להשקיע לא מעט כסף בעת פיתוח אפליקציה חנות משלכם בשיטת Native.

בשורה התחתונה – באיזו שיטת פיתוח כדאי לבחור בעת פתיחה של אפליקציה חנות?

אם תשאלו מומחים בנושא, הם יגידו לכם באופן כמעט גורף שעדיף לכם לבחור בשיטת הנייטיב לפיתוח אפליקציות ולא בשיטה ההיברידית. אם אתם שואלים את עצמכם למה עדיף לבחור השיטה היקרה יותר, התשובה היא חישוב עלות-תועלת בטווח הקצר וגם הארוך. בעוד שבטווח הקצר אפליקציה היברידית היא הזולה מבין השתיים, בטווח הארוך אין הבדל משמעותי בעלויות.

מדוע? מפני שבעיות ההעלאה של אפליקציות היברידיות, בתוספת צורך לשפר את חווית המשתמש משפיעים במידה ניכרת על הפעילות של אפליקציות היברידיות. תיקונים חוזרים ונשנים וחווית משתמש פחות ממספקת הופכים אפליקציות היברידיות לפחות משתלמות בטווח הארוך.

אפליקציה אינטואיטיבית, לעומת זאת, היא הרבה יותר משתלמת בטווח הארוך; אפליקציה חנות שמותאמת באופן אישי לכל ממשק ומערכת הפעלה פועלת בצורה חלקה יותר, מה שמביא לחוויית משתמש אידאלית. מהירות הפעולה והוויזואליות של אתרים ואפליקציות שונות משפיעים במידה ניכרת על צרכנים שמעדיפים חווית משתמש חיובית ויעילה. כלומר, עם אפליקציה נייטיבית, לא רק שקהל היעד שלכם יימשך לאפליקציה, אלא הוא ירצה להישאר בתוכה יותר זמן הודות לחוויית משתמש טובה, מה שמגדיל את הסיכויים למכירות.

אין ספק שבשורה התחתונה אפליקציה נייטיבית אמנם דורשת יותר זמן לפיתוח, אך היא מביאה לתוצאות חיוביות יותר בטווח הארוך, בתנאי שאפליקציית החנות שלכם נבנית באופן מקצועי.

כדי להיות בטוחים שהחנות הממוזערת שלכם תמשוך כמה שיותר אנשים, חשוב שהיא תיבנה באופן מקצועי ונוח לשימוש, וכאן חברת SHAREIT נכנסת לתמונה. עם שיטה ייחודית לפיתוח אפליקציות נייטיב לכל סוגי העסקים, SHAREIT ביצעה מהפיכה בשוק האפליקציות עם ממשק שמאפשר לכם להקים אפליקציית חנות בקלות, במהירות, ובאופן שמותאם בדיוק לצרכים שלכם.

הודות לפלטפורמה הייחודית של החברה, תוכלו לשלוח ללקוחות שלכם הודעות Push אוטומטיות שמייתרות את הצורך בקידום ממומן ומאפשרות לכם לנתב משאבים לכיוונים נוספים. עם הממשק של SHAREIT כבר לא תצטרכו לבלות שעות ארוכות באפיון, פיתוח אפליקציה, וביצוע שינויים מותאמים אישית עבור האפליקציה שלכם.

תוך כמה צעדים פשוטים, תוכלו להמיר את אתר החנות שלכם לאפליקציית חנות נוחה לשימוש שבה קהל היעד שלכם יוכל להיחשף למוצרים והשירותים שלכם בכל עת ובכל מקום, ואתם תוכלו ליהנות מתוצאות מהירות ומשגשוג עסקי חסר תקדים.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >