מה היא חנות וירטואלית?

קשה להאמין שהאינטרנט שאנו משתמשים בו על בסיס יומי התפתח לצורתו הנוכחית רק בשנת 1991. מאז השקת הרשת העולמית, היא תפסה חלק גדול יותר ויותר מחיינו, וכיום אנו משתמשים באינטרנט כדי ללמוד, לעבוד וגם כדי לערוך קניות. כיום, אתרי קניות הם מהאתרים הפופולריים ביותר בעולם, ובעלי עסקים שהשכילו להקים חנות וירטואלית רק הרוויחו מכך. אם אתם מגששים בשטח ושוקלים להקים עסק משלכם, חשוב שתדעו מה זו חנות וירטואלית ויתרה מזאת – מה כרוך בהשקה של חנות וירטואלית מצליחה.
למידע נוסף.

מה זאת חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית, הידועה גם כאתר חנות או חנות אינטרנטית היא בעצם חנות לכל דבר שבמקום למכור את מרכולתה בחנות פיזית מוכרת טובין באינטרנט. כלומר, עסק שרוצה להקים חנות וירטואלית יצטרך למכור את הסחורה שלו באינטרנט ולשלוח את המוצרים ללקוחות במקום שהם יגיעו לחנות לקנות אותם בעצמם.

כדי להקים חנות וירטואלית, בעלי עסקים צריכים לרכוש דומיין (הכתובת הווירטואלית שבה “ישב” האתר) ולהקים מערך מכירות ומשלוחים מקוון. בנוסף, בעלי עסקים שמעוניינים באתר חנות יצטרכו לקבוע מדיניות משלוחים והחלפות עבור מוצרים שונים, כל זאת בלי להתעסק עם חנות פיזית וכל מה שכרוך בתפעולה.

כאשר חנות וירטואלית מוכנה להשקה, היא תעלה למנועי החיפוש השונים שהחשוב ביניהם הוא גוגל. גולשים שיחפשו מוצרים הנמצאים בחנות הווירטואלית או קשורים אליה איכשהו יוכלו להקליד מילות חיפוש ולהיכנס לחנות האינטרנטית שמוכרת את אותם מוצרים.

למה כדאי להקים חנות וירטואלית?

אין ספק שקשר בין אישי, כמו זה שנוצר בחנות פיזית, אינו ניתן להחלפה, אך היתרונות של חנות וירטואלית עולים על היתרונות של חנות פיזית, ואותן נקודות חיוביות הן אלו שהופכות אתרי חנות לכדאיים כל כך:

  • אין צורך לשלם שכירות ותשלומים נלווים – כל בעל חנות יודע שחלק מכובד מהרווחים שלו הולך לדמי שכירות ותשלומים נלווים, כמו ארנונה, חשמל, מיסי עירייה, ועוד. עם חנות וירטואלית – אין מה לדאוג לכך. מכיוון שאין חנות פיזית שתופסת מקום, אתם אינכם צריכים לשלם דמי שכירות גבוהים ותשלומים נלווים. במקום זאת, תוכלו לשלם שבריר מהסכום של השכירות על מחסן לסחורה או לאחסן את המוצרים שאתם מוכרים במקום שעליו לא תצטרכו לשלם  כלל. 
  • אין הגבלה על שעות עבודה – שעות העבודה של עסקים מכל הסוגים הן מוגבלות, אך עם חנות וירטואלית – זו לא בעיה. אתר חנות פועל סביב השעון, כך שהלקוחות שלכם יכולים לבצע רכישות בכל שעה שהם ירצו – יום ולילה, וליהנות מהמוצרים שאתם מציעים בלי מגבלות של זמנים.
  • אין צורך לשלם משכורות – מלבד דמי התחזוקה של חנות פיזית, יש לשלם משכורות לעובדים, וכן לשלם על תנאים סוציאליים מסוימים. עם אתר חנות אתם יכולים לנהל את כל העסק בעצמכם או לשכור את שירותיו של צוות מצומצם, מה שיעזור לכם לחסוך סכום לא קטן על משכורות.
  • לקוחות מכל רחבי הארץ יכולים ליהנות מהמוצרים שלכם – יתרון נפלא נוסף של חנות וירטואלית היא היכולת של אנשים מכל רחבי הארץ ליהנות ממה שחנויות כאלו מוכרות, בלי מגבלה גיאוגרפית. עם שירות משלוחים מוסדר ומקצועי, אתם תוכלו לשלוח את המוצרים שאתם מוכרים ללקוחות בכל המקומות בארץ, והם ייהנו מהמוצרים הייחודיים שלכם בלי צורך לנסוע במשך שעות.

חשיפה גדולה יותר – המוניטין של חנויות פיזיות עובר בדרך כלל מפה לאוזן או באמצעות פרסום מצומצם, אך בחנות וירטואלית החשיפה נרחבת הרבה יותר. לקוחות מרוצים שרוצים להמליץ על החנות שלכם יוכלו לעשות זאת באתר החנות עצמו או ברשתות החברתיות השונות. לאנשים כיום יש לפחות כמה מאות חברים ברשתות החברתיות, כך שכל אדם שימליץ על החנות הווירטואלית שלכם יפיץ את הבשורה למאות אנשים ולא רק לאנשים בודדים, כמו בחנות פיזית.
למידע נוסף.

איך להבטיח את ההצלחה של חנות וירטואלית?

השקת חנות וירטואלית היא תהליך מרגש שעובר במספר תחנות עד להעלאה של החנות למנועי החיפוש השונים. תחילה, ממש כמו עם חנות פיזית, אתם צריכים להחליט על האופי של אתר החנות שלכם ואילו מצרים אתם רוצים למכור.

לאחר מכן מגיע שלב ההגדרה והעיצוב של האתר שלכם. הודות למערכת וורדפרס הנודעת, תוכלו לבחור את התבנית המתאימה ביותר לאתר החנות שלכם ולהשיק אתר מעוצב להפליא. למרות שלכאורה מדובר במשימה פשוטה, זה לא נכון. כדי להקים חנות וירטואלית מצליחה, צריך לעשות גם עבודה מאחוריי הקלעים: להעלות תמונות איכותיות, להעלות תכנים מעניינים, להקים מערך של שירות לקוחות, לבדוק את קהל היעד ומאפייניו, ולבצע עוד מספר משימות שהוגדרו מראש על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים.

כדי לעשות את כל אלו, אתם צריכים צוות מקצועי של בוני אתרים מאחוריכם, צוות שתוכלו למצוא ב-SHAREIT. אנו בחברה מעניקים לכל בעל עסק שירות אישי ומקצועי, ומלווים בעלי עסקים לכל אורך הדרך; לפני, תוך כדי ולאחר ההשקה של החנות.

שריט מבצעת את כל העבודה מאחוריי הקלעים באופן המקצועי ביותר כדי שתוכלו ליהנות לא רק מאתר שנראה טוב, אלא גם מאתר שעובד נפלא. המערך שלנו כולל מומחים בשיווק, עיצוב, כותבים, ומתכנתים שעובדים כדי להקים אתרי חנות מותאמים לכל בעל עסק.

איתנו אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם ולתת לנו לבצע את עבודת הנמלים הנדרשת כדי להקים חנות וירטואלית עבור העסק שלכם. גם כאן מדובר ביתרון משתלם במיוחד לעומת חנות פיזית; בשריט אנו משיקים אתרים בהתאם לתקציב שלכם, כאשר הקמת חנות וירטואלית איתנו חוסך כסף רב לטווח הארוך, וזה בהחלט יתרון גדול.

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >