קידום אורגני כל מה שצריך לדעת

אם יש לכם אתר עסקי או שאתם שוקלים להקים עסק מקוון, בטח שמעתם על הדרכים השונות לקדם אותו. בעולם של היום שבו עסקים אונליין מתחרים על תשומת לבם של גולשים, קידום מהווה את אחד הדברים החשובים ביותר שצריך להתמקד בהם בהקמה או שיפור של אתר חנות/עסק. אחת הדרכים היעילות ביותר לקדם אתרים היא באמצעות קידום אורגני שמניב תוצאות מדהימות לאורך זמן, ואם אתם לא מכירים את החשיבות של שיטת הקידום הזו, הגיע הזמן להתוודע אליה

עולם ה-SEO: מה זה בדיוק קידום אורגני?

כדי לדעת כיצד לבצע קידום אורגני, צריך לדעת תחילה מה זה בדיוק המונח הזה. קידום אורגני, אוSEO (Search Engine Optimization) מהווה שיטת קידום אתרים שמטרתה היא להביא אתרים לעמודים הראשונים של רשימות חיפוש במנועי חיפוש, ואפילו למקומות הראשונים בעמוד הראשון. 

בקידום רגיל (קידום ממומן) בעלי עסקים משלמים למנועי החיפוש כדי להופיע ראשונים בחיפושים, אך קידום אורגני מתמקד על ביצוע של מספר פעולות לשיפור תוצאות הדירוג של האתר, ומכאן נובע שמו. כדי לקדם אתרים באופן אורגני, צריך לעמוד בכללים שנקבעים על ידי מנועי החיפוש השונים, גוגל בפרט.

כדי שניתן יהיה לדרג אתרים ולהחליט מי מהם יופיע באיזה עמוד, גוגל קבעה מספר כללים שלפיהם היא מדרגת אתרים. ככל שאתר עומד באותם תנאים בצורה אופטימאלית יותר, כך הדירוג שלו יעלה. כלומר, כדי לקדם אתרים ולשפר את הדירוג שלהם – חשוב לעמוד בכללים שהוגדרו על ידי גוגל בצורה מיטבית.

איך לקדם את האתר בשיטות קידום אורגני?

כאמור, גוגל קבעה מספר כללים שלפיהם היא מדרגת אתרים מסוגים שונים, לרבות אתרי חנות ואתרים עסקיים. אם אתם תוהים את לקדם את האתר, חשוב שתשימו דגש על קידום אורגני, שניתן לבצע באמצעות הכלים הבאים:

1. יצירת חווית משתמש אופטימלית – לכאורה מדובר בפעולה פשוטה, אך חווית משתמש כוללת בתוכה עולם שלם שתפקידו ליצור חוויה מהנה ואיכותית עבור גולשים. כדי ליצור חווית משתמש אופטימלית, תצטרכו תחילה להשקיע בנראות והעיצוב של האתר. עיצוב אתר באופן מושך שקורץ לקהל היעד לא רק שיגרום לו להיכנס לאתר שלכם, אלא להישאר בו לאורך זמן ולבצע פעולות רצויות (השארת פרטים, רכישה, יצירת קשר, ועוד). לכן, כאשר מתחילים לגבש את האתר, צריך לחשוב כיצד לעצב אותו בצורה הטובה ביותר שמתאימה לאופי העסק שלכם וגם לאופיו של קהל היעד שלכם.

מלבד עיצוב האתר, חווית משתמש אופטימלית כוללת מאפיינים חשובים נוספים שצריך לדאוג להם:

  • טעינה מהירה של עמודים
  • תכנים ויזואליים איכותיים
  • התאמה האתר למסכים שונים
  • גלישה אינטואיטיבית ופשוטה

2. העלאת תכנים איכותיים – מלבד חוויית המשתמש, כאשר אתם מבצעים קידום אורגני, חשוב גם לייצר עבורו תכנים (כתובים) איכותיים שיספקו לו מידע כללי או מידע על העסק שלכם. מלבד המשתמש, גם גוגל “קורא” את התכנים של אתרים ומדרג אותם בהתאם לכמה גורמים:

  • מילות ומונחי מפתח
  • פיזור מילות מפתח
  • כמות מילים כללית
  • רלוונטיות של התכנים

קידום אורגני באמצעות תכנים יכול לדרג את האתר שלכם גבוה, אך רק אם תעשו זאת נכון. כיצד? באמצעות שזירה של מילות מפתח רלוונטיות בתכנים הכתובים שאתם מעלים לאתר שלכם. אם למשל יש להם עסק שמשווק חומרי ניקוי שונים, הגולשים יחפשו מוצרים כמו שלכם באמצעות חיפוש של מילות מפתח קשורות, כמו “סבון כלים”, “נוזל

ניקוי לרצפה”, “מוצרי ניקיון לבית”, וכו’. כדי שאותם גולשים יגיעו דווקא לעמוד שלכם, אתם צריכים להעלות תכנים שקשורים לעולם הניקיון וכוללים מונחי חיפוש רלוונטיים, כמו אלו שהוזכרו.

מלבד מילות מפתח שונות וצפיפותן (כמות מילות המפתח הכללית), חשוב גם שהטקסטים שלכם יהיו איכותיים מפני שגוגל מדרג אתרים גם לפי איכות התכנים בהם.

3. העלאת קישורים – בין שמדובר בקישורים חיצוניים או פנימיים, האתר שלכם חייב קישורים רלוונטיים. כאשר אתם מכניסים לאתר העסקי שלכם המלצות מאתרים אחרים (המלצות שאתרים נתנו עליכם) או  קישורים למקורות חיצוניים איכותיים, גוגל יסרוק את האתר שלכם כדי להבין טוב יותר את מהותו. קישורים כאלו יעזרו למנוע החיפוש הפופולרי להבין את הקשרים העסקיים שלכם וכן את מהותכם – מה שיתרום להעלאת הדירוג של האתר שלכם.

איך לבצע קידום אתרים איכותי?

ניהול עסק מהווה אתגר בפניי עצמו, ומרבית בעלי העסקים אינם יודעים איך לקדם את האתר שלהם כמו שצריך. כדי שתוכלו לראות את האתר שלכם בראש רשימת החיפושים, אתם צריכים להתמקד על קידום אורגני ולא רק על קידום ממומן.

קידום אורגני ניתן לעשות לא רק עבור אתרים חדשים, אלא גם עבור אתרים קיימים בתהליך שנקרא “אופטימיזציה”, וכדי להיות בטוחים שתראו את התוצאות שאתם רוצים, חשוב שיהיה לצידכם צוות מקצועי שיודע את העבודה.

בשריט תוכלו ליהנות משירות מלא בכל הנוגע לבניית אתרים, בניית אפליקציות וקידום אתרים מכל הסוגים הודות לצוות המיומן שלנו שמתמחה בכל הפרטים הקטנים והגדולים שנדרשים למשימות הללו. SHAREIT מעניקים שירותים מותאמים אישית לכל לקוח ולכל עסק כדי להגיע לתוצאות מיטביות תוך עמידה בכללים של גוגל ומנועי חיפוש אחרים.

כדי לקדם את האתר שלכם, אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ עם מומחי השיווק שלנו שישמעו מכם על אופי העסק שלכם והמטרות שהצבתם עבורכם. תוך שיתוף פעולה מלא בין מחלקות העיצוב, התכנות, השיווק, והכתיבה שלנו – אנו נקים עבורכם אתר שמייצג את העסק שלכם במדויק, או נבצע אופטימיזציה לאתר קיים.

העבודה תמשיך לאורך זמן, ואנו נספק לכם שירותי קידום לפי הצרכים שלכם כדי שהאתר שלכם לא רק יגיע לראש רשימת החיפושים, אלא גם יישאר שם.

בכל הנוגע לאתרים עסקיים, חשוב שלא לוותר או להתפשר על קידום אורגני. באמצעות עבודת צוות בצמידות עם התקנות של גוגל, שריט יקדמו את האתר שלכם באופן מיטבי, ואתם תראו את התוצאות מדי יום.

למידע נוסף עבור קידום אורגני בגוגל >>>

אהבתם את המאמר? שתפו :)

הרשמו לניוזלטר של SHAREIT

הכניסו מייל וקבלו עדכונים וטיפים מהמומחים שלנו

פוסטים אחרונים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר

תודה שיצרת
איתנו קשר!

אחד מנציגנו יחזור אליך בהקדם

התחלת שיחה
1
היי, צריכים עזרה?
שלום :)
ברוכים הבאים ל-Whatsapp של SHAREIT
יש לכם שאלה?
מוזמנים לשלוח הודעה, אנחנו מיד אתכם > > >